News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 31 Guests are viewing this topic.

rocklee

unde sunt poze pentru ca doresc sa le vad si eu .... :D

cezar-mario2012

#27796
  CNADR-ul a început lucrul la repararea secțiuni demolate din OS 2, pentru ca reparațiile să dureze cât mai puțin au adus muncitori din CHINA, se estimează că pe 2 aprilie secțiunea va fi redeschisă traficului:

  :rofl:

Dragos Sebastian

Un mic update de pe LD lot 3 . Scuza-ti calitatea pozelor , sunt facute din mers.
Parcarea de la Ohaba


Au indulcit destul de bine dealul acela care fugea la vale



La nodul de la Grind urmeaza sa devieze Dn68A




ciprebbe

Quote from: cezar-mario2012 on April 01, 2016, 10:39:57 AM
  CNADR-ul a început lucrul la repararea secțiuni demolate din OS 2, pentru ca reparațiile să dureze cât mai puțin au adus muncitori din CHINA, se estimează că pe 2 aprilie secțiunea va fi redeschisă traficului:
Update.
Ritmul sustinut de acolo va permite deschiderea traficului mai rapid decat se estimase initial.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

^Si ministrul Costiță Ionescu (prescurtat Costescu) își va instala un container acolo ca să fie sigur că nu se mai bea în timpul programului :rofl:

cezar-mario2012

 Păi până montează containerul, termină chinezii treaba.... :lol:

rocklee

bine ca vin chinezi ...ca o sa avem os 2.4.2017..... :)

Ionut

Bine, incetam totusi? N-as vrea sa citesc azi numai ineptii. E loc suficient in Parcare pentru bascalie.

NGC

#27803
Sa trecem si la lucruri serioase, desi parca au ales special ziua in care au publicat aceasta licitatie (1 Aprilie). :lol:

CNADNR a lansat astazi licitatia [167101] / 01.04.2016 "Expertiza tehnica asupra lucrarilor executate pentru obiectivul Autostrada Orastie-Sibiu, lot 3, cuprins intre km 43+855 - km 65+965, in lungime de 22,11 km".

Chiar inainte sa apuc sa va scriu, a venit si CNADNR cu comunicatul.

Quote
Comunicat de presă
01.04.2016


Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., comunică inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect: "Expertiza tehnică asupra lucrărilor
executate pentru obiectivul Autostrada Orăștie - Sibiu, lot 3, cuprins între km 43+855 - km 65+965, în lungime de 22,11 km"


CNADNR SA, în calitate de Beneficiar, a încheiat în data de 20.05.2011 Contractul de "Proiectare și Execuție Autostrada Orăștie - Sibiu, Lot 3: km 43+855 - km 65+965" cu firma italiană Salini Impregilo Spa, în calitate de Antreprenor. Din cauza a nerespectării obligațiilor asumate de către Antreprenor, în data de 13.01.2016, CNADNR S.A a notificat Antreprenorul cu privire la încetarea contractului menționat, în conformitate cu prevederile contractuale.

În vederea finalizării acestui obiectiv, având în vedere stadiul execuției lucrărilor, a defectelor existente în șantier și a lucrărilor rămase de executat, se impune clarificarea calității și cantității lucrărilor executate în șantier prin expertizarea acestora. Expertiza se va pronunța și asupra Proiectului tehnic de execuție.

Valoarea estimată a contractului de 1.808.496,00 lei fără TVA, (inclusiv cheltuieli diverse și neprevăzute în procent de 10% din valoarea serviciilor), sumă ce va fi suportată din garanția de bună execuție a contractului reziliat.

Durata contractului este 15 luni de la data intrării în vigoare. Primele 5 luni ale contractului sunt pentru finalizare expertizei tehnice. După primele 3 luni de la începerea contractului vor urma 12 luni necesare
pentru instalarea sistemului de monitorizare a zonelor cu instabilitate a terenului.

Termenul limită de depunere al ofertelor: 16.05.2016, ora 10:00;
Data deschiderii ofertelor: 16.05.2016, ora 12:00.

Ar mai fi de mentionat ca se doreste ca data de incepere a contractului "sa nu depaseasca maxim 5 zile de la data intrarii in vigoare a contractului".

Oare e pacaleala de 1 Aprilie ca vor deschide ofertele in 16.05.2016? :lol:

NGC

#27804
Quote from: gruiarew on March 31, 2016, 06:17:39 PM
Măine e 1 Aprilie. Care ați trecut prin zonă se văd ceva pregătiri la Aciliu? Mulțumesc.

Quote from: mariansb on March 31, 2016, 10:34:29 PM
Eu fac naveta zilnic intre Sibiu si Alba Iulia. Nu am vazut nicio pregatire in zona Aciliu. O sa va anunt cand va fi ceva miscare .

Desi ofertele se vor deschide teoretic in 16.05.2016, si desi "expertiza se va pronunța și asupra Proiectului tehnic de execuție" si "primele 5 luni ale contractului sunt pentru finalizare expertizei tehnice", pentru zona excavata situatia este diferita.

In zona excavata, "Km 60+500 - Km 60+700 (calea 1)", "atat CNADNR SA (anterior demolarii) cat si Antreprenorul (dupa demolare) au realizat expertizarea tehnica asupra corpului autostrazii pe acest sector".

Sa nu uitam ca mai poate urma si CNSC si CAB.

icristian

Eu cred/ sper ca e o licitatie pentru monitorizarea lucrarilor efectuate deja. Repararea tronsonului 3 ar trebui sa inceapa cat mai repede si sper ca la sf anului sa-l redeschida.

NGC

#27806
Da, in zona excavata expertiza e deja facuta, dar noua expertiza (care se liciteaza acum), presupune si "un numar minim de 30 de foraje cu o adancime medie de 15 m la interdistante de 1 km in lungul autostrazii (cel putin pe cate un sens) intre km 43+855 - km 57+160 si km 64+840 - km 65+985" si "un numar minim de 60 de foraje cu o adancime medie de 15 m la interdistante de 200 m - 400 m in lungul autostrazii (cel putin pe cate un sens) intre km 57+160 - km 62+475 si km 63+485 - km 64+840, functie de situatia in teren", deci teoretic si in zona excavata.

"In aceste zone, in gaurile de foraj se va fixa tubulatura inclinometrica pentru monitorizarea continua a instabilitatii terenului".

__dir


istvan78

Inteleg ca expertiza asta completa e independenta de reparatia zonei excavate, si se poate derula si sub trafic.

Apoi, ce masuri vor rezulta necesare din expertiza, e alta poveste...

alecu26

eu inteleg ca la CNADNR le e frica ca totul e acolo o bomba cu ceas. Nu doar terenul in sine cat si/sau lucrarea in sine si calitatea ei.

Probabil se pregatesc pentru un proces mai mare si mai lung, si se gândesc ca o sa fie in postura sa solicite si mai multi bani in tribunalele internationale.

Si Imbecilo o sa faca o contrexpertiza, si noi o contrcontraexpertiza....si tot asa. Bucuria avoacatilor un caz ca asta. Zece ani minim de procese si bani.

Haideti odata cu acel registru/certificare a companiilor, macar sa incercam sa nu mai repetam caz. Momentan daca Salini participa la orice fel de licitatii, nu ai ce  sa le faci. Si nu mi se pare fair play fata de companii gen TS, Astaldi, Porr, Strabag, UMB, etc.
Drumurile noastre POATE;