News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu e cea finala, dar e buna. Stiam ca solutia finala e coborârea si mai mult a liniei rosii...si combinarea la toate trei tunelele in unul singur.

Se vede si pe schita ca undeva intre actualul tunel 1 si 2 se poate organiza un acces suplimentar cu plecare in ambele directii. La fel, probabil, posibil si la limita intra ce e pe sichita 2 si 3. Deci.....6 puncte de lucru. 10 metri pe saptamana. 1600:10:6= 26 saptamani. Asta doar armarea, cofrare si betonare a boltii.

1600:3metri/zi:6=90 de zile pentru forare. Pentru restul de lucrari...lejer inca 3 luni. Plus mobilizare....neprevzute, etc....Suprapunând niste secvente de lucru, cu ture de noapte si duminica....hai sa zici ca reduci totul la 1 an, dar asta cu conditia sa nu aiba surprize geologice, care pot fi oricate studii geo ia face. (Si faptul ca Salini Impregilo face proiectul spune tot). Ei sunt specialisti in estimarea si controlarea riscului geotehnic.

Si asta platind destul de mult extra...pentru cele 6 seturi de echipamente pentru 6 puncte de lucru. Undeva la minim 1 milion de lei. Un vagon din poza lui Vancouver e undeva la 400.000 RON (sau Euro) nu mai sunt sigur. Mobilizarea acelor utilaje pentru forare, perforare, dinamitare, excavare....inca vreo 100.000 euro pe bucata care nu ii recuperezi.
Drumurile noastre POATE;

teea

@ alecu : din cite stiu eu, solutia finala transmisa la Beneficiar este cam asa : T1 = 350 ml, T2 = 800 + 500 = 1300 ml + 440 tunel artificial = 1740 ml. Deci, T1=350ml, T2= 1740 ml, intre ele este un viaduct peste o vale de app, 100 ml. Normele TEM ( in Ro - legea 277 ) specifica faptul ca la tunele gen T1 : partea carosabila este din asfalt, nu este prevazuta ventilatie artificiala. T2 : partea carosabila este din beton rutier, sint prevazute galerii de legatura si evacuare de urgenta, ventilatie artificiala, etc. Sper sa revin si cu alte detalii
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

TibiV

#27872
În mod sigur vor fi fără bandă de urgență.
Ceea ce de fapt ştiam/bănuiam...

Dar în plus se pare că intră în joc nod/acces de urgență la Holdea.
În mod oficial.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

^^ De unde "se pare" nodul de la Holdea? Adica care e sursa informatiei? Ar fi de vis, daca nu e in acelasi contract cu tunelul...

alecu26

evident ca nu. Geografic ipoteticul nod Holdea e la lotul 3 si tunele pe lotul 2.
Drumurile noastre POATE;

x12cbulz

#27875
Invatam si noi romanii lectiile trecutului sa nu mai fim iar de rasul curcilor cu autostrada terminat si nefolosita???Oare sa fie chiar adevarat  :o ???

alecu26

accesul suplimentar in acea zona e un MUST. Sunt tunele sau ansamble de tunele cu lungimi apreciabile, iar riscurile sunt semnificative. Trebuie sa poti inchide circulatia si devia, trebuie sa ai acces la gura tunelului cu utilaje, echipaje de interventie...etc.
Drumurile noastre POATE;

Europiu

Bun, si nod Margina poate fi considerat suficient de aproape pentru acces dinspre partea cealalta?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

udar


alecu26

sa se pregateasca ca vine si filmarea. Sunt zile frumoase. Asfalt s-a mai pus pe LD3, dar nu stiu daca pe aliniamentul principal.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Pe LD3 avem asfalt in zona nodului de la Ilia, dupa podul peste Mures pana la nodul Grind, si dupa Grind pana aproape de parcarea de la Ohaba.

udar


udar

#27882
poze asfaltare lot-3







poze facute de pe acest pod


harta

GDPR

^^^ rigoole, rigoole, rigoole!  :D

Eurocopter