Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 70 Guests are viewing this topic.

icristian

#27090
Cand a zis 2 loturi din 3, se referea la loturile 3 si 4, unde nu sunt aceste tunele. Eu cred ca daca se rezolva toate problemele birocratice pana in martie exista sanse reale de a le deschide pana la sfarsitul anului. UMB are capacitatea de a termina treaba. Vom vedea prin august care e progresul si atunci o sa putem sa estimam mai bine daca termina sau nu anul asta.

Beowulf

Pina la urma UMB a decis ce va face pe portiunea cu alunecarea care a rupt acei piloti?
Va muta autostrada mai jos sau va ramine pe acelasi traseu, dar vor pune un rind nou de piloti, mai sus?
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

raresc

Unitatea de Implementare Studiu de Fezabilitate: Revizuire/ Actualizare Studiu de Fezabilitate
pentru "Autostrada Sibiu - Pitești

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2009%2002%202016.pdf

Europiu

Quote from: gruiarew on February 09, 2016, 10:22:05 AM
Sunt din martie 2015 sau e data greșită de pe poze?
Nu cred ca e o greseala. Pozele acelea sunt insotite de comentariul "asa a inceput". Deci trebuie privite ca referinta fata de acum aproape un an.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Daca se rezolva in acest an problemele pe lotul 4 Lugoj-Deva, probabil ca cel tarziu in vara lui 2017 UMB va finaliza lotul. In cazul in care se va rezolva cu descarcarea provizorie/nodul la Holdea, pe lotul 3, o sa avem in vara lui 2017 o discontinuitate pe A1 de 14 km, daca nu, vor fi 25 de km. In orice caz, traficul se va muta de pe valea oltului pe A1, asta e destul de clar. Din configuratia nodului Margina, intrevad un conflict de trafic la intrarea/iesirea pe/de pe A1, care la un nivel de trafic mare, va crea ambuteiaje semnificative. Pun o poza ca sa stiti despre ce vorbesc. E vorba de giratoriul din dreapta. cu directiile principale Timisoara->Deva si Deva->Timisoara.



Oare nu s-ar putea alege o solutie ca in poza de mai jos, pana cand se vor finaliza tunelele?



Ce ar fi de modificat fata de ce face Salini: pe o distanta de vreo 20 de metri sa fie instalati parapeti medieni demontabili. Sa fie demontati pana se finalizeaza tunelele, pentru a putea trece cei care vin dinspre Deva si intra pe A1 de pe un sens pe altul al autostrazii. Ar mai trebui adaugati niste parapeti de beton pe A1 care sa blocheze soferii sa o ia pe A1 spre tunele, pe ambele sensuri de mers ale A1. Si eventual niste indicatoare provizorii de Timisoara, nu Deva, cum e defapt directia acelei bretele.

horatiu.cosma

^
A avansat "asa de mult" fiindca acel pasaj e intre Margina si tunele, portiunea din A1 ce nu va fi folosita pana la finalizarea tunelelor, deci nu-i graba.

Localnicii de care vorbesti sunt defapt 5 sate. Mai bine nu riscam sa se obisnuiasca prost, dar cream ambuteiaje in special pe A1 la iesire, fiindca in giratoriu, ei vor fi blocati de cei care vin dinspre Deva? Iar cei care vin dinspre Deva vor fi dupa 15/25 de km de serpentine cu o banda pe sens, deci vor veni in coloana. Nu e chiar interesant sa astepti sa treaca o coloana de un km de masini pana sa poti intra in giratoriu. Doar zic. Eu nu am treaba, ca nu o sa am drumuri prin zona :).

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

Multumim @cristi5, foarte bun articolul  :gj:.


Beowulf

^ Cei care au proiectat autostrada nu au avut in vedere cele 2 tuneluri de pe lotul 2. Acestea au aparut mai tirziu, in 2013, ca urmare a solicitarii de la Ministerul Mediului. Asadar, nodurile au fost proiectate pentru o autostrada cu debleuri. Acum, in opinia mea, se impune un nod nou, permanent la Holdea, deoarece tunelul va fi destul de lung si are nevoie de o cale de acces pentru situatii de urgenta, nu doar ca o descarcare temporara.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

horatiu.cosma

In cazul in care constructia unui nod ar fi prea complicata din punct de vedere contractual, eu zic ca si acea descarcare temporara, daca e facuta sub forma de bretea care se desprinde din A1, ar putea fi utilizata in situatii de urgenta. Important e sa se faca ceva.

vancouver

Da, bravo beowulf, importanta observatie. Si asa cum spui si tu horatiu, nu trebuie neaparat nod dupa normele specifice autostrazilor, poate fi un drum de legatura mult mai curbat sau in panta, folosit initial ca legatura temporara si mai tarziu doar de catre politie / pompieri / salvare / echipele de intretinere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee

#27102
horatiu.cosma@  :)...cu privite la nodul margina ....va fi deschis doar un singur sens giratoriu...cel din stinga desenului pus de tine...giratoriul care are incorporat si drumul comunal. ...chiar mam uitat pe ultima filmare din 25 .10 2015...A1 lugj deva ....si la minutul 18,10-12...se poate vedea aceast detaliu




a mai spus cineva din CNADNR ....acest amanut ca va fi deschis un singur sens giratoriu la nodul margina ....
cel care apromis ca 2015 se va deschide 14 km...lotul2 LD...ex dl NARCIS NEAGA ... :)

dorum

la giratoriul din dreapta si la CIC sunt probleme cu exproprierile...

teea

Quote from: raresc on February 09, 2016, 02:39:00 PM
Unitatea de Implementare Studiu de Fezabilitate: Revizuire/ Actualizare Studiu de Fezabilitate
pentru "Autostrada Sibiu - Pitești

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2009%2002%202016.pdf

@raresc : se stie si nominalizarea persoanelor din aceasta echipa ?
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung