Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ciprebbe


Am sapat sa caut raspunsuri
se pare ca exact acolo va fi nod intre M3 care va urca spre nord si un viitor M49 inspre Satu Mare....interesant
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

La nyiregyhaza pe moment m3 urca un pic pe post de centura a orasului, pe drumul national 4. Din harta se vede ca destinatia finala a lui m3 va fi undeva in viitor, ucraina. Dealtfel din imaginea din satelit se poate vedea si o continuare dincolo de or dar probabil doar la un stadiu incipient...


ciprebbe

#152
da tonica ms de info ...ma uitam si eu pe aceeasi harta(un pic mai veche)...din ce inteleg acolo e un segment de 33.8 km ce se va deschide...inca nu am aflat cand..mai sapam. Ms din nou!
Poza pusa de tine e cea din 9 oct de pe digitalglobe si se pare ca mai e de munca , nu cred ca anul acesta vor deschide , cum nici pe M0 nu cred ca vor deschide anul acesta km in + la 3 benzi pe sens chiar daca au avansat ft mult cu lucrarile la cele 2 poduri .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

La ultimele 2 drumuri prin Ungaria , pe nationalul 4 al lor, la intrare in Szolnok a aparut un nou si ft interesant sens giratoriu prin care se incearca eliminarea conflictelor ce apar in astfel de situatii. Mereu am trecut noaptea pe acolo si nu am putut sa il filmez insa un coleg din ungaria a filmat si chiar a realizat un filmulet interesant.
Fiti atenti spre final ce apare intre benzile din sens si cum e semnalizata intrarea.
http://www.youtube.com/v/prC8ZsaHuVI
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

Quote from: ciprebbe on November 07, 2012, 02:11:17 PM
Poza pusa de tine e cea din 9 oct de pe digitalglobe si se pare ca mai e de munca

Asa-i...
Aici o alta a aceluiasi segment din M3, imediat de dupa nodul de la Nyiregyhaza.

Redox

Interesant filmuletul in care este prezentata evolutia lucrarii si super idea cu acest sens giratoriu :). La noi multi nu stiu cum se chircula intr-un sens giratoriu, ori nu isi tin banda ori iti taie calea. Cred ca s-ar preta si al noi astfel de sensuri giratorii.

panda80

In ianuarie 2013 se ca deschide m3 sectiunea nyiregyhaza-vaja, conform unor informatii de pe ssc sectiunea internationala. Aceasta portiune va ajuta pe cei din zona de nord-vest a Romaniei in drum spre Budapesta.

ciprebbe

#157
ms de info panda80
Am gasit cu ajutorul colegilor de pe forumul maghiar si un site oficial cu info , inclusiv poze , cu evolutia lucrarilor la tronsoanele din HU aici sectiunea multimedia.
Ce am vazut (si pe la noi nu ...dar poate asa e si la noi) e ca dupa ce aseaza balastul stabilizat  vin si il taie in fasii de 1..2 m....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

panda80

Un site asemanator, cu multe informatii si poze, pentru autostrazile si drumurile expres din cehia: www.motorway.cz .

panda80

Si un link cu informatii despre zonele de lucrari de pe autostrazile din Germania: http://bis.bmvbs.de/

ciprebbe

wow ..ms incaodata panda80 ......Vielen Dank
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Morosanu

Quote from: panda80 on November 07, 2012, 09:00:51 PM
In ianuarie 2013 se ca deschide m3 sectiunea nyiregyhaza-vaja, conform unor informatii de pe ssc sectiunea internationala. Aceasta portiune va ajuta pe cei din zona de nord-vest a Romaniei in drum spre Budapesta.

Si nu numai. Si pentru cei din Moldova ar fi o alternativa pentru drumul pe la Cluj si Oradea. Ca si numar de km este egal de ex. de la Iasi la Budapesta ca mergi pe la Cluj- Oradea sau pe la Borsa - Baia Mare -Satu Mare si apoi M3 si Budapesta.
Politica distruge tot ce atinge.

panda80

Quote from: Morosanu on November 08, 2012, 09:06:24 PM

Si nu numai. Si pentru cei din Moldova ar fi o alternativa pentru drumul pe la Cluj si Oradea. Ca si numar de km este egal de ex. de la Iasi la Budapesta ca mergi pe la Cluj- Oradea sau pe la Borsa - Baia Mare -Satu Mare si apoi M3 si Budapesta.

Ar fi, daca si drumurile pe directia Vatra Dornei-Baia Mare ar fi ok. Insa momentan acolo se desfasoara lucrari ample de reabilitare, asadar momentan nu e recomandabil acest traseu, care este si mai dificil din punct de vedere al traseului, cu 2 trecatori inalte, cu multe serpentine.

Morosanu

Da, se lucreaza la reabilitare pe toata lungimea de la Iacobeni la Baia Mare, nu stiu insa in cat timp se vor termina.  >:(
Politica distruge tot ce atinge.

BoGDaN

Ungurimea termina M3-ul pana la Csenger.


QuotePentru cei care vor sa iasa din tara prin nord-vestul tarii si sa urmeze soseaua Cluj - Satu-Mare, spre Budapesta, avem o veste buna, dar nu de la noi, ci de la unguri.
In decembrie va fi gata un tronson de autostrada de 100 de kilometri, situat in apropiere de granita noastra.
Problema este ca, pentru acces rapid la autostrada, partea romaneasca ar fi trebuit sa faca un drum expres de 80 de kilometri. Dar nimeni nu s-a apucat de lucru.
Discutiile despre autostrada M3 si implicit despre drumul expres au pornit in anul 2000. Actele s-au semnat in 2008, cand a fost adoptata si o Hotarare de Guvern, dar de-atunci proiectul a incremenit.
Partea romana nu a miscat un deget pentru legatura rapida spre autostrada din Ungaria.
Problema e ca de sapte ani, cele doua guverne, de la Budapesta si de la Bucuresti, nu au reusit sa se aseze la masa tratativelor, ca sa stabileasca exact unde se intersecteaza drumul expres catre autostrada.
Cu toate acestea, partea maghiara nu a pierdut timpul si si-a vazut de treaba.
"Dorinta noastra ar fi sa fie cat mai aproape de Csenger, pentru ca in aceasta situatie mai multe parcuri industriale: Satu Mare, Vetis-Oar si Csenger ar fi pe langa acest drum", a declarat Forjan Zsolt, primar Csenger, Ungaria.
Soferii sunt cei mai dezamagiti de faptul ca ai nostri bat pasul pe loc.
Oficialii romani sustin ca nu s-au apucat de lucru pentru ca nu au fost bani pentru asemenea investitii.


sursa:

http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/ungurii-au-terminat-autostrada-de-la-granita-cu-romania-de-ce-noi-nu-putem-sa-continuam-proiectul.html