Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Bravo, nici nu ma gandeam altfel. Ne delectezi cu informatii anul asta de pe Sebes-Turda :)?

marisRO

Noi declaratii de la seful CNADNR

** Autostrada surpată (n.n. - sectorul-problemă Sălişte-Conţeşti din autostrada Sibiu-Orăştie): cine e de vină, nici nu mai contează la acest moment, important e să găsim soluţia optimă. Când va fi gata? Scenariul optimist - septembrie, dacă nu sunt contestaţii. Analizăm şi varianta de reparare cu forţe proprii, pe banii constructorului, pentru că acesta are depuse nişte garanţii pe care noi putem să le executăm.

** Lugoj-Deva: Lotul IV,acolo sunt celebrii lilieci, dar s-a văzut că nu sunt aşa mulţi; sunt, poate, 10-20-30 de lilieci, nu sunt mulţi, dar ei sunt protejaţi. Corpul autostrăzii trece chiar pe această peşteră, ar trebui s-o demolăm, de aceea avem probleme cu autorizarea de mediu. O soluţie alternativă ar fi un pasaj în zona adiacentă acestei peşteri, suntem în faza de analiză a variantelor, împreună cu cei de la Mediu. Pe lotul II sunt o serie de ecoducte, prin care să treacă urşii dintr-o parte în alta, ni s-a cerut să nu fie deranjante pentru ei

** Sibiu-Piteşti: Au fost vehiculate tot felul de variante, inclusiv să reziliem, dar acum analizăm toate lucrurile astfel încât să fie spre binele proiectului. Avem la nivelul CNADNR o echipă de 15 specialişti doar din companie; nu e un secret că vrem să avem un departament de proiectare în CNADNR, deja angajăm oameni. Nu mai scoatem SF-uri (n.n. Studii de Fezabilitate) la licitaţie, ci proiecte. Proiectarea va fi scoasă la licitaţie. Astfel reducem cheltuielile cu exproprieri şi cu acordurile de mediu.

** În 2021 vom avea Constanţa legată - cu autostradă continuă - de frontiera de vest. De fapt, atunci va fi gata tronsonul Sibiu-Piteşti şi tot restul. Până atunci terminăm şi cu liliecii, şi cu urşii.

Sursa: http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/Seful-cnadnr-catalin-homor-vorbi-astazi-ora-1300-adevarul-live-despre-starea-drumurilor-autostrazilor-1_56bdb3975ab6550cb8b7eb8a/index.html

GDPR

** În 2021 vom avea Constanţa legată - cu autostradă continuă - de frontiera de vest. De fapt, atunci va fi gata tronsonul Sibiu-Piteşti şi tot restul. Până atunci terminăm şi cu liliecii, şi cu urşii.

Doamne fereste, se schimba granitele?  O:-)

horatiu.cosma


dr4qul4

Sa-i spuna cineva ca "autostrada continua" presupune si 1/2 din A0. DNCB pe 2 benzi nu poate fi inclus nici macar fortat in categoria "autostrazi".

Pitesti-Sibiu, in 2021 este un termen optimist. Dar cel putin au terminat cu aberatiile cu "primavara 2020" sau "1 decembrie 2018".

Si sper ca nu au de gand sa-si puna "specialistii" sa proiecteze tunelele de pe PiSi! Chiar, mai amana mult pana anunta traseul ales?

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#27140
Traseul e deja ales!
Prietenii stiu care este! :)

alexV


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Hmm, fac si ei o treaba ca lumea.

Cozak

E la Faget-Colonia Mica DJ 681? Ar fi inaintat foarte mult.

horatiu.cosma

Da. E cam singurul overpass de pe Dumbrava-Margina. Se vede si in pozele lui @dorum.

NGC

#27146
Referitor la nodul Holdea, nu am reusit sa va scriu mai devreme despre urmatoarele aspecte pentru ca voi ati tot scris ... si ati tot scris ... si ati tot scris (+ poze) si am avut de recuperat pana la urma 102 pagini din topicul de A1.

Problema a mai fost ridicata scurt si de ciprebbe, dar a trecut neobservata.

Quote from: ciprebbe on January 04, 2016, 05:14:56 PM
LE: Legat de LD cu descarcarea temporara propusa de mine... am uitat sa mentionez ceva..... suntem intr-o arie protejata acolo >:(

Zona respectiva este sit Natura2000.



Mai precis situl ROSCI0355.



In acest caz obtinerea acordului de mediu poate dura si 12 luni, dupa cum a confirmat si CNADNR in raspunsul 41 din clarificarea 1 pentru ultima licitatie pentru actualizarea SF-ului Sibiu - Pitesti (raspuns citat si de pasadia mai demult).



Pe de alta parte, probabil vor trebui exproprieri suplimentare. Partea deja expropriata este incadrata cu rosu.
Aici poate lucrurile se vor misca mai repede, dupa ultimele demersuri in acest sens (cutter).



Cum s-a mai precizat, nodul temporar sau definitiv ar fi util cel putin in cazul inchiderii tunelurilor sau pentru acces in caz de urgenta, dar trebuie tinut cont si de aspectele de mai sus in demersul pentru realizarea lui, si actionat din timp. ;)

florin74

Apropo, am venit ieri din Austria si am prins o coloana ca in vremurile bune de la Cosava. Pana la Soimus s-a mers in coloana, pe putin 50 de masini in fata mea si inca atatea in spate. La intersectia cu DN7 aveai impresia ca DN68A e drumul principal,  dinspre ARAD liniste si pace, trafic aproape zero. Era ora 19.30.
Am facut Nadlac-Alba Iulia cam in 3 ore. (+/- 5 min).

Quest

#27148
Multumim NGC20 ptr harta cu loturile de teren expropriate / expropriabile.

E greu de presupus ce solutie are Compania, eu ramin consecvent solutiei propuse, descarcarea sa se faca catre DC144. Va mai trebui expropriat lotul 61101 (61186 oricum cred ca e expropriat ptr ca DC144 va face o fandare catre stinga cu underpass pe sub A1 (cum se merge catre Holdea).

Iar lotul 61101 este la dreapta fata de drumul (DC144) din poza:


Nu cred ca cei de la Mediu pot avea o asemenea indrazneala incit sa ceara 12 luni ptr un aviz ce trebuie dat unui tapsan de pascut oile. Chiar si daca face parte dintr-un sit Natura 2000.
Adica pot avea o asemenea indrazneala, dar atunci trebuie intrat in ei in forta.
Iar daca invoca legislatia europeana, atunci trebuie sa li se puna la ascultat vorbele recente ale prim-ministrului Ciolos, care spunea textual ca nu mergem la Bruxelles ca pe vremuri la Inalta Poarta Otomana, ci explicam problematica si cerem schimbarea reglementarilor.
Common sense will get you far !

cristi5

Multumesc si eu NGC20 pentru amanuntele cu maxima precizie si pertinenta, ca de fiecare data!

In modestul inceput de "campanie publica Holdea" sunt la ora asta peste 5200 de vizualizari la hotnews si peste 5700 la contributors. Sigur, unele sunt comune. Articolul e in top la contributors (coloana din dreapta), la concurenta cu Ponta si undele gravitationale, deci are vizibilitate acolo si are sanse sa mai creasca. Mai e inca vizibil si la categoria Actualitate/Opinii pe hotnews.  Am mai invatat si ca oamenii nu prea fac click pe harti daca sunt legate doar ca text, gen la Holdea DN68A trece la doar câteva sute de metri.

Ma gandeam sa propun sa "step up the campaign". Adica logo, slogan, pagina Facebook, cerut de la Politie numarul de accidente grave din zona, valorile de trafic, simulare animata de trafic, si alte idei. Eventual campania poate fi comuna cu "nu mai construiti contrasens in nodurile de autostrada" (o sa incerc sa public ceva si depsre asta). Firul rosu este autoritatile n-ar suplimenta nici macar cu o suma relativ mica bugetul unui proiect pt a mari siguranta cetatenilor. Prefera sa lase autostrada sa stea nefolosita cu anii.

O astfel de campanie ar avea loc in afara forumului si astfel am reduce nivelul de zgomot si spatiul ocupat de aceasta discutie aici. Daca credeti ca o astfel de campanie nu are rost, va rog sa-mi taiati avantul.

In ultima vreme eu cel putin vad doua argumente relativ noi
- tunelurile  forate sunt din cate stiu eu o noutate pentru CNADNR, atat ca modalitate de realizare cat si ca lungime. Asta pentru mine inseamna "risc de intarziere" la toate capitolele: SF, pregatire licitatie, desfasurare licitatie, atribuire, autorizatii, desfasurarea proiectului, etc. Nu sunt specialist,  dar sunt manager, si  sa spui 14 luni despre un lucru pe care nu l-ai mai facut mi se pare management optimist tipic managerilor incepatori.
- tunelurile nu erau prevazute la inceputul proiectului (cum a observat Beowulf), prin urmare iesirea de urgenta pt cazurile de nefunctionare a tunelurilor nu a fost prevazuta nici ea.