News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Si tu ai trecut azi pe acolo? Am vazut, pe la ora 15, doi muncitori pe partea sud-vestica a podului, care efectiv mergeau pe unde ar fi trebuit sa fie trotuarul dar fara sa aiba nici o asigurare - nici parapete, nici cablu, nimic. Oricum, pe acea parte nu mai exista trotuar deloc pe unele portiuni. 

horatiu.cosma

Accident grav inainte de Teius pe DN1, pe sensul de mers spre Turda, trafic blocat pe kilometri, eu intorc si caut o varianta alternativa.

adiarc

accident la Talmaciu.....coloane de cativa km......din fericire se circula alternativ,pe un sens


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

 daca erea o centura la acesta localitate talmaciu .... nu erau atatia morti pana acum... :madwife:

dr4qul4

http://www.b365.ro/atentie-soferi-razie-a-politiei-rutiere-in-bucuresti-unde-stau-la-panda-politistii_234249.html

la cat mai multe razii de acest fel. Nu doar ca se urca pe linia de tramvai, dar trec si printre refugii.  Iar cand ajung la Dimitrov raman tot pe linia de tramvai, tot printre refugii si ii blocheaza complet pe cei care vor sa faca stanga (si au semafor de stanga acolo)!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


adiarc

Accident grav , în dreptul localității Vestem spre Vâlcea.....traficul este blocat si sunt coloane pe min 10 km , incluzând porțiuni de drum spre SB , dar si porțiuni mari din centura SB
cu siguranta sunt victime rănite grav , dar se vede încă odată importanta parapeților New Jersey.....daca respectivele mașini ar fii pătruns pe contrasens , era chiar si mai grav

Are cineva un email sa-i trimit niște poze ?laptopul meu face figuri...va rog MP
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

Centura Brașovului, VO 1K pe sectorul de la DJ 103A (Drumul Tărlungeniului), pe 4 (patru) benzi (denumite-n "folclor"), până la Dârste, intersecție DN1 (Predeal) cu DN 1A (Săcele-Cheia)........
Este vorba de locul în care se face racordarea cu "noul sector" de "ocolitoare" ce iese din cele 4 (patru) benzi, trecând peste Timiș, prin spatele fostei halde de gunoi (de la Uzina II-pe partea dinspre Tărlungeni) și care "sector" intersectează DJ 103A mai sus cu 300m de actuala intersecție cu VO 1K/str. Zizinului, merge pe câmp pe dreapta noii halde menajere (din spatele CET-ului), trece apa Dârbav-ului, apoi trece peste "cocoașa" din capătul nordic al triajului CFR și ajunge la nodul DN11/M400 CFR.....
Eiii, problema este, că de când s-a deschis acest șantier, în urma transformării carosabilului pentru viitoarea conexiune ( și au trecut deja trei ani), acest punct a devenit unul DEOSEBIT DE PERICULOS, dar semnalizat NU așa cum ar fi fost necesar...... Însuși profilul carosabilului, în acest loc, este deosebit de dificil și ÎNȘELĂTOR.........perfigurare în poza de jos.......



............................Motiv pentru care în decursul timpului, aici au avut loc "evenimente,, în care au fost și victime, care azi ne privesc din imensitatea cerească..........

.................În imaginile de mai jos, în ultimele zile, un norocos, s-a lăsat numai de partea dreaptă a acostamentului
....fără a se da cu roțile-n sus și fără decedați............Motivele pentru care a ajuns acolo, pot fi multiple, fiindcă și din sens opus, dacă vine careva "tare"și pierde echilibrul, te face să sari singur în șanț.....ca alternativă la "lumea de apoi" !!!







Fiind în mers, atât am reușit să trec aparatul pe "mitraliera foto"......Iar pentru voi cei care treceți ocazional pe acest sector, această"intersecție" dă bătăi de cap datorită profilului, cel puțin până la terminarea racordului.......
  Rog pe cel care are planul acestui racord să-l publice din nou, pentru că AȘA CUM SE VEDE ACUM la fața locului și după cum sunt prefigurate bretelele de racord, apare ciudat.......

dr4qul4

Accident pe A2, Valea Dacilor. Blocaj pe mai multi km!

Waze-ul ma scotea la cernavoda....panourile ITS nu aratau nimic. Politie la Cernavoda...nu semnalizau/deviau circulatia.... asa ca stau in coloana...deja de 15 min.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

v46is

Din ce am observat eu in ultimile 6 luni cam ce zice waze e de urmat 100% . pacat ca its nostru de autostrada e de mobila.

dr4qul4

Si ITS-ul dar si politistii tot de decor erau. Puteau sa faca semne sa nedevieze pe DN.

In plus, la 1 km de accident avem portiunea cu parapet demontabil. De ce nu au deviat pe sensul celalalt?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MRS

Accident deosebit de grav pe dn2 la Urziceni.
Elicoptere smurd, 6-7 ambulante...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

^ Lasa ma, n-avem nevoie de autostrada acolo. Facem drum expres, la fel de ingust ca ineptia actuala. Mizerie. O sa moara inca sute, poate mii de oameni pana ne-om trezi. Drum mai plin de cruci n-am vazut in toata tara (si m-am plimbat peste tot). RIP.

horatiu.cosma

#194
Acea banda si jumatate pe sens e cea mai mare problema, e o invitatie la accidente mortale. Un DX cu separator median va reduce extrem de mult rata accidentelor. Eu as pune acolo tot la 2-3km separatoare de sens 1+2 alternativ.