Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

Mai, carcotasi mai sunteti!!
E un accident ... al naturii.

Ma intreb, oare accidentul care se cheama Narcis Neaga, cand se inlatura de la CNADNR???

Sparam la o inlaturare peste noapte?

user201

Întâi un la mulți ani tuturor cu ocazia zilei naționale.

Tot legat de CNADNR și bossul lor: Au recomandat devierea pe traseul Sibiu-Făgăraș-Brașov, dar au uitat că în Făgăraș se sapă la propriu și se circulă alternativ pe un singur sens. Cam acum o oră era o coadă până în localitatea Sâmbăta de Jos și sunt curios ce vor face și în această privință.

Dar așa e când zici din birou "deviați pe acolo" fără să pui pe cineva să parcurgă ruta sau măcar să gândească un pic.

dorum

#332
Quote from: jalemare on December 01, 2015, 08:16:54 PM
Cică drumul a fost închis din cauza unui accident.
Muntele a trimis 2.200mc de piatră pe partea carosabilă.
Nu sunt sănătoși, mă jur  :lol: :lol: :lol:

n-ai fost atent... masa totala e de 2200mc :)
si, da, a fost un "accident"... :)
:bash:

adiarc

In zona se circula alternativ,datorită pericolului unor noi căderi ( deși este curățata toata partea carosabila )

De asemenea ,pe marginea drumului era un Lexus avariat.....nu in mod direct datorită căderilor ,ci pt ca a intrat efectiv in grămada de pietre ,care a căzut in fata lui

Am trecut de putin timp pe la Vestem....într-adevăr camioanele nu mai circula si multe din ele opresc pe banda întâi,pt.a-si face pauza......sunt deja camioane pe vreo 700 de M...poate un km.......

Vremea e nasoala cu lapovița si ninsoare si plină de viteji ,care nu adaptează viteza la condiții si depășesc la greu....dupa căderile de pierderi am prins alte 2 tamponari......ce mai...e de vis sa conduci in Romania...Vestul Salbatic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

Privind imaginile de la locul alunecării versantului, am impresia că peretele a "plecat" cu toate berele fixate în stâncă și cu plasa fixată pe aceste bare. Spre "spatele pozei" se vede versantul cu acel sistem de plasă și bare, ce încă nu s-a hotărât s-o ia la vale.
   Dacă este așa, și versantul a plecat cu "toată armătura", asta poate duce la ideea că fixarea acelor bare de susținere a sistemului de plasă a putut provoca o "feliere" a versantului, feliere (paralelă cu axul văii) ce a dus la crearea unui spațiu prin fisurarea stâncii, care s-a "ținut" până acum..., dar condițiile alunecării abia acum au fost întrunite!
Urâtă treabă !!!

adiarc

m-am gandit si eu la asta....am vazut ( am avut timp berechet ) ,cum multi versanti au zeci de gauri de prindere ,care produc fisuri si inlesnesc infiltrarea apei...............din nou ,se demonstreaza ca au fost alese solutii de carpeala ,solutiile cele mai ieftine,cu rezultatele de rigoare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

v46is

Nu eram noi mai isteti daca aveam deja dat un asfalt decent si marcaj pe varianta asta de traseu ?

https://www.google.ro/maps/dir/45.3131108,24.5109641/45.3853773,24.2972102/@45.345737,24.3562719,12z?hl=en

Cum se intampla o situatie ca asta sau un accident rutier mutam traficul temporar pe acolo  . NUU  suntem smecheri in organizare : " nu facem decat autostrazi " .

alecu26

Pana nu ajunge presedintele cu o caciula din aia de schii pe cap sa mearga de 5 ori acolo...sigur nu se rezolva. (cred ca va amintiti povestea din 2006).

PS: mi se pare incredibil ca doar acu 10 ani  fost atat de greu sa se deblocheze poate cel mai important DN al Romaniei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: adiarc on December 02, 2015, 09:35:02 AM
m-am gandit si eu la asta....am vazut ( am avut timp berechet ) ,cum multi versanti au zeci de gauri de prindere ,care produc fisuri si inlesnesc infiltrarea apei...............din nou ,se demonstreaza ca au fost alese solutii de carpeala ,solutiile cele mai ieftine,cu rezultatele de rigoare

nu stiu daca e neaparat solutie de carpeala. Acolo trebuia ceva mententanta de la SDN-ul local, ceva interventii preventive...etc. Ce naiba...se stia ca asta e perioada propice a anului pt asa ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

jalemare

dorum, esti carcotas.
ma gandesc ca asa fac si verificarile la materiale, le spune constructorul: uite zece tone de piatra sparta, marcheaza repede cei zece metri cubi  :D

alecu26

in nici un caz nu pot fi 2200 mc. (as zice ca un calcul gen 10mX10mX3m=300 mc e mai mult decat acoperitor). Nici tone macar nu sunt 2200. Si daca incarca 22 mc intr-un camion, cum zicea intr-un ziar ca ar fi nevoie de 100 camioane...ar cam trebui sa-si dea singuri amenda pentru depasirea tonajului pe DN.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

acel drum national! e blocat de aproape 24 de h si nu avem inca demisiile sefului CNANDR si MT pe masa?

dr4qul4

Quote from: danutzu_1069 on December 01, 2015, 08:00:59 PM
@adiarc, dr4qul4
Parte din traseul propus nu-l recomand noaptea si mai ales far un GPS. Sunt zone cu drum forestier dar practicabil (la vremea cand am fost eu) si cu un logan, sau o masina cu garda normala.

@Danutzu, eu l-am facut la 1.01.2015 pe zapada :))  A fost superb  :D
Nici eu nu i l-am recomandat tinand cont ca era si noapte dar mai ales...a plouat cam mult in ultimul timp.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

#344
La 11 ar fi trebuit sa deschida, pe google traffic inca nimic.

L.E.  http://www.turnulsfatului.ro/2015/12/02/48330/

Autoritățile aflate la fața locului estimează acum că traficul pe Valea Oltului va fi reluat în jurul orei 14:00.