News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

^Porțiunile neatacate sunt structuri, poduri și viaducte, de unde se termină filmarea mai sunt 5 km din acest lot, dar nodul este la doar 500 m.

voicul

#3661
Am gasit video-ul asta care sa arate ce ai spus:



Si continuarea:



Unde e urmatorul nod?

LE Am gasti eu - e la Kaenik si urmatorul in I-35.


voicul

Vad ca e paralele autostrada asta - nu ajung la Plevana, Veliko sau Loveci.  :lol:

Pentru drumul spre Grecia pare ca trebuie sa asteptam sa ajunga la Letnitsa ca sa fie optim ca si km/ocol.
Cu ceva ocol si mult mai repede o sa intram de pe I-35.

Drive_140

^^
A2 are nod exact la mijloc intre Plevna si Loveci. Corect, inainte de deschidere de acest nod cu I-35 autostrada va fi numai "un drum local".

Probabil, in acelasi timp va fi deschisa si centura de est de Plevna. Dar si inainte de centura e gata va fi un drum excelent de la Ruse pana la autstrada:

- Ruse cu tranzit foarte usor si rapid
- Numai patru(!) localitati pana la Plevna
- Limita oficiala de viteza 120 km/h (I-3)

voicul

E 120 pe I-3? Habar nu aveam.

Stie cineva de aceasta centura E a Plevnei? Am incercat sa vad cu maps si nu e nimic in teren.

cezar-mario2012

#3666
^Pe DN-uri limita de viteză este de 80 km/h, pe autostrăzi este de 140 km/h, maximă, dar pe secțiunile nemodernizate este de 80-100-120 km/h. Pe I-3 merg români și cu 200 km/h, anul trecut am prins pe uni ce păreau că sunt la raliu.
Centura de est a Plevnei ar trebui finalizată în același timp cu secțiunea A2 dintre Boaza și I-35, iar I-35 ar trebui modernizat la nivel de DX între Lovech și Plevna. Situația la ora actuală este următoare, primăria din Plevna a avizat negativ traseul centuri de est propus de guvern și se caută soluții alternative de traseu, care ar trebui să mulțumească primăria și pe eclogiști, traseul cel mai optim ar trece printr-un parc național, nu este varianta agreată de guvern.










Drive_140

Am gresit.
Indicator "Șosea rezervată exclusiv traficului motor" in Bulgaria nu spune nimic despre viteza.
I-3 nu permite 120, sigur numai 90.

dr4qul4

Traversam Bulgaria din ce in ce mai repede, si stam din ce in ce mai mult la Ruse/Giurgiu.  :-[
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Cat se sta la Turnu Magurele sau Calarasi?  :lol:

Dominik

Centura de sud a Sofiei secțiunea Mladust - A1

You're in Steelers Country

pentium10

#3671
In Ungaria pe santierul M4 de langa granita RO vedem mai mult negru, si se pare sunt in grafic pentru a preda in aceasta vara.

De la Biharia spre Berettyoujfalu.
Parcarea de lunga durata mai deschisa la culoare e pe teritoriul Romaniei, mai la stanga vama mai inchisa la culoare e la maghiari.

captura 24 aprilie








Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cezar-mario2012

... De prin Bulgaria, s-a deschis ofertele pentru construcția tunelului Shipka ce include ultima secțiune a Bypass Gabrovo, lotul va avea 10,55 km, din care 7,6 km de drum nou ce include patru tuneluri, tunelul Shipka va avea 3,22 km:



,, Chinese, Turkish and Bulgarian companies are candidates for the construction of the Shipka tunnel

The public procurement for design and construction envisages the construction of a section with a length of 10,553 km, of which 7.6 km are new construction and 2.9 km are reconstruction of the existing road I-5 Gabrovo - Kazanlak, as well as 5 tunnels with a total length of 4,011 km. The Shipka tunnel will be 3.22 km. The other 4 tunnels are smaller - 171 m, 240 m, 90 m and 290 m respectively. Another 6 bridges and 1 subway, 12 will be built. reinforced embankments, one reinforced concrete retaining wall, one reinforced concrete retaining wall, etc. The indicative value of the contract is BGN 267 225 010 excluding VAT.

Open offers are at:

DUIGU MUHENDISLIK INSAAT TOURISM DUS TIGARET WE SANAYI LIMITED SHIRKETI LTD ;
DZZD "PSVT Consortium" , with participants: Road Construction - Veliko Turnovo AD, Hydrostroy AD and Ptengenerigstroy-T EAD;
COLIN INSHAT SANAYI TOURISM IS TIJARET AD ;
ASSOCIATION SHIPCHENSKI PROhod , with participants: TRACE GROUP HOLD AD and ALVE CONSULT EOOD;
DZZD Tunnel Shipka , with participants: "DUSH INSHAAT VE TIJARET" AD, "VIA CONSTRUCTION GROUP" EOOD and "VIA PLAN" EOOD;
Association "GEOPAT Shipka" , with participants: "Geostroy" AD and "Patstroy - 92" AD;
TEA COMMUNICATION CONSTRUCTION COMPANY LTD .
The tunnel under Shipka Peak will be located 1 km west of Shipka Pass and 1 km east of Malusha Peak. The northern part of the tunnel will be in Gabrovo district and the southern part in Stara Zagora district. It will have two lanes, two lanes and two sidewalks.

The term of construction works is 1 280 calendar days, or nearly 3 and a half years.

The facility will be a focal point for the North-South traffic and will be used to cross the Balkan Range in the central part of Bulgaria. The main transport destinations to be served are: Ruse - Veliko Turnovo - Shipka - Stara Zagora - Svilengrad (Makaza) and Oryahovo - Sevlievo - Shipka - Stara Zagora - Svilengrad (Makaza).

It is envisaged that the project "Design and construction of a site:" Bypass of the town of Gabrovo from km 20 + 124.50 to km 30 + 673.48, including tunnel under Shipka peak "will be proposed for financing by the future Operational Program" Transport Connectivity " 2021-2027"

http://www.api.bg/index.php/bg/prescentar/novini/kitajska-turski-i-blgarski-firmi-sa-kandidati-za-izgrazhdaneto-na-tunela-pod-shipka/

pentium10

In Ungaria primul lot de 5.76km la M76 in zona Vest Lacul Balaton este in grafic pentru a fi dat anul acesta in iulie in trafic.



reportaj video:



Harta link: http://www.nagymarton.eu/nif/

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

marinul

Ce tunele are Ungaria construite recent? se discuta pe topicul a1 de la noi ca a finalizat Strabag ceva si nu stiam nimic