News:

.

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#120
Asta e semnalizarea anterioara(acum m am uitat pe card, pozele sunt in ordine)
De unde sa visezi ca vine bifurcatia aia



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#121
Din ciclul autostrazi ca in vest
ASA NU
http://www.youtube.com/v/6eAMNFOO5G0
Filmat duminica 21.10.2012 pe celebra Praga-Brno
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Partea buna ca se reabiliteaza

Partea proasta ca pe portiuni prea mici, in rest nu sunt urme ale"marii reabilitari " ce urmeaza sa inceapa.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mirceaVRo

#124
autostrada in grecia ioanina -thesalonik
am remarcat ca pe o portiune mare nu sunt parapeti metalici ci din beton , mi se par mai ok asa
foarte multe tuneluri
doua taxe pe acelasi drum de 2.8 E pe o portiune destul de scurta de carosabil (kozani-tesalonik )ma intreb de cate ori o sa platim noi in Romania cand o sa fie finalizata A1 :D
in ultimul rand, mi se pare interesant cum se schimba relieful si vegetatia si tot o comparatie cu viitoarea autostrada mi-a venit in minte cum va arata drumul de la arad la constanta sau invers :D

http://www.youtube.com/v/-itxNAYB0WM

ciprebbe

#125
Asta era acu 2 saptamani la granita dintre Austria si Germania (Salzburg-Piding)

Si asa era ieri (02.11.2012)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Austria se pregateste pt pasionatii de sporturi de iarna :D
Deja drumurile arata asa:

Erau zone unde pe lateral se vedea zapada aruncata de pluguri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#127
Cine stie noul concept de la nemti? pt autobahn

oare pt ca arata asa?



Nu dati in fotograf...toate facute din mers la viteza si dupa peste 1000km condusi
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#128
Voi intelege-ti logica asta de pe indicatoarele din austria? Au umplut autostrazile cu noul sistem.

Ce rost mai are banda de urgenta daca trebuie sa faci loc pt interventii pe banda din mijloc?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vchira

#129
Quote from: ciprebbe on November 03, 2012, 09:55:02 AM
Ce rost mai are banda de urgenta daca trebuie sa faci loc pt interventii pe banda din mijloc?

acest sistem este foarte bine gandit si ajuta sa ajunga salvarea mult mai repede la locul accidentelor. idea ii ca banda de urgenta este stramta si uni se opresc pe ea in caz ca li se strica masina si din cauza asta salvarea nu poate ajunge destul de repde la locul accidentului. in cazul in care se face loc intre cele 2 benzi sau intre banda 1 si 2 atunci locul este mult mai mare si acolo teoretic nu ar trebui sa stationeze nimeni. problema este ca in austria strainii produc un trafic masiv si nu cunosc regula aceasta de acea nu functioneaza calumea aceasta Rettungsgasse cum ii spune pe germana. Panourile acelea sunt puse peste tot tocmai pentru a educa soferii.

MHN

Si din cate vad din imagine, indicatorul se refera in mod special la situatiile cand sunt create ambuteiaje.

paulst

Quote from: vchira on November 03, 2012, 02:55:53 PM
Quote from: ciprebbe on November 03, 2012, 09:55:02 AM
Ce rost mai are banda de urgenta daca trebuie sa faci loc pt interventii pe banda din mijloc?

acest sistem este foarte bine gandit si ajuta sa ajunga salvarea mult mai repede la locul accidentelor. idea ii ca banda de urgenta este stramta si uni se opresc pe ea in caz ca li se strica masina si din cauza asta salvarea nu poate ajunge destul de repde la locul accidentului. in cazul in care se face loc intre cele 2 benzi sau intre banda 1 si 2 atunci locul este mult mai mare si acolo teoretic nu ar trebui sa stationeze nimeni. problema este ca in austria strainii produc un trafic masiv si nu cunosc regula aceasta de acea nu functioneaza calumea aceasta Rettungsgasse cum ii spune pe germana. Panourile acelea sunt puse peste tot tocmai pentru a educa soferii.

atunci oare de ce nu scriu ei frumos pe unele indicatoare si in engleza?

ciprebbe

#132
exact paulst  nu toti stiu germana
@vchira
"acest sistem este foarte bine gandit si ajuta sa ajunga salvarea mult mai repede la locul accidentelor. idea ii ca banda de urgenta este stramta si uni se opresc pe ea in caz ca li se strica masina si din cauza asta salvarea nu poate ajunge destul de repde la locul accidentului. in cazul in care se face loc intre cele 2 benzi sau intre banda 1 si 2 atunci locul este mult mai mare si acolo teoretic nu ar trebui sa stationeze nimeni. problema este ca in austria strainii produc un trafic masiv si nu cunosc regula aceasta de acea nu functioneaza calumea aceasta Rettungsgasse cum ii spune pe germana. Panourile acelea sunt puse peste tot tocmai pentru a educa soferii."

Intrebare: De unde stiu eu ca e "stau" sau "accident"? Daca nu sunt indicatoare care sa ma avertizeze. La "stau" nu ai voie sa te muti pe banda de urgenta, la accident ai voie. Mi se pare un pic cam aiurea sistemul mai ales in Austria o tara cu tranzit international ft mare.
Am discutat si in germania cu diverse persoane poza asta si au zis ca e o tampenie.
Au zis ca ai sanse mici sa gasesti cate o masina pe banda de urgenta stationata in caz de accident iar daca se intampla cei care vin si trebuie sa se opreasca pe banda 1 lasa loc de "evitare " a masinii stationate sa poata intervenii ambulanta, pompierii, politie etc.
Mie logica neamtului mi s-a parut mai buna decat a austriacului plus sa nu uitam ca in caz de accident mai grav se intervine cu elicopterul iar zona din fata accidentului e libera de trafic
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mitsu

Mi se pare o tampenie! De-aia e banda de urgenta, sa se deplaseze pe ea ambulante, politie etc in caz de urgenta. Poate e valabil doar pe asa-numitele Schellstrasse, care au banda de urgenta mult mai ingusta. Ar fi singura logica, desi in poza de mai sus se vede o banda de urgenta de latime normala.

ciprebbe

Un link foarte util cu pretul vinietelor in tarile europene pt cei care sunt interesati.
aici
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe