News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

Într-adevăr  Politia Rutiera nu face absolut deloc preventie....singurul target este ...cat mai multe procese verbale....
Insa si in Ungaria,dar si Austria se circula pe banda de urgentă la accidente...

Bineanteles e o crima ... La propriu,deoarece salvarea nu mai poate ajunge decat "airborne"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Acum 2 Weekenduri unul mai grabit a depasit pe prima banda pe o portiune cu 3 benzi pe sens. Si pe banda a 3-a se mergea cu 150+. Nici macar nu am avut timp sa ma dau la o parte.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

Quote from: adiarc on July 04, 2016, 07:43:46 PM
Într-adevăr  Politia Rutiera nu face absolut deloc preventie....singurul target este ...cat mai multe procese verbale....

Din pacate problema politiei rutiere e in alta parte. La cei care finanteaza structurile de politie. Din cate stiu, mai toate unitatile de politie rutiera sunt la 60% din schema normala de personal (surse foarte sigure). De ex in judetele din nordul moldovei, pe timp de noapte raman 3 echipaje care sa asigure "ordinea" in tot judetul. Va inchipuiti ca daca sunt 2 accidente in 2 puncte diametral opuse din judet, ramane tot judetul descoperit pe timp de noapte. Nici in timpul zilei situatia nu e mai fericita.

Trebuie sa revenim la un sistem de supraveghere si coercitare cu mijloace fixe (celebrele radare fixe). Din pacate in Romania nu avem radare fixe. Doar camera de vigneta. In cazul asta politia rutiera ar avea posibilitatea sa se ocupe si de alte misiuni decat plasarea mcv-ului in puncte cheie. De exemplu in zonele marcate cu indicator de "Punct negru" eu vad necesar si imperios si plasarea de radare fixe. Care functioneaza 24/24, 7/7 La fel si plasarea lor in localitati si pe portiunile de linie dreapta mai lungi de 5 km unde pe drum 1x1 se circula si cu 170-180km/h.
Da, mi-as dori o dezbatere la nivel national in care sa dam politiei posibilitatea sa-si faca treaba ce o are consfintita prin lege (organ de cercetare penala) si sa nu sa se ocupe cu alte treburi... Sau daca ii dam si alte prerogative sa ii oferim si intrumentele necesare.

Quote from: adiarc on July 04, 2016, 07:43:46 PM
Bineanteles e o crima ... La propriu,deoarece salvarea nu mai poate ajunge decat "airborne"
Din fericire la noi chiar se foloseste "airborne". La ce dricuri de ambulante am vazut prin ungaria/austria/germania te si miri cum de nu ies aia in strada. Nici nu se compara cu ambulantele sau masinile noastre de la smurd. Sau cu elicopterele noastre. Asta este un capitol unde suntem cu cel putin 10 ani fata tuturor din Europa.

iuli

Quote from: dumbravaandrei on July 05, 2016, 11:04:51 AM
Din fericire la noi chiar se foloseste "airborne". La ce dricuri de ambulante am vazut prin ungaria/austria/germania te si miri cum de nu ies aia in strada. Nici nu se compara cu ambulantele sau masinile noastre de la smurd. Sau cu elicopterele noastre. Asta este un capitol unde suntem cu cel putin 10 ani fata tuturor din Europa.

Vrei sa zici ca Mi-8 astea sunt cele mai tari elicoptere?



Sau aceste Alouette?



OK, avem si ceva Eurocopter... dar mai e mult pana departe!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stanculescu.dan

Mi 8 cu varianta mi 17 inca se mai produce de catre rusi, este foarte fiabil si usor de intretinut. Partea proasta este ca consuma enorm de mult, cam 7-800 litri de gaz la ora de zbor. Alouette la fel, e fiabil si iti faci treaba cu el, foarte bun de zburat la munte. Ec-urile 135 de la smurd si de la MAI sunt folosite in toata lumea ca ambulante aeriene, sunt versatile, consuma putin.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


dumbravaandrei

Mi-8 nu se folosesc la interventii medicale / med-evac. Se folosesc la interventii de protectie civila fara caracter medical. La nevoie pot fi echipate si cu tehnica de resuscitare/transport medical aerian. Iar din punct de vedere al performantelor de zbor da... a ramas inca unul din cele mai bune elicoptere.

Iar in ceea ce priveste capacitatea aeriana de med-evac smurd are cea mai mare flota de EC135 din Europa. Paza de coasta britanica nu foloseste EC135. Asa ca da... stam bine la punctul asta. In 2014 erau 21 astfel de elicoptere in tara. Am inteles ca intre timp s-au mai achizitionat inca 5 in conditiile in care au picat 2.

iuli

Wait for it... Nu ziceam ca nu sunt bune, dar faceam doar comparatia directa de "harburi" pe care dumbravaandrei a facut-o cu Ungaria sau Austria. Si aici nu m-am referit la echipajele de interventie SMURD ci la cele de supraveghere trafic ale Politiei. Deci daca imi spui ca un Mi-8 e super pentru supraveghere aeriana atunci avem alte standarde.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

AlexIP

Quote from: dumbravaandrei on July 05, 2016, 11:04:51 AM
Quote from: adiarc on July 04, 2016, 07:43:46 PM
Într-adevăr  Politia Rutiera nu face absolut deloc preventie....singurul target este ...cat mai multe procese verbale....

Din pacate problema politiei rutiere e in alta parte. La cei care finanteaza structurile de politie. Din cate stiu, mai toate unitatile de politie rutiera sunt la 60% din schema normala de personal (surse foarte sigure). De ex in judetele din nordul moldovei, pe timp de noapte raman 3 echipaje care sa asigure "ordinea" in tot judetul. Va inchipuiti ca daca sunt 2 accidente in 2 puncte diametral opuse din judet, ramane tot judetul descoperit pe timp de noapte. Nici in timpul zilei situatia nu e mai fericita.

Trebuie sa revenim la un sistem de supraveghere si coercitare cu mijloace fixe (celebrele radare fixe). Din pacate in Romania nu avem radare fixe. Doar camera de vigneta. In cazul asta politia rutiera ar avea posibilitatea sa se ocupe si de alte misiuni decat plasarea mcv-ului in puncte cheie. De exemplu in zonele marcate cu indicator de "Punct negru" eu vad necesar si imperios si plasarea de radare fixe. Care functioneaza 24/24, 7/7 La fel si plasarea lor in localitati si pe portiunile de linie dreapta mai lungi de 5 km unde pe drum 1x1 se circula si cu 170-180km/h.
Da, mi-as dori o dezbatere la nivel national in care sa dam politiei posibilitatea sa-si faca treaba ce o are consfintita prin lege (organ de cercetare penala) si sa nu sa se ocupe cu alte treburi... Sau daca ii dam si alte prerogative sa ii oferim si intrumentele necesare.



Consider că ar fi cea mai proastă decizie posibilă implicarea în orice fel a poliției rutiere sau a CNADNR-ului în amplasarea de radare fixe, în special în județele care colcăie de radare și rutieriști, cum sunt cele din centrul și vestul țării. Hai să mai presupunem că CNADNR-ul ar putea să fie obiectiv, dar de rutieră, sincer, îi doare undeva de siguranța circulației. A se vedea situația drumurilor reabilitate dar limitate cum e Sibiu - Mediaș, unde ieși din localitate pe drum de 2 benzi și primești limită de... 30. Cu radar cu tot. Nu aș vrea 5-6 radare între Sibiu și Mediaș, de exemplu, în punctele "cheie" unde se colectează cei mai mulți bani (cu care eventual să plece acasă).

Altfel, pe drumurile foarte circulate o să apară bottleneck-uri în locuri ca și ăsta unde se circulă în mod fluent cu 70-80 km/h, că oricum nu ia nimeni în considerare un indicator care îți spune că e curbă doar în condiții de ploaie, ceaţă, viscol.

Deși, pe logica finanțării, ar face bine la buget un radar dinăsta. Câteva mii de mașini x 365 x 100-300 lei amendă (în ideea că se va circula totuși cu 50-60 km/h pe acolo) = o sumă frumoasă. Așa ar fi bani de încă niște rânduri de rutieriști prin nordul Moldovei și de niște indicatoare de 30-40-50 km/h, în caz că nu le aveți deja.  O:-)

dr4qul4

ce calcule faci si tu....
cele cateva mii de masini nu vor fi defapt decat vreo 100. Orice localnic va cunoaste amplasarea si va incetini acolo. La fel, orice GPS updatat va avertiza soferul, orice tirist are statie...

Si 100 de amenzi pe zi vor fi mult prea multe dupa prima luna. Dupa vreo 6 luni, abia daca vei mai avea 10 amenzi pe zi/camera. O suma infima pt CNADNR, dar la nivel de tara se aduna.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

Quote from: iuli on July 05, 2016, 03:10:57 PM
Wait for it... Nu ziceam ca nu sunt bune, dar faceam doar comparatia directa de "harburi" pe care dumbravaandrei a facut-o cu Ungaria sau Austria. Si aici nu m-am referit la echipajele de interventie SMURD ci la cele de supraveghere trafic ale Politiei. Deci daca imi spui ca un Mi-8 e super pentru supraveghere aeriana atunci avem alte standarde.

Nu se folosesc doar Mi-urile la supraveghere. Se folosesc din cand in cand, supravegherea aeriana a traficului e sporadica nu permanenta. De asemenea Mi-urile se folosesc la coordonarea echipajelor pe autostrazi. Aria de supraveghere este A2 + DN2 + DN1 + A1 de la Pitesti la Bucuresti. Mi-urile nu au fost achizitionate pentru supraveghere rutiera iar aceste misiuni nu reprezinta majoritatea misiunilor pe care le efectueaza. IGAvS executa alte tipuri de misiuni. Mi-urile chiar au fost aduse special ca suport in desfasurarea misiunilor de lupta a serviciilor de interventie armata speciala (SIAS). Faptul ca nu ne permitem / nu vrem alte elicoptere asta e alta poveste...
In ungaria nu se folosesc elicoptere la supraveghere trafic decat la misiuni speciale. La fel si in Austria. Ei folosesc un sistem de camere pentru supraveghere. Ceea ce noi nu avem (e o gluma proasta ce avem).

AlexIP Pai stiintific s-a dovedit ca nu poti cu sufletul in rai si... Adica vrem ca soferii teribilisti sa fie sanctionati dar nu noi personal atunci cand calcam pe bec... Eu nu vad a se face in timp util corectarea trasei / traseului anumitor drumuri sau reconfigurarea intersectiilor. Asa ca avem aberatii. Multe si idioate. Cu restrictii de viteza de sec XIX. Dar unii se cred zmei si altii isi pierd viata din cauza asta. Apoi blamam politia ca nu e in strada si cum anumiti descreierati isi permit anumite comportamente care conduc la accidente cu morti pentru ca politia nu supravegheaza suficient de mult traficul. Sisteme transparente de aplicare a legii fara discriminare nu vrem... Politisti in rutiera nu avem suficienti (politisti in general nu avem la cate chestii ii tragem la raspundere)... Da, si eu merg cu viteza peste limita legala acolo unde conditiile de drum si trafic imi permit, mentinand distantele de siguranta (macar daca ma dau peste cap sa nu-l nenorocesc pe altul), dar nu sar calul niciodata. Din pacate avem si noi idiotii nostri.

Si na... pana la urma urmei, obligatia soferilor este sa respecte legea. A politistilor este sa te sanctioneze atunci cand o incalci. Atunci cand soferul se intersecteaza cu politia, unul din ei nu si-a indeplinit obligatia.

A... aberatia o vad in cu totul alta parte. Intrucat statului nu-i prea place sa se amendeze a prevazut niste amenzi total aberante pe care politia le poate acorda administratorului unui drum. Si amenzi din astea se dau. Dar... la prima rectificare dispar si pana la urma urmei o da institutiei, nu persoanei asa ca... pot sa dea amenzi ca surda-n toba ca fix acelasi efect il are. Poate ar fi bine sa umblam si la acest capitor.

P.S: iti recomand sa mergi prin Zurich in zonele rezidentiale cu 45 la ora. Si dupa aia sa ne zici ce atitudine ai avut cand ai citit instiintarea de amenda si ai aflat ca trebuie sa dai 90 CHF. A... dar politia din Elvetia / Germania e cu mot din lacrimi de pui de panda si ai nostri din rahat turcesc. Astfel de atitudini ne-au adus in situatia zilei de azi :)

neobluenet

Sunt de acord ca avem nevoie de infrastructura bine pusa la punct, insa pentru a trece mai usor peste blocaje, precum cel de pe A2 avem nevoie de o mai buna supraveghere video si camere cu radar precum au vecinii maghiari. Aceste verifica inclusiv daca ai centura pusa, pe langa faptul ca ai trecut pe rosu sau peste linia continua. Un astfel de sistem ar avea eficienta maxima in orase: ai fentat coloana, primesti amenda acasa. Trebuie armonizata si legislatia pentru a putea exista sanctiuni dictate pe baza probelor video analizate de sistemul informatic.

nirolf

#596
Ce vă spuneam de cum se circulă pe A2:


Trafic intens pe Autostrada Soarelui: 21 de masini implicate intr-un accident si doua tamponari


QuoteIn jurul orei 6:30, la kilometrul 114, în zona Drajna, pe sensul de mers către Constanţa, s-a produs o tamponare în care au fost implicate şapte autoturisme. De asemenea, în jurul orei 7:30, la kilometrul 109+900 de metri, s-a produs o altă tamponare în care au fost implicate nouă autoturisme.

Un alt accident în care au fost implicate cinci autoturisme s-a produs la kilometrul 106, tot pe sensul de mers către Constanţa. Circulaţia de pe banda a doua a fost deviată pe benzile unu şi de urgenţă, pana cand autovehiculele avariate au fost scoase pe banda de urgenţă.

Cauza probabilă a acestor accidente a fost nepăstrarea unei distanţe de siguranţă în mers.

Noi am decis că din această cauză nu mai mergem la mare la noi, mergem cu avionul la greci.

LE: văd pe Google Maps că e un accident și pe centură în zona nodului cu A2, s-au format coloane pe centură.

TibiV

http://www.mediafax.ro/social/sofer-prins-in-timp-ce-conducea-cu-181-km-h-pe-a1-amenzi-de-peste-doua-milioane-de-lei-date-soferilor-intr-o-singura-zi-15522293

Quote"În zona kilometrului 86 al autostrăzii A1, tronsonul Bucureşti - Râmnicu Vâlcea, un conducător auto a fost înregistrat de aparatul radar conducând cu viteza de 181 km/h. Acesta a fost sancţionat contravenţional cu amendă de 1.125 de lei, iar, ca măsură complementară, poliţiştii i-au reţinut permisul de conducere, în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice, pentru 90 de zile", se arată într-un comunicat de presă al Poliţiei Române.

...A1 tronsonul Bucureşti - Râmnicu Vâlcea ?!?! :o
O sti Politia Romana ceva ce nu stim noi ?... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Stefan01

#599
Traficul de astazi pe DN1, la ora 17:00, intre Sebes si Alba Iulia. Va era dor ?

1. Intre breteaua de iesire de pe A1 si sensul giratoriu de pe DN1


2. Pe DN1 inainte de giratoriul de la intrarea in Lancram (conform sensului de mers).


3. Pe DN1 in Lancram


4. Pe DN1 inainte de intersectia cu DJ107C (Vintu de Jos)


Va place traficul, stimabililor din CNADNR ? Dar voua, politicieni arivisti (majoritatea) ?