Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neobluenet

Am citit un articol in presa in care spunea ca o asociatie a transportatorilor a protestat fata de marirea RCA-ului. Acestia au circulat cu viteza redusa intre Alba Iulia si Sebes. Asta nu inseamna ca nu e trafic infernal, dar daca prinzi un protest sau un accident, stai de te saturi.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

kolegu

Tragic oprit peA1, sensul Pitesti Bucuresti

kolegu


florin74


Allex

Nod A1 cu A6

http://www.tion.ro/doi-morti-si-trei-raniti-in-urma-unui-accident-pe-autostrada-timisoara-lugoj/1664621

QuoteGrav accident de circulație, duminică după-masă, pe breteaua care leagă autostrăzile A1 și A6, lângă Lugoj. Două persoane și-au pierdut viața și alte trei au fost rănite grav, după ce un șofer a intrat din neatenție cu mașina pe contrasens, unde a lovit un autoturism care circula regulamentar.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

nirolf

#606
Nu e cumva același loc unde a mai fost un accident și concluzia a fost că semnalizarea ar trebui îmbunătățită? Sunt curios dacă în acest caz se va face acel audit de siguranță de care se vorbea.

Allex

Ba este fix acelasi loc. Acolo ar trebui mai mult decat semnalizarea imbunatatita. Pana la urma e nod intre doua autostrazi, sensurile nu ar trebui despartite doar cu o linie simpla continua. S-a mai discutat despre asta la evenimentul trecut.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#608
Ok si peste cati morti se va face ceva? Macar niste jaloane de plastic. Si/sau sageti care arata sensul pe asfalt. Sau o bordura pe mijloc cum e trendul pe DNuri acum... Sunt cateva sute de metri de drum, nu cerem luna de pe cer... Orice numai sa fie ajutat soferul grabit, sa nu isi inchipuie, din cine stie ce motiv, ca circula pe o bretea cu un singur sens si doua benzi. La cate linii continue se calca zilnic la noi, fireste ca nu ajunge.

E criminal cum s-a proiectat acea bretea, pt ca daca se pun parapeti ficsi nu e loc de depasit un vehicul defect. Si vorbim totusi de conexiunea intre 2 autostrazi. Criteriul inteleg ca a fost lipsa traficului, factorul uman nu conteaza. Punct negru constuit cu acte in regula pe bani UE...

Beowulf

Sa-mi fie cu iertare, dar la un nod care face legatura dintre doua autostrazi sensurile trebuie obligatoriu separate prin intemediul unor parapete. Un astfel de nod trebuie neaparat considerat autostrada.

Accidentul a avut loc unde este cerculetul rosu?

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

icristian

Eu din ce am inteles a facut o depasire acolo unde ai pus tu cercul rosu, iar apoi a intrat pe contrasens pe autostrada A6, si acolo a avut loc accidentul.
Street view nu are imaginile actualizate, dar din cate stiam eu exista semne inclusiv pe strada cu sensul de mers.

stangabriel

Eu din poza vad ca inca era in curba nodului , nu pe  A6, unde se poate intra usor pe contrasens. Deci incalcare linie continua. Wow, dar ce viteza sa ai in nod incat sa fie accident mortal?  Nu mai bine lasa curba la 90 grade?

adiarc

Nu....statistica spune clar ca pe drumurile de viteza, dar cu sensurile separate , se produc infinit mai putine accidente....soluția este evidentă - reproiectare,lărgire unde e cazul si amplasare parapeti New Jersey..


Bineanteles,....in secunda 2 ,dupa curățarea zonei accidentului ,CNADNR ar fii trebuit sa amplaseze macar acele balize de care vb Cristi5
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#613
Reiau apelul meu la adresa oamenilor responsabili - este nevoie la nivel national,mai ales pe Dn-urile intens circulate,dar iată ca si centuri sau autostrazi de Corectarea punctelor negre,unde au loc f.multe accidente.
Se poate face cu siguranta pe fonduri europene si sunt o multitudine de lucruri de făcut din care cele mai importante sunt
- corectare curbe
- desființare capete de pod
- astuparea șanțurilor excesiv de adânci
- realizarea de 2 benzi la urcare
- amplasare de parapeti New Jersey

Etc,etc,etc.

PS - si in nici un caz nu trebuie nu stiu ce expertize pe bani multi.Politia Rutiera poate furniza imediat zonele cu accidente grave,iar apoi puținii specialiști din CNADNR pot găsii soluții si organiza licitatii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mircea

Din poze deduc că aici (cu verde) a avut loc accidentul

și a fost produs de cel care ieșea din A6 (după cum arată mașinile, venea lansat bine de tot).

Să-mi fie cu iertare, dar aici chiar nu văd unde e vina proastei semnalizări sau lipsa unor parapeți/balize pe axul drumului. Vezi clar, limitare de viteză (chiar vreo 3 succesive), sfârșit de autostradă și linia continuă și tu totuși, te încăpățânezi să depășești... Hai să punem balize/parapeți new jersey în loc de linie continuă în toată țara, pe toate drumurile existente, că sunt proști care confundă linia continuă cu "e autostradă, de aia-s două benzi!"