News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Da click pe link-ul hartii puse mai sus de pentium10 si ai sa vezi ca e doar pe hartie....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

O filmare din 10 aprilie 2020 cu A2 Hemus din Bulgaria, în continuarea autostrăzii actuale:

Drive_140

#3632
Quote from: horatiu.cosma on April 21, 2020, 12:58:53 PM
...cu gropi de gunoi și cimitire...
Offtopic:
mi-ai amintit că în Bulgaria, A3 Struma, intrarea (ci nu iesirea!) de tunel va fi chiar în cimitir :)
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=41.875297&lon=23.136435&z=16&m=w

P.S.: Acest mesaj a fost offtopic in A7, mutat de acolo de către moderatori

cezar-mario2012

^ Tot A2 Hemus, dar secțiunea dinspre Shumen, lot Belkopitovo - Buhovtsi 16.5 km:



... și tot din Bulgaria, Gabrovo Bypass:


TibiV

M-am ingalbenit de invidie...
Ce or manca / ce vitamine or lua bulgarii?!...

Pe Hemus Belkopitovo - Buhovtsi progresele sunt enorme fata de precedenta filmare.
Iar la Gabrovo, imaginile "istorice" din ultimii 2 ani (de la finalul filmarii) sunt lamuritoare...

Multumesc, cezar-mario2012... :cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Drive_140

#3635
A3 Struma
La tunel "Jeleznița"(2 x 2km) sunt sapate 35% de traseu.
https://gradat.bg/infrastruktura/prokopani-sa-blizo-35-ot-traseto-na-tunel-zheleznica


cezar-mario2012

^ Acest lot cam stagnează, de acea nu l-am publicat. Nu au ieșit toate autorizațiile. Sectorul Boaza - I-35 este împărțit în trei loturi Boaza - nod Dermantsi (de tip diamant), Dermantsi - Kaenik (nu au terminat avizarea proiectului) și Kalenik - I-35.
Bulgarii mai lucrează la A6 Europa pe două loturi, Slivitsa - Dragoman 16km (finalizare decembrie 2020)și Dragoman - Kalotina 15 km, pentru restul de 15km dintre Slivitsa și Sofia se așteaptă finanțare.
O altă lucrare importantă este DX Vidin - Botevgrad, acum se lucrează pe 65 km dintre Botevgrad și Vratsa, include și un tune sau parcă două, 600 m și 300 m.

pelan87

Dintre colegii care urmaresc lucrarile de A/DX de la vecinii bulgari si care ne delecteaza cu aceste filmari, stie cineva cam ce constructori sunt pe santierele acelea? Chinezi, turci, constructori de renume (multinationali), constructori locali, etc... ?

cezar-mario2012

#3639
Sunt în marea majoritate asocieri de firme bulgărești. Aktor sunt banați în Bulgaria, asemenea și cele turcești. Turci mai sunt asociați la metroul din Sofia. Strabag face lotul Dragoman - Kalotina.

cezar-mario2012

 ^ A2 Hemus, lot Belokopitovo - Buhovtsi 16,5 km constructor Asocierea Hemus 16320 DZZD, ce include următoarele firme: "Infra Expert" EOOD, "Ptengeneringstroy-T" EAD, "Motorways - Black Sea" AD and "Transconsult-22 Ltd."
    A2 Hemus, loturile 1,2,3,4,5 Boaza - Veliko Tarnovo, Agenția de Construcții a Statului;
    A3 Struma, lot Blagoevgrad - Smitli, lot 3,1,1 750 m Asocierea Zheleznitsa – Sever cu participarea:  ,,GBS Infrastructural Construction" AD, Glavbolgarstroy AD and Glavbolgarstroy International EAD, lot 3,1,2 Tunel Zheleznitsa 2 km Asocierea  ,,AM STRUMA TUNNEL 2018" cu participarea  ,,GP GROUP" AD, ,,GLOBAL CONSTRUCTION" OOD and ,,VIA PLAN" EOOD, lot 3,1,3 1,4 km ,,PST GROUP" EAD; lot 3,1 16,5 km Blagoevgrad Bypass (finalizat) și continuarea până la Smitli de după lot 3,1,3 Asocierea "AM STRUMA 3.1", cu participarea Agromah EOOD, AB AD, Haskovo, Hydrostroy, Roads Plovdiv Group EOOD, Roads Plovdiv AD and Alve Consult Ltd.
   A6 Europa lot 1 Kalotina - Dragoman 14,5 km Strabag, lot 2 17 km  GBS Infrastructure Construction AD;
 
... în afară de Strabag Austria restul sunt numai firme bulgărești.

voicul

#3641
Si foarte important de subliniat: "Agenția de Construcții a Statului", ca sa nu mai stea 100 de ani prin tribunale inainte, in timpul si dupa terminarea contractelor.

Se stie cum a fost banat Aktor in BG? De ce la ei da si la noi, nu?

pelan87

Multumesc, cezar-mario2012! Un mare +1 de la mine!

Deci ei fac cu firmele bulgaresti autostrazi care la noi sunt de domeniul SF-ului...

Si mai au un mare avantaj: probabil mare parte (daca nu toate) din proiecte sunt pe fonduri europene, iar banii raman in marea lor majoritate in economia tarii, nu se duc la turcaleti dubiosi, italieni lenesi sau aktori incompetenti.

Inca ceva: ce tare suna asta: Asocierea  ,,AM STRUMA TUNNEL 2018"... speram sa avem si noi o amarata de "Asocierea Tuneluri Holdea 2025", ca mai devreme de 2025... slabe sanse.

cezar-mario2012

^Doar loturile de pe A3 Struma sunt pe finanțare europeană, iar lotul Kalotina - Dragoman este pe finanțare europeană transfrontalieră, restul de la bugetul de stat.

pasadia

#3644
Banii nu rămân în Bulgaria și nu pleacă din România. Banii se duc pe materiale, pe salarii, pe taxe.

Da, o parte pleacă din țară respectiva, atât în BG cât și la noi. Dar nu are.legatura cu țara de proveniență a firmei. Și da, cum profitul de la Strabag SRL o pleca în A, tot așa și profitul de la SRL-ul bulgăresc pleacă foarte probabil într-un off-shore cipriot. Așa că eu as inceta cu retorica asta privind proveniența firmelor.

In plus, o să spun și altfel: firmele românești au cam murit pe mana lor. Au profitat / încurajat / folosit sistemul corupt din CNAIR, externalizandu-si apoi profiturile pe rahaturi (nu pot sa uit imaginile cu mașinile fiului de la PACO) și apoi s-au trezit că n-au rezerve precum Pizzaroti sa se lupte in instanță. Karma is a bitch!