News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 46 Guests are viewing this topic.

cassyo

Cineva din conducerea CNADNR - nu spui cine, persoana insemnata - promitea ca undeva in luna iunie vom avea traseul definitivat.
Luna sta sa se gate... :phew:
Calatorului ii sade bine cu drumul

alexV

Quote from: cassyo on June 30, 2016, 07:50:47 PM
Cineva din conducerea CNADNR - nu spui cine, persoana insemnata - promitea ca undeva in luna iunie vom avea traseul definitivat.
Luna sta sa se gate... :phew:

Quote from: alexV on June 20, 2016, 09:16:32 PM
Quote from: florin74 on June 20, 2016, 03:31:14 PM
http://www.economica.net/studiile-geotehnice-pentru-autostrada-pitesti-sibiu-ar-putea-fi-gata-pana-la-sfarsitul-anului_121320.html

"În urma unor consultări publice a fost stabilit traseul autostrăzii, respectiv varianta trei din cele cinci propuse."

articol de azi

raseul porneşte de la capătul actualei autostrăzi Bucureşti-Piteşti şi va continua către Curtea de Argeş. De acolo porneşte către un nod rutier la Tigveni unde se va intersecta cu Drumul Judeţean 678A care leagă acum Curtea de Argeş de Râmnicu-Vâlcea, prin E81, după care urcă spre Nord, spre satul Văleni. De acolo traseul autostrăzii virează spre Vest, unde vor fi construite două tuneluri, de 500, respectiv 700 de metri lungime, după care traseul va intra pe Valea Oltului, la Călimăneşti, care practic va conecta şi Râmnicu-Vâlcea la autostradă. Pe Valea Oltului urmează şi cea mai lungă succesiune de tuneluri de 600, 1.150, 1.400, 250, 250, 650 şi 2.800 de metri. Următorul nod rutier este în apropierea localităţii Racoviţa după care drumul continuă pe Valea Oltului până la Boiţa unde în viitor va fi construită legătura cu autostrada Făgăraş Sibiu.

alecu26

Homor și Cireașa la digi 24 acum....la 21.00.
Drumurile noastre POATE;

liviu


TibiV

Homor:
LD  2, pe 6 km avem probleme de stabilitate structurala, am angajat un expert care a propus o solutie, constructorul nu a fost de acord, a angajat alt expert care a propus alta solutie, i-am chemat pe cei doi experti, i-am pus la masa ca sa discute, intr-o saptamana sper sa avem solutia finala pentru a rezolva problema stabilitatii structurale.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Și ăsta garantează ca Salini va aplica soluția imediat? Vorbe, vorbe.
Drumurile noastre POATE;

Denis

Deci au ales pana la urma varianta grea sa inteleg(sa strabata cat mai mult Valea Oltului) bravo.

dr4qul4

#29107
Daca aleg varianta prin Calimanesti, cea care nu ajuta pe nimeni e clar. E doar un alt mod de a bloca PiSi.
Nici in 10 ani nu vor face ei atatea tunele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#29108
Pun aici pentru ca este cel mai vizibil.

Quote from: cutter on November 05, 2015, 05:03:19 PM
În această dimineață, am cîștigat primul proces cu Compania Națională de Autostrăzi (CNADNR) la instanța de fond! Este vorba despre accesul la acele rapoarte privind liliecii de pe autostrada Lugoj-Deva pe care CNADNR mi l-a refuzat în februarie pe motiv că "legea privind accesul la informații de interes public se referă la informații, nu la documente".

Iată partea relevantă din decizie:

Quote
Obligă pârâtul să comunice reclamantului informaţiile solicitate prin cererea nr. 92/9647/13.02.2015, în termen de 30 de zile de la rămânerea definitivă şi irevocabilă a prezentei sentinţe.

În consecință a hotărârii favorabile pronunțate în această dimineață de Tribunalul București, am solicitat imperativ conducerii companiei să publice de urgență pe site-ul instituției toate rapoartele emise ca parte a revizuirii studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești.

Este vorba de variante de traseu, de studii geologice, de analize cost-beneficiu, analize de trafic, evaluări de mediu, proiecte ilustrativ și așa mai departe. Cel mai important proiect de infrastructură al României nu poate fi ținut la sertar!

Avem promisiunea fermă a conducerii ministerului și a companiei că mâine cel târziu toată documentația predată până în prezent în cadrul acestui contract va fi publicată pe site.

In 23.02.2016 CNADNR a facut recurs la CAB, iar ieri s-a dat sentinta finala.

30.06.2016

QuoteSolutia pe scurt: Respinge recursul ca nefondat. Irevocabila. Pronuntata in sedinta publica azi, 30.06.2016.

Avem deci in sfarsit victorie finala pentru transparenta! Meritul este al lui Catalin! :cheers:

Alte documente afectate de aceasta decizie:
- toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractelor de studii de fezabilitate (ex. Sibiu-Pitesti)
- expertizele tehnice contractate de CNADNR (ex. Lugoj-Deva lot 2)
- rapoartele JASPERS livrate catre CNADNR

@disney: Vezi ca ai de lucru. :p

NGC

Quote from: NGC20 on July 01, 2016, 08:42:13 AM
Alte documente afectate de aceasta decizie:
- toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractelor de studii de fezabilitate (ex. Sibiu-Pitesti)

@CNADNR: Ar trebui acum sa actualizati pagina, de care "ati uitat" sa va ocupati din Decembrie 2015 incoace. ;)

http://cnadnr.ro/pagina.php?idg=327

AdrianB1

Quote from: alecu26 on March 02, 2016, 10:01:03 PM
Ca sa raspund unei discutii mai vechi, cu toate ca mai demult a mai fost lamurita si discutata problema: puteti sa uitati de TBM la tunelurile de la Holdea. Din 2 motive:

2. E si mai putin economic sa sapi profil de autostrada sau chiar si strada cu TBM. Cred ca se numara pe degetele la o mana când TBM-ul a fost folosit pt un proiect rutier.
...
Deci....daca la Holdea sansele sunt d 0.0000000000000001% sa vedem TBM, pe Pitesti-Sibiu sunt ceva mai mari...adica 0.00000001%.
Stiu ca e o discutie mai veche, dar inca de actualitate; ieri am facut un drum din Slovenia in Franta si am trecut printr-o duzina de tuneluri de autostrada, de la cel ditre Slovenia si Austria la o gramada prin Austria. Un singur tunel era rectangular, in Austria, restul erau perfect rotunde de parca erau facute cu TBM-ul, si doar largite in zonele de urgenta din kilometru in kilometru. Toate aveau 2 benzi per tunel, unele erau cu 2 benzi pe sens si 2 tuneluri paralele, altele cu un singur tunel si cate o banda pe sens (am impresia ca de fapt erau 2 benzi pe sens dar un tunel era in reparatii si pe unul se mergea in ambele sensuri).

De asemenea diametrul tunelului parea a fi acelasi la toate, ceea ce sugereaza o anumita dimensiune de TBM folosita la toate, nu cred ca au folosit fix acelasi TBM in mai multe tari pentru ca unele tuneluri aveau trecut acelasi an de dare in folosinta. Si unele erau facute prin 1975-1979, probabil de atunci a mai evoluat un pic tehnologia.

In concluzie nu mi se pare o idee asa proasta folosirea unui TMB pentru A1, atat pe PiSi cat si pe LD2.

dr4qul4

ROtund nu insemna neaparat TBM. probabil au folosit NATM (SEM).

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Austrian_Tunnelling_method


Si mai e si o metoda italiana care parca tot cilindrice le face...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Rotund sau cvasi rotund ține de rezistență și cum se comporta el la încărcări.  Sigur cel rectangular era cut&cover.
Drumurile noastre POATE;

Denis

Cum am zis ceva rau de traseul PISI cum mi-am luat negative karma.E cel mai greu/prost traseu posibil daca aleg varianta prin Calimanesti...sa se adune karma negativa,multumesc.

ultrasbz

Parca ramasesera sa aleaga intre variantele 1 si 7 si niciuna dintre ele nu trecea pe la Calimanesti. Ma insel?
S-a rasturnat situatia 180 de grade?