Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

nelu55

Inceputul inceputului,data de 10 10 2014,A1 ,LD2,km 47+090,vedere spre Margina

Km 47+090,aici se va reloca dc 100

Aproape de gara Nemesesti

Pe aici va trece A1. Gara Nemesesti.

In stanga va fi A1.Vedere spre Nemesesti.

Ne apropiem de Costeiu de sus.Dupa stalpul ENEL la vreo 50m ,va fi A1.

Pe la mijlocul lizierei padurii mari,A1 va trece peste CF Lugoj-Ilia
.


marisRO

Capital: Când știm traseul celebrei autostrăzii Sibiu-Pitești?

Cătălin Homor: Traseul auto­străzii Sibiu-Pitești îl vom avea la sfârșitul acestei luni. După ce vom avea studiul de fezabilitate. Se schimbă modalitatea de construcție a autostrăzilor. De mâine, (n.red. 4 februarie) dau decizie în cadrul CNADNR prin care să constituim o unitate de implementare proiecte care va lua la puricat toate studiile de fezabilitate. Proiectarea și licitația pentru construcția autostrăzii Sibiu-Pitești va avea loc anul viitor. Construcția efectivă începe în primăvara anului 2018 și durează patru ani. Cei aproximativ 116 km sunt împărțiți în cinci loturi, construcția începe de la Pitești spre Curtea de Argeș. În patru ani vom finaliza cei aproximativ 116 km de autostradă. Pentru legătura cu orașul Râmnicu Vâlcea avem trei variante, reabilitatrea DN73C, reabilitarea acestui drum național plus variantele ocolitoare în zona localităților sau legătură nouă. Legătura autostrăzii Sibiu-Pitești de Râmnicu Vâlcea nu va fi autostradă, cel mult drum expres sau drum național.

Sursa: http://www.capital.ro/seful-cnadnr-locul-de-munca-trebuie-sa-fie-in-santier.html

marisRO

Capital: Au trecut aproximativ cinci luni de la închiderea și demolarea autostrăzii Orăștie-Sibiu. Ați executat garanțiile pentru calitatea slabă a autostrăzii?

Cătălin Homor: Executarea constă într-o notificare la bancă după care primim banii în cont. Așteptăm expertiza pentru evaluarea pagubelor după care executăm garanția. Dacă încasăm banii din scrisoarea de garanție fără o fundamentare temeinică, constructorul poate constata modalitatea ca fiind abuzivă și ne poate acționa în judecată. Avem 30 milioane de lei rețineri succesive și 60 milioane de lei garanție. Prejudiciul este cel puțin egal sau depășește valoarea garanțiilor.

nelu55

Mai pun citeva poze de pe A1,LD2.Data de pe poze este gresita.Data reala 9 11 2014.

Km 47+ ,vedere spre Zorani



De pe terasament spre Margina.




Europiu

Quote from: rocklee on February 09, 2016, 08:19:55 PM
cu privire la nodul margina ....

Rocklee, pentru ca ai adus vorba, si m-am uitat la filmare, voiam sa te intreb mai de mult: sa presupunem ca, peste 20-30 de ani, va fi nevoie sa se faca linie ferata dubla pe acolo (la sud de nod). Este loc destul?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

eu spun ca da ....este loc destul  :) ...ea deocamdata nui nici electrificata ...darmite dublata ...pe cind o fi electrificata ...pe acolo o sa treaca nepoti mei cand or merge  la timisoara ...nu copii...  O:-) :D

Io

Quote from: marisRO on February 09, 2016, 10:18:08 PM
Capital: Au trecut aproximativ cinci luni de la închiderea și demolarea autostrăzii Orăștie-Sibiu. Ați executat garanțiile pentru calitatea slabă a autostrăzii?

Cătălin Homor: Executarea constă într-o notificare la bancă după care primim banii în cont. Așteptăm expertiza pentru evaluarea pagubelor după care executăm garanția. Dacă încasăm banii din scrisoarea de garanție fără o fundamentare temeinică, constructorul poate constata modalitatea ca fiind abuzivă și ne poate acționa în judecată. Avem 30 milioane de lei rețineri succesive și 60 milioane de lei garanție. Prejudiciul este cel puțin egal sau depășește valoarea garanțiilor.

What? Ce tip de Scrisoare de Garantie Bancara ati folosit? Cind vreunul dintre cei care negociaza lucrurile astea a facut ultima oara un training in privinta URDG 758? Cred ca stiu raspunsul... si incepe cu "in" si se termina cu "competenta". Crasa! Daca ati vrea sa va angajati la mine n-ati trece de primul interviu, baieti!
Si daca va da in judecata ce? E dreptul lui si se va folosi de el, e-n regula, a trebuit s-o demolati si va ciciiti la o treaba elementara? Rusine!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Europiu

Quote from: rocklee on February 10, 2016, 12:37:48 AM
...pe cind o fi electrificata ...pe acolo o sa treaca nepoti mei cand or merge  la timisoara

cu tot respectul, asta am si zis: peste 20-30 ani.... Avand in vedere ca tocmai ai implinit 54, multi inainte si sanatosi sa ai!, eu zic ca se potriveste!  :lol:. Numa' bun sa ai!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

teea

Quote from: rocklee on February 09, 2016, 08:19:55 PM
horatiu.cosma@  :)...cu privite la nodul margina ....va fi deschis doar un singur sens giratoriu...cel din stinga desenului pus de tine...giratoriul care are incorporat si drumul comunal. ...chiar mam uitat pe ultima filmare din 25 .10 2015...A1 lugj deva ....si la minutul 18,10-12...se poate vedea aceast detaliu




a mai spus cineva din CNADNR ....acest amanut ca va fi deschis un singur sens giratoriu la nodul margina ....
cel care apromis ca 2015 se va deschide 14 km...lotul2 LD...ex dl NARCIS NEAGA ... :)

@rocklee : va fi deschis in prima faza giratoria Lugoj, pentru a se putea prelua traficul de Sintesti. In faza a 2-a, giratoria Margina. Mi se pare normal asa
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

cassyo

#27114
Capital: Când știm traseul celebrei autostrăzii Sibiu-Pitești?

Cătălin Homor: Traseul auto­străzii Sibiu-Pitești îl vom avea la sfârșitul acestei luni. După ce vom avea studiul de fezabilitate.
.....
Capital: 2016 se anunță un an al revoluționării studiilor de fezabilitate pentru CNADNR. Ce înseamnă un studiu de fezabilitate bine făcut?
Cătălin Homor: ...... Studiul de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești va fi gata la sfârșitul acestui an.

Singura modalitate de a da coerenta celor doua afirmatii divergente privind data SF este ca,  foarte probabil,  la sfarsitul lui februarie CNADNR va dispune doar de informatiile necesare din studiul de fezabilitate (studiu preliminar ?) care sa ii permita sa aleaga traseul. Apoi SF ul va merge mai departe cu datele obtinute din forajele geotehnice, pe traseul deja ales, astfel incat sa poata fi finalizat pana la sfarsitul anului.
Poate ca gresesc si, intrun atare caz,  rog sa fiu corectat.

LE: aspectul mi-a sarit in ochi de la prima citire dar am zis sa astept, mai intai, reactiile pe forum. Cum insa au trecut mai bine de 24 de ore, m-am hotarat sa postez.Sigur ca am luat in calcul si o posibila eroare de redactare a interviului dar....
Calatorului ii sade bine cu drumul

icristian

Din comunicatul cnadnr despre unitatea de implementare a SF Pitesti Sibiu scria asta:
Quote
verificarea livrabilelor realizate de către Proiectant înainte de a fi transmise către JASPERS sau AM POIM;

Ar fi interesant sa stim si noi care sunt livrabilele acestui proiect si ce termen au.


cristi5

Da, s-a discutat pe acest topic din vara, apoi mai serios din decembrie.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg101087#msg101087

Apoi multumita ajutorului colegilor de pe forum, am scris si publicat textul. Sper sa ajunga pe la 10000 de vizualizari pe contributors, si ne putem gandi la urmatorii pasi ai campaniei :)

rocklee

am primit doua imagini din avion cu lotul 4 orastie sibiu de la un prieten de pe forum






alecu26

ce urat a ramas la cut&cover-ul lui Astaldi. Inteleg ca oricum versantul e taiat de DN, dar parca ar fi de bun simt sa fi fost mai umplut acolo si pusi ceva salcami.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).