2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

La secunda 0:24 se vede un animal storcit chiar pe linia continuă de demarcație între sensuri. Deci a mai fost încălcată mult și bine...

Europiu

Quote from: Leo-Ph on August 08, 2021, 09:40:50 PM
toti care incalca legile pe DN2 sunt niste cretini..

Fără particularizarea la DN2, te rog...  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cristi5

#1397
Nu se astepta nimeni sa nu existe astfel de cazuri. Dar sunt suficient de rare ca sa nu fi produs deocamdata victime. Sigur ca pot produce. Pot fi evitate ieftin cu niste stalpisori daca nu sunt bani pt parapete median ingust de clasa A.

Sunt convins ca sunt astfel de cazuri si pe acest rar 2+1 suedez fara separare de sens:

https://goo.gl/maps/ALCy57jDuSqHHUbX9

Am mai spus si repet, mi se pare incredibil cum soferul roman (stereotip: indisciplinat, needucat, nervos) respecta *in mare* o amarata de linie dubla continua, si diferenta de la cer la pamant la siguranta in comparatie cu linia interupta. Pentru mine e o revelatie, chiar nu ma asteptam. Desi am studiat psihologie cognitiva, si stiu ca omul, oricat de indisciplinat, respecta inconstient unele delimitari (de-aia mergem in principiu pe benzi pe o autostrada, nu calare peste doua). Deci se pot lua masuri simple si ieftine... Salut in acest context si linia dubla continua de pe DN68A Margina-Holdea.

TibiV

Quote from: tom_sawyer on August 08, 2021, 08:06:27 PM
BZ 06 MEL

Macar omul este cinstit... Recunoaste ca este  MELtean...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hvm

@Cristi:
Motivul e destul de simplu. Daca incalci linia continua constatarea in vederea ridicarii permisului o poate incheia si un politist local(presupun ca si de la politia rurala ca ar cam trebui sa aiba aceleasi atributii). Asa ca sansele sa te prinda un politist si sa inceapa demersurile sunt mult mai mari in cazul liniei duble continue decat in caz de depasire de viteza (unde numarul de radare e limitat).

Motivul pentru care spun aceasta este fiindca am o cunostinta care a intors pe linie continua si avea in spate o masina de comunitara pe care n-a vazut-o. L-a oprit in mai putin de un minut si a chemat politia rutiera pentru ai ridica permisul. I-au ridicat permisul dar a contestat pe motiv ca nu a depasit pe linie continua ci doar a intors. Se pare ca doar pentru depasirea pe linie continua se ridica permisul, pentru intoarcere pe linie continua nu... Sau cel putin nu era acu 3-4 ani cand s-a intamplat tarasenia.

Oricum asta e motivul pentru care eu nu depasesc niciodata pe linie continua (sau aproape niciodata - carute, tractoare, masini oprite, masini care merg cu viteza foarte mica pe zona de linie continua unde nu se poate altfel)...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Skynick

#1400
Lipsa parapetului despartitor si, evident, incalcarea regulilor si de catre auto si de moto pe E85

https://www.facebook.com/mariuspetruscucu/posts/4096308707084112

hvm

daca a scapat e norocos tare. dar eu nu cred ca a scapat la viteza aia. Mie mi se pare ca mergea cam cu o viteza dubla fata de masina care filma.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

Desi motociclistii se opun ideii de WRSB, motociclistul asta ar fi scapat daca ar fi fost instalat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

naivu

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/drumul-spre-moldova-supranumit-si-zdrumul-mortii-va-fi-reconfigurat-cum-va-arata.html
QuoteCNAIR pregăteşte împreună cu reprezentanţii Poliţiei un ghid şi norme de aplicare ca să implementeze ideea în toată ţara pe drumurile de acest fel.

Flavius-Florin Pavăl, şeful serviciului Siguranţa Traficului CNAIR: ,,O normă tehnică pentru a transforma drumurile cu o bandă pe sens cu acostament în drumuri 2+1. În noiembrie anul acesta vom termina ghidul tehnic şi de la anul, 2022, vom trece la implementare şi extinderea proiectului pilot pe alte sectoare de DN2 şi alte drumuri".

Potrivit acestor norme tehnice, conversia unui drum naţional cu două benzi într-un drum de tip 2+1 se va face acolo unde lăţimea cu tot cu acostamente este de 12 metri. Banda va avea cel puţin 3,5 metri. Vor apărea separatoare între benzi. Viteza de deplasare poate scădea până la 70-80 de kilometri pe oră pe unele porţiuni.

Ionut

Ce minune minunată. Sa o vedem aplicata.

b1

Eu sper ca spațiul median să aibă 2m. pentru a asigura o distanță optimă față de benzile de circulație și separator.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

TibiV

Cu spatiu median de 2 metri poti arunca la gunoi 2+1 alternativ pe platforma de 13 metri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Spațiul median va fi de 1,75 m, dacă se copie normativul suedez postat pe pagina 1 a acestui topic.

Oare reușim să le băgăm în cap celor de la CNAIR că pot face bandă de 3,25 m?

cristi5

Intentia e buna dar cel putin doua elemente arata ca nenea de ls CNAIR n-a inteles nimic

- nu se poate face 2+1 alternativ cu benzi de "minim 3,5m". In felul asta sensul de doua benzi ar avea 7m si asta nu lasa destul loc pe sensul de o banda pt depasit vehicule defecte. Trebuie normata banda de 3,25m

- viteza nu scade la 70-80. Viteza medie a tuturor soferilor creste usor. Scade viteza bizonilor