Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

florin74

Au aparut pe SEAP licitatiile pentru actualizare/revizuire SF pentru Autostrazile Sibiu - Fagaras, Centura Nord Bucuresti si Pitesti Sibiu

pasadia

Sibiu - Fagaras inteleg, dar pentru bucata Brasov - Fagaras cum procedeaza. O fi existand un SF de pe vremea Bechtel, sa inteleg insa ca valabilitatea acestuia e superioara altor SF-uri si nu e nevoie de reactualizarea lor?

adiarc

E o nebunie cu SF-urile astea...e evident pt oricine ca n-au bani sa faca atatea autostrazi deodata
la constructia autostrazilor nu se mai pot sifona prea multi bani , asa ca au mutat tunurile pe SF uri......penibil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Quote from: pasadia on May 31, 2014, 08:29:10 PM
Sibiu - Fagaras inteleg, dar pentru bucata Brasov - Fagaras cum procedeaza. O fi existand un SF de pe vremea Bechtel, sa inteleg insa ca valabilitatea acestuia e superioara altor SF-uri si nu e nevoie de reactualizarea lor?

Ori era si urmeaza sa fie publicata cat de curand licitatia pentru reactualizarea lui, sau o sa fie o licitatie pentru realizarea SF (cel mai probabil, eu din cate stiu nu exista proiectare pentru Brasov-Tg Mures). Pe Fagaras Sibiu cred ca reactualizeaza SF-ul aferent drumului expres, realizat prin 2009-2010. (similar cu Turda-Sebes)

dr4qul4

@adiarc, nu e chiar un lucru rau.
Sper doar ca au gandit in felul urmator: lansam licitatii pt sf-uri, si ce nu se contesta le facem intr-un an sau chiar 2, in functie de prioritati.
Apoi lansam licitatii ca sa putem absorbi toate fondurile pana in 2020.
La noi contestatiile Si licitatia dureaza mai mult decat santierul iar banii Oricum ii pierdeam.

Ce bine era sa fi avut anul trecut, sau mai bin,  acum2 ani, un SF valabil pt o autostrada de 1 mld.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

doryan93

Guvernul a schimbat traseul autostrăzii Sibiu - Pitești, ceea ce era doar la nivel de discuții până acum a devenit oficial, astfel autostrada  nu va mai trece prin Curtea de Argeș, ci prin Râmnicu Vâlcea.




Sursa

delacroix

Sursa e de rahat. Evident ai fost indus in eroare.

Ionut

Si autostrada se va termina fix in Brukenthal in inima Sibiului. >:(
Nu descarca nimeni acele fisiere de pe SEAP? Nu contin acolo niste harti? :(

delacroix

Quote from: Ionut on June 04, 2014, 06:54:23 AM
Si autostrada se va termina fix in Brukenthal in inima Sibiului. >:(
Nu descarca nimeni acele fisiere de pe SEAP? Nu contin acolo niste harti? :(
A1 sau A13 ?

Redox

Hartile astea se suprapun cu DN, nu este traseul autostrazi. In caietul de sarcini scrie ca sunt doua trasee care se vor studia: cel care era cuprins in studiul din 2008 + un traseu prin RmV. In final se va opta pentru unul din aceste 2, cel mai facil dpdv tehnico-economic.

dr4qul4

Iar discutia asta?
Traseul prin Rm Valcea este aproape imposibil de ales.
ca si lungime, Pitesti-Rm Valcea - SIbiu ar fi egal cu Pitesti-Curtea de Arges-Sibiu + drum de legatura Rm Valcea
Ar fi insa mult mai scump, ar dura ani buni in plus, ar distruge un parc national si ar trebui inghesuit intre actualul DN-CF si Olt, facand infernal traficul in zona din cauza numarului mare de pasaje si devieri necesare.

In plus, autostrada spre Craiova va pleca tot din Pitesti astfel incat odata contruite, traficul pe DN7 - Valea Oltului se va relaxa.

Mie personal mi-ar conveni sa fie mai scurt pana la Rm Valcea deoarece ajung de 7-8 ori pe an la Valcea, iar la Sibiu mai niciodata, iar la Curtea de Arges poate 1 data sau 2. Dar ar fi cea mai mare prostie posibila. Pe de alta parte, actualul ministru ne-a cam obisnuit cu tampenii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Cred că merge aici acest excelent sumar al unui ministeriat dezastruos. Jos pălăria, Victor Cozmei!

Bilantul catastrofal al lui Dan Sova la Infrastructura

adiarc

tipic cum incearca sa minta pe fata , fara nici o jena...din pacate majorit romanilor nu au datele pe care le avem noi si probabil pe asta se bazeaza
felicitari ziaristului de la min 39
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

E vorba de același Victor Cozmei (autorul articolului citat).

cutter

Cred că e un moment bun (înțeleg ca domnul Rus depune jurămîntul în această seară la Cotroceni) să ne întrebăm (și să întrebăm și guvernul, respectiv pe ministrul transporturilor) dacă domnul Rus va avea autoritate asupra CNADNR.

Din ce știu, nu există nicio bază legală prin care domnul Șova în ultimele luni de cînd a fost numit la Transporturi să fi avut autoritate asupra CNADNR care aparține de DEPARTAMENTUL PENTRU PROIECTE DE INFRASTRUCTURA, INVESTITII STRAINE, PARTENERIAT PUBLIC-PRIVAT SI PROMOVAREA EXPORTURILOR.

Mai pe românește: sunt autostrăzile la Ioan Rus sau la secretarul de stat Alexandru Năstase de la DPIISPPPPE?