News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Drive_140

#3645
Sunt multe diferinte cu proces in Romania:

1. In Bulgaria autostrazi sunt impartiti neformal dintre grupuri de companii locale. Nu este loc pentru anterprenori straine acolo.
2. Aktor a fost banat dupa au abandonat un lot (20km, A3 Struma, frontiera cu Grecia). Un anterprenor local "a salvat" acest santier, contract a fost executat de compania locala (formal de Aktor).
3. De obicei bulgari n-au probleme cu termen, niste loturi au fost gata inainte de termen contractual.
4. Agenția de Construcții a Statului. Nu este o agentie, este compania de stat "Avtomagistrali" ("Autostrazi" in romana). Compania aceasta nu are capacitate sa construiasca si 20 km de autostrada, dar vor construi 260 km. Este coruptia directa mutata de la licitatii lungi la licitatii mici si rapide. Ei inchirie utilaje... cu oameni, paza, combustibili si cu garanta de calitatea lucrarilor (!)
5. Bulgarii au compania locala, care construieste tuneluri (mai mult in Europa si intotdeauna ca subcontractori). https://eae.bg/en (Euro Alliance Engineering JSC)

PS: Chinezii au avut interes de PPP (A7 Ruse - Makaza). Dar nu a iesit ceva pana acum.

TibiV

@drive140,

de curiozitate, nu este o critica...

Ce nationalitate/cetatenie ai?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Drive_140


carutasul

"nimeni nu e perfect" :) ( replica e din "unora le place jazz-ul"/all that jazz pentru cine nu știe) . Mulțumesc mult pentru sumar @drive140, puțina rusă pe care o știu nu m-a ajutat să mă descurc pe forumurile bulgărești . Problema e că ei sunt mai eficienți ( totdeauna corupția e mai eficientă) , practic dacă termină cele trei autostrăzi principale au cam rezolvat traficul pe teritoriul lor. Aparent grecii au o problemă strategică legată de "Struma", nu îmi dau seama de ce , dar la ei e destul de rea continuarea autostrăzii (deși cu plată, și deși pe acolo le vin destui turiști, noi, fosta Iugoslavie și mulți alții)  . Din câte am înțeles, Avtomagistrali a semnat de curând (anul trecut) contractul pentru acei 260 de km, sunt curios dacă sunt șanse să termine o parte (între Sofia și Veliko Târnovo mă interesează pe mine, că Marea Neagră avem și noi :) ) într-un timp rezonabil, 2-3 ani.

pentium10

Filmare din drona Ungaria autostrada M8 cu granita Austria, defapt partea de centura a localiatii Körmend

harta: http://www.nagymarton.eu/nif/

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cezar-mario2012

^A3 Struma lot 4 Sandarski - Kulata de 14,5km a fost ,,construit" de Actor, dar la jumătatea lucrărilor au cerut mai mulți bani, bulgari nu au fost de acord, iar Actor au blocat lucrările. Fiind pe fonduri europene, nefinalizarea lotului la termen, aducea pierderea banilor. Astfel bulgarii au rămas cu Actor pe hârtie ca constructor, dar lucrările au fost executate de Agromah, firmă locală, tot Agromah au încasat și bani, Actor au fost obligați să cedeze toate drepturile financiare care Agromah. Cum au reușit bulgarii acest lucru, nu știu, dar Actor au acceptat. Acest lucru ar fi putut pus în practică la A10, Actor să rămână pe hârtie și Reter și cu Marcu să termine lotul și să încaseze bani pe lucrări.

marinul

@pentium10
vecinii vecinilor cum/cand vor sa continue M8 sau M85 ?

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

#3653
Pare ca au inceput ceva si ei. Mai greu, dar se vede un traseu pana la N de Rudersdorf

Pare nod ca intre A3 - A7 la noi.  :)

Ciprianul

#3654
Pot eu sa confirm. Au inceput sa faca nodul A 2 cu S 7 Drumul Expres pe directia Riegersdorf si mai departe spre vama cu vecini Maghiari.
E planificat sa termine lucrarea in 2023 pana la vama complet.
Au si 2 tuneluri pe traseu unul de 2900 m si unul de 630 m.
La acel nod deja lucrarile sunt foarte avansate si au inceput deja sa foreze la Tunelul Rudersdorf (2.900 m) si mai spre vama la Tunelul Königsdorf (630 m)
De la Nodul A2 cu S7 au si inceput decopertarile si s a inceput la umpluturi.



Mai jos aveti un link cu un material video cum va arata nodul A2 cu S7 si drumul expres pana la vama cu Ungurii pe directia Kormend
Inceputul materialului video e de la acel Nod A2 cu S7 spre vama.






Aici e un Material video facut de cei de la Asfinag la un pod pe acel Drum Expres.


Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Ciprianul

@marinul vecinii Unguri sunt cu M8 deja si ei destul de avansati.
De la vama cu Austrieci au deja multe structuri gata si podeturi spre Kormend.
Au si terasament aproape gata pe portiunea Heiligenkreuz (Vama) adica au montate deja si parapetii despartitori.
Mai departe spre Vesprem sunt la terasament si structuri.
Am fost pe acel traseu la inceputul lui Martie si trag tare si ei.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

voicul

Eu nu prea vad acest S7 ca fiind DX ci direct autostrada.

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

cezar-mario2012

...de prin Bulgaria, A2 Hemus, lot Boaza - Buhovtsi 15 km:


voicul

Vad ca au vreo 2 sectiuni total neatacate. Vreo idee de ce?