Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

cutter

UPDATE: Rus tocmai a ținut o primă declarație de presă. Nu a vrut să ia întrebări, dar totuși ziariștii i-au strigat să-l întrebe dacă o să aibă autostrăzile (CNADNR-ul) și n-a vrut să răspundă.

florin74

#1066
^^

Se pare ca la DPIISPPPPE ar fi, bugetul tine de SGC, dar neoficial era condus de Sova de cand s-a mutat la MT. Ala de acolo (de la DPIIII) era mai mult de forma.

Tampenie si prostie mai mare ca asta rar am vazut.


cutter

Declarație Ponta azi:

QuoteÎmi aduc aminte că aţi făcut parte din Guvernul care a început Autostrada Transilvania, dar au venit nişte indivizi în 2005 care au oprit şi vreau să vă rog - chiar dacă nu ţin de dumneavoastră autostrăzile, nu ştie preşedintele asta - să sprijiniţi tot ce ţine de continuarea, după aceşti ani pierduţi, a Autostrăzii Transilvania

Deci autostrăzile nu sunt la Rus. Bun.

Prin urmare, eu înțeleg că autostrăzile sunt la Ponta avînd în vedere că X ăla (Alexandru Năstase, pentru conformitate) este doar secretar de stat care răspunde în fața primului-ministru.

adiarc

cred ca in viitorul f apropiat se vor lamurii lucrurile....nu le poate face Ponta pe toate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

Nu mai sunt la MT de ceva ani de zile. Cam de cand e Sova prin guvern. Sunt la Ministerul Marilor Proiecte. Sova a preluat si Transporturile si le-a comasat. Acum, iarasi ies din tutela MT si revin ca secretariat de stat, adica direct sub raspunderea primului ministru.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

rudolf.s

Quote from: florin74 on June 26, 2014, 12:02:00 PM
^^

Se pare ca la DPIISPPPPE ar fi, bugetul tine de SGC, dar neoficial era condus de Sova de cand s-a mutat la MT. Ala de acolo (de la DPIIII) era mai mult de forma.

Tampenie si prostie mai mare ca asta rar am vazut.

Fara suparare, dar cine alege numele astea? :) DPIISPPPPE? Pe bune?

cutter

iuli, scuze, dar nu ai informațiile corecte:

1) Nu există Ministerul Marilor Proiecte. Există Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură și Investiții Străine (DPIIS) care a mai primit înca 5 cuvinte în titlu din martie 2014, devenind DPIISPPPPE. Este un departament în subordinea Secretariatului General al Guvernului (SGG). E o mare diferență între un minister și un departament al SGG. Vezi aici mai multe detalii.

2) Șova n-a comasat nimic cu nimic cînd s-a mutat la Transporturi. Pur și simplu a continuat să vorbească în numele CNADNR, deși legal nu avea nici o autoritate. Nu a explicat niciodată convingător în ce calitate și în ce bază legală vorbește el despre autostrăzi odată ce a plecat de la DPIIS.

3) Prin urmare, a avut loc o singură schimbare, la începutul mandatului guvernului Ponta 2 (în decembrie 2012-ianuarie 2013) s-a rupt CNADNR-ul de la M.T. și a fost mutat la nou creatul DPIIS. De atunci, n-a mai fost nicio schimbare pînă azi.

rudolf.s, un GUVNCRETIIIN... :)

iuli

Multumesc de informatii si explicatii. Acum inteleg.

Prin concluzie Rus nu a preluat nicio autostrada pentru ca nu mai era la el. El a preluat transporturile fara autostrazi.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

delacroix


florin74

Quote from: delacroix on June 26, 2014, 04:05:05 PM
Who is Alexandru Nastase?

Un ilustru anonim, succesorul lui Sova la DIIIPSISII sau cum dracului s-o numi departamentul pe care l-a condus Sova. Omul de paie al lui Sova.

alecu26

dar Sova era conducatorul de FACTO a DPIIS. :)))) ce misto...si Basescu a gresit cand ii atragea atentia lui Rus referitor la Comarnic-Bv care ca si concesiune a fost tot timpul la DPIIS.
:)))))))))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rudolf.s

Deci sa ne intelegem. Niciodata nu a existat Ministerul Marilor Proiecte si ca urmare Dan Coman Sova nu a fost NICIODATA ministru! Acolo. Doar la transporturi 4 luni.

QuoteMinisterul marilor proiecte naționale se numește, oficial, Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură și Investiții Străine (DPIIS). Titulatura a fost stabilită prin Hotărîrea de Guvern nr. 7 din 9 ianuarie 2013. Conform alineatului 2 al articolului 1 al acestei HG, ,,DPIIS asigură coordonarea proiectelor de infrastructură de interes național, pregătirea, execuția și implementarea proiectelor de infrastructură desemnate în competența sa prin hotărîre a Guvernului, precum și coordonarea aplicării uniforme a politicii Guvernului la nivel central și local în domeniul stimulării, promovării și implementării investițiilor străine și al parteneriatelor public-privat".

Sursa:
http://www.kmkz.ro/investigatii-2/ancheta/ponta-a-preluat-personal-si-dictatorial-economia-romaniei-prin-scula-sova/

frunzaverde

#1077
Quote from: rudolf.s on June 26, 2014, 04:46:27 PM
Deci sa ne intelegem. Niciodata nu a existat Ministerul Marilor Proiecte

Corect.

Quote from: rudolf.s on June 26, 2014, 04:46:27 PM
si ca urmare Dan Coman Sova nu a fost NICIODATA ministru! Acolo.

Incorect. Uite ce zice art. 5 al repsectivei hotarari : Conducerea Departamentului pentru proiecte de infrastructura si investitii straine se exercita de catre ministrul delegat pentru proiecte de infrastructura de interes national si investitii straine, ordonator tertiar de credite, denumit in continuare ministrul. Exista institutia ministrului-delegat, care e un fel de ministru cu portofoliu restrans dat de Primului Ministru, conform Legii 90/2001. Altfel, nu e nici o diferenta intre ei si ministrii cu minister.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rudolf.s

Corect. Pana acolo nu am ajuns, am tras doar concluzia ca dacă nu a existat ministerul nu avea cum sa fie ministru. La varianta asta însă nu m-am gândit.
Oricum am lua-o, tot încurcat a fost tot "ministerul" asta. Bine ca pleacă.

cutter

Odată cu adoptarea OUG 11 din 21.03.2014 s-a schimbat și rangul celui care conduce DPIISPPPPE:

Art 1 alin (2): "Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură, Investiţii Străine, Parteneriat Public-Privat şi Promovarea Exporturilor este condus de un secretar de stat, numit şi eliberat din funcţie prin decizie a prim-ministrului."