News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

iuli

Legat de accidentul de pe DN1, am sa pun zilele astea filmarea mea de pe DN1 intre Brasov si Sibiu. Nu am ce sa reprosez drumului in acest caz particular. Nu parapetii sunt de vina. Cineva zicea ca mai bine erau fixati in asfalt. Tocmai aici ar fi problema, ai pierde din elasticitatea acelui parapete Jersey. Daca nu ar fi fost ar fi fost mai rau. E clar greseala a soferului si a firmelor de transport persoane (credeti-ma ca stiu din interior mai bine)! Acea curba se ia cu bun simt si cu atentie! O insula de calmare a traficului mai mult rau ar face, ar deveni un alt punct negru.

Poate singurul repros l-as face ca acolo as fi facut un tunel ca sa nu mai exista serpentine, dar asta ar creea alte probleme pentru soferii neatenti.

Chiar va rog sa urmariti (cand am sa pun) intreaga filmare intre Brasov si Sibiu si sa vedeti ca se poate conduce calm si fara probleme. Am fost uimit cati de multi totusi conduc respectand limite de viteza sau alte restrictii. Cel putin fata de acum 5 ani de exemplu cand era un raliu continuu pe portiunea aia.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

#541
In legatura cu curba mortii de pe DN1 Brasov - Sibiu, rezolvarea este practic deja desenata pe teren. CALEA FERATA paralela cu drumul ne arata cum ar trebui facut drumul fara curbe periculoase si fara o urcare / coborare abrupta. Sigur, este nevoie de un tunel de ca. 400m lungime (care insa nu se pot face cut+cover din cauza tunelului vecin, CF). Discutam de ca. 10-12 milioane € pentru intreaga solutie.  Dar ar fi cu totul si cu totul altceva:




Nu mai vorbim ca o solutie "japoneza" ar fi indreptarea caii ferate cu un tunel nou, mai lung, de ca. 1km plus tunel de DN alaturat tot de ca. 1km. Asta ar permite o modernizare viitoare a CF la standard 160 km/h si dublu electrificata, plus o cale rutiere aproape perfect dreapta, cu vizibilitate maxima si declivitate minima.

PS. Exact la acelasi tunel se pare ca te-ai gandit si tu iuli, ai postat in timp ce eu lucram la schita.  :)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Beowulf

Multe dintre drumurile astea cu curbe foarte periculoase au traseul pe care circulau carutele in secolele trecute si in majoritatea situatiilor au fost treptat latite, asfaltate, dotate cu parapete, dar se vede ca sint complet nepotrivite pentru traficul auto contemporan.

Pe linga proiectul de construire a autostrazilor, in paralel ar trebui sa existe si un proiect de imbunatatire a DN-urilor si DJ-urilor in primul rind prin eliminarea curbelor periculoase si chiar prin aparitia celei de a doua bezni de circulatie acolo unde traficul o cere.CNADNR-ul din prezent este depasit de traficul existent si se dovedeste a fi extrem de incompetent si risipitor.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

Sa fim serioși....fiecare dintre aceste drumuri costa zeci sau peste o suta de milioane de euro...cu 10% suplimentare ( sa nu Îndrăznească cineva sa spună ca nu sunt bani ,atâta timp cat am pierdut peste 1 mld de euro din fonduri europene ),s-ar fii rezolvat toate curbele necesare....

Iată o sugestie de proiect european dedicat siguranței..Si un proiect de rezerva pt o mai buna absorbție ...corectarea punctelor negre pe toate Dn-urile intens circulate.....
Cu niște sute de milioane de euro ( care oricum i-am pierdut si ii pierdem ) corectam toate curbele de pe DN cele mai circulate....

Si sa fim realiști...absorbția de fonduri europene trebuie făcută cu ,cap.....nu doar sa bifam niște căsuțe si sa venim cu statistici poleite in conferințe de presa
Mai bine 70-80% absorbție pt astfel de proiecte gândite cu cap,decat 100% absorbție pt terenuri de fotbal in panta sau sali de sport in comune doar cu pensionari........
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

In cazul de fata (DN1 intre Sibiu si Brasov) am luat in serios ce a spus pasadia. Si anume ca aceste curbe sunt SINGURELE pe o zona intinsa de drum f. bun, pe care se merge tare. Ca atare rezolvarea acestor 2 curbe f. periculoase ar crea un culoar de circulatie continuu de calitate.

Intr-adevar pe alte DN-uri, corectarile necesare sunt cu zecile, cea mai importanta corectare fiind de fapt centuri la toate localitatile. Si costurile pe masura, respectiv poate mai multe miliarde numai pentru intreaga retea de DN-uri cu indicativ european.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

iuli

Problemele se rezolva cu autostrazi si drumuri expres! Punct!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

Nu e chiar asa....nu peste tot vom face autostrazi( in unele locuri nici nu se justifica ).....si chiar si acolo unde le facem,orice viata salvata merita ......

Eu incerc sa introduc ideea de a nu mai reabilita DN pe vechiul amplasament integral

Sincer....i-as obliga ca la orice reabilitare sa corecteze punctele negre.Obligatoriu.....chiar daca peste cativa ani pe acolo vine o autostrada

Am condus pe asa zise DN in toata Europa.Atatea curbe ca la noi,nu am vazut nicaieri ,in p.de vest a Europei...e evident ca avem o problema majora

nici o reabilitare de DN nu mai trebuie permisa fara corectarea pct.negre cu multe accidente
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#547
Quote from: iuli on June 18, 2016, 06:56:36 PM
Problemele se rezolva cu autostrazi si drumuri expres! Punct!

Ti-am raspuns pe "Siguranta circulatiei rutiere in Romania". http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=57.msg120590#msg120590
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oaspetele

#548
Trafic blocat ieri in zona Nistoresti. M-am plictisit dupa o juma de ora de stat in soarele ala puternic, am intors si am mers prin Valenii de Munte spre Brasov.
Am trecut prin Urleta, era Festivalul Cireselor sau ceva de genu. Pitoresc traseul, desi pe alocuri valurit si cu gropi.

E incredibil faptul ca la ora asta nu exista macar un drum expres intre Brasov si Bucuresti. Pentru mine e peste putina de a intelege orice explicatie, justificare, motiv.

adiarc

Aseara ,venind dinspre Deva spre Sb pe autostrada,pe o ploaie hotarata,am observat o alunecare,imediat langa sp.de serv.de la Cut.
Banda de accelerare de iesire din sp.de serv.Cut,spre Sibiu era acoperita de pamant.
Din fericire un echipaj stationa inainte de aceasta cu girofarurile pornite.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Beowulf

http://www.opiniatimisoarei.ro/imagini-de-infarct-ce-grozavie-a-putut-face-un-sofer-pe-autostrada-timisoara-arad-video/20/06/2016

Un sofer a fost surprins pe cand circula cu peste 100 km/h pe contrasens pe Autostrada Timisoara – Arad, pe banda a doua. Aceasta in conditiile in care ploua torential, iar vizibilitatea era extrem de redusa. Mai mult, conducatorul auto nici macar nu avea farurile aprinse.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

JohannDB

#551
      Rămâi "mut" și te gândești că "tanti cu coasa" te-a ratat la centimetrii distanță.....
      Dacă ar fi să zici că a greșit (na, ca tot omul, într-o situație "oarecare"...), și ar fi fost conștient de greșeala făcută, cumva-cumva ar fi făcut "stânga-mprejur" între două mașini mai distanțate (așa, ca să nu-l vadă mulți) și ar fi mers până la locul de unde a venit, pentru a o lua pe "calea cea dreaptă" mai apoi ! Dar bag seamă că "omul" a trecut bine-mersi pe lângă mulți alții care mergeau în contra lui (precis fără să se-ntrebe de ce merg mulți "invers"), iar el nu vedea că "mediana" autostrăzii era pe dreapta lui, nu pe stânga...
      Nu pot spune că ar putea fi identificabil după imaginile camerei de bord, în condițiile date, situație în care mă îndoiesc și de camerele "din vârf de băț" (a se citi sâlp) că ar avea imagini mai bune / clare (pentu a vedea cât de bune și eficiente sunt) ....

JohannDB

O zi căldureoasă de vară...pe Drum Național...



     "Respectivul" cu "respectiva"-n cârcă a ieșit din benzinăria din localitate, rulând pe direcția Hărman, fără nicio problemă, până când a sesizat că este fotografiat, astfel că la prima "laterală" pe drepta a dispărut cu o viteză demnă de-o cauză mai nobilă.
      El...fără cască, ea...fără cască....El cu vehicul neînmatriculat și poate și fără permis... În rest totul ok !!
      Mai ales ieri, cu vremea caldă şi zilele libere, m-am intersectat cu "sumedenie" de motorişti, mulţi în mici convoaie şi mulţi cu partenere pe şaua din spate. Din toţi (de pe sensul meu) nici unul cu viteza legală; de curiozitate m-am luat după unul....rulam amândoi cu 150.... Nu-i de mirare că nu-i vezi când vin din spate şi la fel şi din faţă, mai cu seamă când intră scurt în depăşiri oarbe; că dehhhh, conservarii nu-i văd şi nu-i protejează....
     P.S. Şi eu utilizez motorul, dar nu alerg mai repede ca îngerul meu păzitor.

ciprebbe

Au avut de construit ceva case la Bacau si s-au intalnit din toata tara. Hrubaru e de vina :)))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

JohannDB

Pe cale de consecinţă cei care veneau din sensul opus mie, terminaseră tura de "muncă", iar cei ce mă depăşeau, erau, poate, schimbul II.....    :phew: :phew:    :lol: :lol: