News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

#4665
Am refacut si actualizat si statistica pentru SF, atat contractele active cat si licitatiile active.
Va rog frumos verificati si spuneti-mi daca am gresit ceva, daca mi-au scapat detalii critice sau ceva de genul.




rizzuh

CNAIR a zis anul acesta la Ditrau ca doreste rezilierea contractului de actualizare a SF-ului, nu anul trecut. Data corecta este 10.08.2017 ;)

Referinta: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=19.msg164615#msg164615

Ionut

Eagle eye! Pai chiar eu am fost la intalnirea aia. :lol: Evident ca 2017.
Uite ce inseamna o tasta apasata gresit. Refac imediat.

M-au ajuns injuraturile CNAIR/MT din urma, apas si eu gresit taste, nu doar ei la exproprieri. :lol:

NGC

Si daca tot a venit vorba, ce-i cu termenul ala de 31.08.2017 la contestatia TRAMECO la CAB?

Ionut

Nu e termen. E data la care s-a mers la CAB. Sau nu?

NGC

31.08.2017 e data deciziei CNSC.
La CAB s-a inregistrat in 19.09.2017.

Ionut

Merci, am modificat!

Intr-o alta ordine de idei, sper sa apuc sa fac azi si un tabel asemanator cu restul de proiecte de autostrazi care sunt blocate sau au o situatie incerta pentru ca ele nu-si au locul pe cele 4 tabele... proiecte fara insemnatate precum PiSi 2, 3, 4 + 6, A8, A3...

rizzuh


andrei@buc

Quote from: Ionut on October 04, 2017, 12:00:32 PM
Intr-o alta ordine de idei, sper sa apuc sa fac azi si un tabel asemanator cu restul de proiecte de autostrazi care sunt blocate sau au o situatie incerta

stiu ca nu e frumos sa te apuci sa ceri de la cei care au deja de lucru, dar exista cumva un tabel cu loturile deschise? adica lista loturilor ce au fost deshise in trecut? baza de la care s-a facut harta cu evolutia in timp a retelei de autostrazi, de la sinteza autostrazi? am cautat-o si nu am gasit-o, dar imi imaginez ca undeva exista

Ionut

Cam am de lucru azi. Am pe teava niste solicitari pe Legea 544 pentru CNAIR. Stay tuned.

Dar imi fac timp (nu azi) si pentru:
1. evidenta DX, analog cum am facut pentru autostrazi (mai dureaza) - vedeti ca este ceva deja pe board-ul DX
2. fac si un tabel cu autostrazile deschise (nu cu fiecare lot, puteti gasi fiecare lot in primul post din fiecare thread A1, A2, A3 etc)

Exista pe harta proiectelor de infrastructura data la care a fost deschisa fiecare bucata de autostrada. :) Puteti verifica acolo.

andrei@buc

#4675
^

multumesc. am foarte putin timp acum, dar se apropie vara si poate apuc atunci: vreau sa fac un grafic cu mai multe informatii:
pe Ox sa fie anii
pe Oy sa fie numar de km:
1. licitatii deschise (doar anul respectiv)
2. SF-uri deschise (doar anul respectiv)
3. santiere deschise (doar anul respectiv)
4. nr de km noi dati in folosinta (evident, doar anul respectiv)

macar pentru ultimii 20 de ani.
nu stiu daca apuc sa il fac si interactiv, probabil ca nu

ar fi interesant de vazut care este efectiv capacitatea romaniei de a produce infrastructura noua. as mai adauga si alte informatii, cum ar fi:
raportat la pib, cat costa in fiecare an 100 km de autostrada
cum variaza in timp acest procent (de genul 100 de km construiti in 2010 au fost 1% din pib, in 2020 cat costa? )

mi se pare foate dubios modul in care informatiile sunt ascunse si sintezele cu adevarat interesante trebuie sa le faci "de mana"

pasa_andrei

Super idee Ionut.  :)

Vin si cu o sugetie. Banuiesc ca vrei sa updatezi saptamanal/lunar acele tabele. Ca sa le gasim mai usor, pot sa le pui la inceputul topicului, asa daca ratez ceva trebuie sa caut printre pagini. Asa stiu exact ca sunt acolo sau in alta parte.

Just saying.  :D

LE. Sunt pe prima pagina. Acum am verificat. Mersi!

Ionut

Sunt pe prima pagina, desigur.
Voi face update de fiecare dată când apar modificări, noutăți. :)

pentium10

In timp ce aștept sa fiu tuns mi a venit o idee.
Ar fi posibil ca în fiecare licitație sa includa și o descărcare temporara ca secțiune contractuala, care ulterior poate fi scos cu un act adițional în caz ca nu e necesar.
E mult mai ușor de scos, decât de băgat.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Allex

Nu e usor deloc. Exproprieri suplimentare, posibil nejustificate, plus distanta pana la DN/DJ de descarcare poate fi prea mare sa se justifice cheltuiala. Si dupa aia ce faci, darami descarcarea temporata si dai inapoi oamenilor pamantul ca sa il cultive? Exclus...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova