Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 52 Guests are viewing this topic.

cristi5

#27780
Quote from: Quest on March 23, 2016, 11:42:19 PM
Excelent diagnostic Cutter !
Lucrarile pe FIDIC rosu ne vor obliga sa fim seriosi, sa planificam, institutiile sa conlucreze, sa asiguram continuitate la schimbarea coloraturii politice a guvernului. Orice lucrare multianuala inceputa intr-o guvernare si terminata in urmatoarea ne va obliga sa fim seriosi. Predictiile babei Vanga legate de noi ca neam trebuie sa se implineasca. Si se vor implini.

Amin. Vezi FIDIC rosu pe coridorul feroviar (ca tot vine actuala garnitura tehnocrata din domeniu) Rin-Dunare. Nici nu mai stiu cum ii zice, se mai schimba de cateva ori numele coridorului pana il reabilitam noi intergral. Unde s-a licitat si atribuit, lucrarile merg in ritm de melc (cu structuri metalice dezaxate, o fi fara legatura cu proiectul?), iar dincolo nu se poate licita (printre altele) pentru ca constructorii sunt confuzi si cer lamuriri despre proiect. E drept, asa cum zice cutter avizele de mediu sunt gata demult. Poti citi despre toate speciile de pasari rare dintre Sighisoara si Brasov (de ex aici). Ele vor mai ciripi linistite inca muti ani.

Poate legislatia romaneasca o fi fost mai putin creativa in ce priveste FIDIC rosu decat FIDIC galben? Dar e clar ca fara un proiect beton, si cu FIDIC rosu se poate ajunge in balarii, si atunci ce te faci, ca proiectul e batut in cuie... La autostrazi de campie poate o dregi cumva (dar pe A1 si A3 nu prea mai avem campie, poate pe A7, A11, A12...) dar la munte... Tuneluri, viaducte... Stai cu proiectul in brate si astepti guvernul urmator...

Mesajul meu este "No silver bullet" (e drept, dintr-un domeniu ingineresc mai tanar si neexperimentat decat constructiile, dar mai vechi decat experienta CNADNR la investitii majore). Vreau sa inchei totusi intr-o nota optimista si sa-mi exprim speranta ca cu studii geo si topo (vorba ministrului) serioase, cu proiectanti buni, si cu timp (=bani) de proiectare adecvat (!),  cu verificare la temeinica a proiectului (sa nu platim rahat impachetat), FIDIC rosu va aduce progrese. , de ce oare britanicii prefera FIDIC galben chiar si pe HSR?

Ionut


colinb73

Pe Timisoara - Traian-Vuia nu functioneaza nici un afisaj electronic.
De ce oare, ma gandesc ca nu se face economie de curent pt ca sun pe panouri solare cred ?

Sau acum daca avem sosea nu mai conteaza pt CNADNR averitzari, informatii etc.

cassyo


http://www.capital.ro/ultima-frontiera-a-master-planului-de-transport.html

Nuante noi de la Homor
...La începutul anului 2018, cel târziu începutul anului 2019, vor începe lucrările pe mai multe secțiuni. Cel târziu în 2021, autostrada Sibiu-Pitești va fi deschisă traficului",
Deci, debutul lucrarilor a migrat de la inceputul lui 2017, via inceput  2018, la mai credibilul (si acesta deocamdata ! ) inceput 2019.
Dar nu-i bai : cu toata aceasta devansare  in marsarier, termenul de 2021 va fi respectat !!! Si nu oricum ci chiar daca vor fi ramas sectiuni care nu vor demara nici macar in 2019 (eu asa inteleg ca mai multe nu inseamna neaparat toate). Asta ar insemna ca vor exista  sectiuni care vor incepe in 2020 dar vor fi finalizate intrun singur an !!! Ca doar sunt la campie ....oh, waitttt   :headache:
Lasand hazul de necaz la o parte, am impresia ca si-au cam dat seama ca e neviabil 2021 (desi inca il mai reitereaza dar, din componente, e clar ca a devenit irealizabil) iar, in subliminal, ni se sugereaza tot 2023 si, uite-asa,  zigzagul 2020-2021-2023-2021-2023 continua. Unde se va opri ?Cu siguranta nu aici : in fond avem un nou an electoral.
Calatorului ii sade bine cu drumul

clau

Nu are rost sa ne amagim cu 2021... Un proiect ca PiSi pe care noi abia anul asta il incepem cu adevarat, dureaza 8-10 ani in cel mai bun caz 7 ani... Si in alte tari din UE la fel a fost sau este cu autostrazile construite prin munti... Dar nu da bine la public sa spuna adevarul oricine ar fi in locul lui Homor sau la MT... Mai ales intr-o tara sufocata de trafic si fara infrastructura ca Romania... Eu chiar sunt linistit ca undeva prin 2024-2025 o sa merg pe PiSi ... Nici nu bag in seama ce zice unul sau altul cu 2020 sau 2021 si alte promisiuni... Efectiv nu se poate mai repede mai ales in Romania... La noi e greu si la campie si cand dam de un deal e vai si amar dar pe Valea Oltului... Eu zic sa ne bucuram in 2019-2020 de primele tunele adevarate de autostrada din Romania...

alexV

#27785
Si gata cu acest puzzle verde. Lugoj-Deva lot 3.


LE: se poate ca poza sa fie mai veche, de arhiva. am preluat-o de pe feed-ul personal de facebook, sursa e o firma topo

gdaniel

#27786
Oare de ce le-o ramas o armatura de pila/culee (se vede chiar langa Duster,sub macara) ??

mishu77

La nod Grind sa pregatit o bretea pentru devierea traficului. Probabil se apuca de podul pentru supratrversarea DN68A. Ieri dupa masa nu era deviat traficul si nici nu era trasat inca vreun marcaj, probabil urmeaza zilele astea. Am facut si vreo 2 poze in zona, dar cand am ajuns acasa pe telefon nu le pot vedea nu stiu ce sa intamplat.

Dominik

Am fost ieri pe A1 Lugoj-Timisoara...cel putin 5 caini pe asfalt....probabil nu e gard pe tot traseul, dar ce ma frapat cel mai mult a fost ca am vz o persoana traversand autostrada nestingherita cu trafic insemnat....numai la noi se poate asa ceva....
You're in Steelers Country

iuli

Nu doar la noi, stai linistit! Am vazut live in Germania o faza cand unul fugea de pe o parte pe alta a autostrazii dintr-o parcare in alta.

Iar legat de garduri, din pacate lipsesc. Asa cum am mai zis, lipsesc de cateva luni si pe Arad - Timisoara pe kilometrii intregi. Se vede ca a fost taiata plasa si furata. Stalpii inca rezista in picioare. Si cainii pot trece chiar daca exista garduri. Ei sapa sub gard si isi fac loc de trecere, la fel si vulpile.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

filippasteur

Quote from: iuli on March 30, 2016, 09:45:56 PM
.. Se vede ca a fost taiata plasa si furata. Stalpii inca rezista in picioare...
Oare contractul intre CNADR si firma de paza de pe acel tronson prevede ca in astfel de situatii paguba sa fie suportata de respectiva firma?

yetiman

Maine vine comunicatul CNADNR cu datele de finalizare a autostrazilor.  :D  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

mariansb

Eu fac naveta zilnic intre Sibiu si Alba Iulia. Nu am vazut nicio pregatire in zona Aciliu. O sa va anunt cand va fi ceva miscare .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

AlexIP

Fără glume, pe lot 3 între Coșevița și Grind acum vreo oră se vedeau în vale reflectoare și ceva mișcare, cam în dreptul localității Ohaba. Și tot fără glume, la noi, cu toată lipsa de garduri nu am pățit ca în seara asta în Ungaria, era să prind 2 iepuri, un grăsun pe M5 care mi-ar fi făcut ceva damage și unul mai mic pe M43 spre vamă. Deh, se subțiază cu cât se apropie de noi. :P

Tavi