News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#2355
^
Bai deci prostia nu doare!!!!


QuotePentru anul 2015 propunerile sunt :

4. Drum pe amplasamentul căii ferate Râmnicu Vâlcea –Vâlcele
Inceperea construcției autostrăzii Sibiu – Pitești, folosindu-se un amplasament existent.

Mai trebuie sa bagam circulatia prin tunelele abandonate de acolo si pe viaductele de CFR si am facut autostrada  :wtf:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MNU


ciprebbe

Vorbim de planul oficial de actiune al CNADNR nu putem discuta despre un drum tehnologic pe amplasamentul caii ferate(care cred ca e la CFR). Si sper ca nu ducem autostrada pe acolo spre Valcea. Chiar nu ne-am invatat minte cu Aciliu?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Daca se parafeaza Masterplan-ul, o sa le sara tara in cap daca cei de la CNADNR vor sa fie mai destepti.

cutter

Declarații Narcis Neaga pentru Hotnews:

Quote
Cu toate acestea, seful CNADNR, Narcis Neaga, a declarat pentru HotNews.ro (ulterior publicarii acestui articol), ca, de fapt, planul nu este sa schimbe traseul autostrazii de la Pitesti la Sibiu, asa cum e el in planul original prin Curtea de Arges, ci sa construiasca inca o "bretea" de drum prin care sa lege si Ramnicu Valcea de autostrada. Pentru acest lucru, seful CNADNR spune ca a trimis oameni in teren pentru a evalua situatia linii feroviare Valcea - Valcele astfel incat sa se determine daca se poate construi o legatura rutiera si de ce tip: autostrada, drum expres sau drum simplu.

"Nu schimbam traseul autostrazii Pitesti - Sibiu, cel prin Curtea de Arges, ci doar studiem posibilitatea realizarii unei bretele de legatura cu Ramnicu Valcea pe ceva ce avem deja. Am trimis oameni sa vada daca putem adapta infrastructura feroviara existenta pentru a realiza acest drum", a spus Neaga.

Potrivit lui Neaga, planul inca e in stadiu incipient si, avand in vedere ca tronsonul feroviar Valcea - Valcele este inclus in Master Plan, depinde daca varianta finala a documentului strategic va fi adoptata fara modificari de catre Comisia Europeana sau nu.

Cat priveste problemele logistice de a se incerca realizarea unui drum, expres sau autostrada, pe terasamentul unei cai feroviare, Neaga sustine ca ele pot fi depasite. Spre exemplu, acolo unde pe traseu este un tunel feroviar - mult mai ingust si cu gabarit ce nu se potriveste cu unul rutier de autostrada - solutia ar putea fi realizarea unui alt fir de tunel, iar prin fiecare sa treaca doar cate o cale de rulare, sustine seful de la autostrazi.

TibiV

Quote from: ciprebbe on June 25, 2015, 04:31:58 PM
sper ca nu ducem autostrada pe acolo spre Valcea. Chiar nu ne-am invatat minte cu Aciliu?
Perfect adevarat...
Uite o poza "a la Aciliu" de pe CF Valcele-Rm.Valcea, din 2010... Acum o fi mai rau....

Poza e luata de aici, de l;a colegii de pe forumtrenuri.com .
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

Pai daca MPGT prevede realizarea acele cai ferate, ca si CALE FERATA, atunci ce-si bate gura habaucul asta? Daca traseul ala a fost ales pt. CF, atunci e bun (cel mult!) pentru CF.  Ideea de a transforma un terasament de CF intr-unul rutier (basca AT sau DX) suna cel putin imbecila chiar si pentru un diletant...

Daca vrem o noua legatura pentru RV la A1 (idee legitima eventual), sa lanseze CNADNR-ul un SF pentru asa ceva, si vom vedea atunci pe unde si ce fel de drum s-ar preta. Sunt sigur ca pentru un SF cel putin se pot gasi bani.

cutter

Există (în curs de realizare acest SF)!

În cadrul revizuirii studiului de fezabilitate pentru Sibiu-Pitești (unde s-a semnat contractul acum două săptămîni) sunt 6 secțiuni/loturi:
- secțiunile 1-5 sunt Pitești-Sibiu
- secțiunea 6 este legătura Rm. Vâlcea la A1

dr4qul4

nu inteleg de ce va agitati.
Foarte bine ca "evalueaza" toate alternativele posibile. 
Acum sa-i lasam sa vedem la ce rezultat vor ajunge.
Macar sa faca evaluarea din teren si nu din birou.

In ceea ce priveste acea acea alunecare, a aparut candva in ultimii 25 de ani fara nici un fel de intretinere. oricum doar o mica parte va putea fi comuna.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

rocklee

haalal organizare pe CNADNR-UL acesta   >:(.....fac planul strategic pe 2015....la jumatatea anului 2015   :o...sau domnul Neaga e cumva cu mintea in 2014...eu stiu ca strategiile se fac cu mult inainte ...nu la jumatatea anului ...

dr4qul4

le va mai lua inca 6 luni ca sa-l puna in aplicare   :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

icristian

Aveti idee cand se va publica urmatorul raport despre progresul fizic al loturilor in constructie? De obicei se dadeau raportari lunar.


yetiman

Autostrada Sebes Turda

Lot 1, km 0+000 – 17+000
Constructor : Asociere Impresa Pizzarotti & C S.p.a – Pomponio Constructii S.R.L.;
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta : DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar
Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA
Valoarea Lucrarilor : 541.739.137,21 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni.
Data semnare contract : 14.11.2014 .
Stadiu fizic: 6,91% (25.05.2015)


Lot 2, km 17+000-41+250
Constructor: Asociere Aktor Tehnical Societe Anonyme (Aktor S.A.) – S.C. Euro Construct Trading 98 SRL
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta: S.C KAPPA – ARCHITECTS&ENGINEERS S.R.L
Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA
Valoarea Lucrarilor: 549.332.493,62 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni
Data semnare contract: 14.11.2014 .
Stadiu fizic: 2,90% (25.05.2015)


Lot 3, km 41+250 – 53+700
Constructor : Asociere Tirrena Scavi SPA – Societa Italiana Per Condotte d'aqua SPA
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta : DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar
Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA
Valoarea Lucrarilor : 420.511.921,44 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni.
Data ordin de incepere : 20.05.2014 .
Stadiul fizic: 16,00% (25.05.2015)


Lot 4, km 53+700-km 70+000
Constructor: Asociere Porr Construct SRL–Porr BAU GMBH
Proiectant SF: SC SEARCH CORPORATION SRL
Consultanta: DRDP Cluj – Inginer FIDIC Temporar
Beneficiar: C.N.A.D.N.R. SA
Valoarea Lucrarilor: 470.004.894,83 lei fara TVA
Durata de execuţie: 22 de luni (4 luni proiectare+18 luni execuţie)
Perioada de garanţie: 48 de luni
Data ordin de incepere: 20.05.2014 .
Stadiul fizic: 36,00% (25.05.2015)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

#2369
QuoteAutostrada fazată vs "autostradă-autostradă"

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6248A.pdf