Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

handrei

Si nodul din Spinus, Bihor,  a fost aprobat de Guvern. Nodul se va construi pe lotul Chiribis-Biharia al autostrazii A3.
Mica complicatie: acel lot nu este construit, deci  :wtf:

dan tm

am gasit articolul ăsta. Nu am cautat in urma sa vad daca s-a discutat aici despre noul nod.

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/noul-nod-rutier-de-pe-autostrada-arad-timisoara-aprobat-in-guvern-1908814/


Noul nod rutier de pe autostrada Arad-Timișoara va fi la Cruceni, indicatorii tehnico-economici fiind aprobați în ultima ședință de Guvern. Potrivit actului normativ, nodul rutier face legătura între autostrada A1 la kilometrii 528+509 și Drumul Județean 682G (Cruceni, comuna Șagu). Așadar, au fost aprobați indicatorii tehnico-economici precum și fondurile necesare pentru amenajarea unui nod rutier pe Autostrada A1.
Valoarea totală a investiției se ridică la 127,2 milioane lei, iar durata investiției este de 12 luni. Nodul rutier va avea o lungime de 5,061 kilometri. Finanţarea obiectivului de investiții se va realiza din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021-2027 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. De implementarea acestui proiect va răspunde Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – S.A.

    ,,Locuitorii din această zonă vor avea o legătură directă cu autostrada, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze până la Arad sau Orțișoara. Vorbim despre o investiție a Guvernului Ciolacu în valoare de 127,2 milioane lei, finanțată din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021-2027 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Peste un an de zile, locuitorii din Șagu vor putea urca direct pe autostrada A1", a transmis și deputatul PSD Arad, Mihai Fifor.

Trei noduri rutiere noi pe A1
Demersurile pentru acest nou nod rutier au început încă de acum doi ani, atunci când CNADNR a publicat anunțul privind acordul de mediu. Secretarul de stat din cadrul Ministerului Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu, a transmis la finalul lunii mai a acestui an că au fost avizate patru noi noduri rutiere pe cele două autostrăzi din România. Așadar, vorbim de nodul rutier de la Cruceni, un altul la Cugir și altul la Recaș, toate cele trei fiind pe autostrada A1 – Deva – Nădlac. Cel de al patrulea nod rutier propus este la Spinus – pe autostrada A3 la intersecția A3 sectorul Biharia – Chiribiș cu Drumul Național 1P.

    ,,Aceste noduri rutiere fac parte dintr-o rețea de 36 noduri rutiere pe autostrăzile din România, reprezentând o strategie de conectivitate suplimentară între drumurile de mare viteză (autostrăzi și drumuri expres) și zonele în curs de dezvoltare, atât pentru a crește sustenabilitatea infrastructurii de mare viteză, cât și a consolidării dezvoltării unor zone economice. Această strategie este cuprinsă în ,,Programul Investițional 2021-2030 pentru dezvoltarea infrastructurii de transport din România, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021", a explicat secretarul de stat.


GIV

@handrei de la aprobare pana la executie... se construiesc 2 loturi de A, nu doar unul

ovicor

Plus ca alti constructori vor fi mai putin interesati decat constructorul lotului respectiv, n-ar fi prima data!

Cristian 74

Quote from: Feri on September 04, 2024, 06:28:23 PMAm desemnat astăzi câștigătorul contractului pentru construcția Nodului rutier de la #Românași (#A3)!
Asocierea SC SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL-SC Tehnostrade SRL (#România) va avea la dispoziție 10 luni (3 luni pentru proiectare și 7 luni pentru execuție) pentru finalizarea acestui #nodrutier.
Contractul în valoare de 71,33 milioane lei (fără TVA), finanțat prin #PNRR, ca putea fi semnat după 10 zile, dacă nu vor fi depuse conestații.
Acest nod rutier va asigura accesul pe și dinspre Autostrada #Transilvania (subsecțiunea #Zimbor - #PoartaSălajului), #DN1F și #DJ108A, până la finalizarea subsecțiunii Poarta Sălajului - #Zalău.


C.Pistol

Se știe oare de vreo contestație? Au trecut 12 zile. Deși suspectez că 10 zile înseamnă zile lucrătoare, nu?

Feri

Astăzi, 30.09.2024, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de achiziție publică privind execuția Nodului Rutier Cumpăna A4 (Km 16+700) - DN 39E.

Până la termenul limită un singur antreprenor a depus oferta, respectiv Asocierea SC AUTOPRIMA SERV SRL (Lider) – SC TRACON SRL (Asociet).


Valoarea estimată a procedurii de achiziție publică este de 9.856.538,26 Lei fără TVA.


CNIR

mirceaeliade

QuoteIrinel Scriosteanu a anuntat la finalul saptamanii trecute avizarea in Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii a Studiului de Fezabilitate pentru construirea nodului rutier Pantelimon, situat pe sectorul de nord al Autostrazii Bucurestiului #A0 la km 48, realizând astfel legatura între Autostrada Bucurestiului #A0 si DN3. link

eloy

^ nodul asta se suprapune peste lotul UMB sau al chinezilor?

danutzu_1069

Al chinezilor. Lotul UMB se termina inainte de DN. DN3 supra-traverseaza A0, lucrare ce este tot pe lotul chinezilor.

tom_sawyer

[CN1075117] PROIECTARE SI EXECUTIE "Bretele de acces la Autostrada A2-km 45, din DJ 303" (Nod rutier Sărulești - Autostrada A2)

Data publicare: 06.11.2024
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 49.066.013,91  si 57.966.893,90  Moneda: RON

Feri

^^^^^
Quote,,Semnarea contractului cu antreprenorul desemnat câștigător al contractului pentru execuția ,,Nodului rutier Românași" va avea loc până la finalul acestei luni", arată răspunsul CNAIR pentru Economedia.

Konter

A fost desemnat constructorul care ar urma să realizeze trei noduri rutiere pe autostrăzile A1, A2 și A3.
Semnarea contractelor va fi posibilă după zece zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
Valoarea totală a contractelor este de 159,1 milioane lei fără TVA, mai mică cu 24,7% decât cea estimată.
Prin realizarea acestor trei noduri rutiere se vor asigura condiții de siguranță și de confort sporite în aceste zone, cu impact direct în economia județelor Ilfov, Dâmbovița și Călărași.
Constructorul desemnat este  Bog'Art SRL, după cum a anunțat Cristian Pistol, directorul general CNAIR, pentru:
* nodul rutier care va face conexiune A3 (km 36+700) cu DJ101C (Gruiu) pentru 57,25 milioane de lei (fără TVA
* nodul rutier care va asigura legătura A1 (km 73+1000) cu DJ702F (Ionești) pentru 41,35 milioane de lei (fără TVA).
* nodul rutier care va asigura conexiunea A2 (km 90+100) cu DJ306 (Dragoș Vodă) va fi construit de asocierea Bog'Art SRL (lider) – Oyl Company Holding AG SRL, pentru 60,50 milioane lei (fără TVA).
Durata pentru execuția fiecărui nod rutier este 10 luni.
Finanțarea este asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
La aceasta procedură de atribuire au depus oferte:
* Ofertant unic: Bog'Art, Lotul: 1
* Ofertant unic: Porr Construct, Loturile:1 și 3
* Ofertant unic: Bog'Art, Lotul: 3
* Asocierea: General Trust Arges SRL (lider), Metabet CF, IBB Haus -und Industriebau GmbH, Lotul: 3
*A socierea: Freyrom (lider), Procons Group, ZMC Trading SRL, Lotul: 2
* Asocierea: Inoveco (lider), Viarom Construct, Lotul: 2
* Asocierea: Bog'Art (lider), Oyl Company Holding AG SRL Lotul: 2
* Asocierea: Dual General Construct SRL (lider), Infra Expert AD, Loturile: 1 și 3.

hefaistos

#912
Pana la urma, de ce nu s-a facut pe A3 nodul Ploiesti est, pe DJ101D?
Ar scurta drumul spre Valeni Cheia cu 7 km (pe varianta centura est) si ar scoate acest trafic de pe centura vest, pe unde e redirectionat in prezent.





Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

stangabriel

Si in 1 sau max 2 luni, traficul dinspre Buzau va sosi tot pe A3. Am mai repetat, o sa fie haos pe centura Vest Ploiesti.

danutzu_1069

La Ploiesti, centura de Est este la o banda pe sens, centura de Vest este la doua benzi pe sens. Crezi ca ar merge cineva pe aia de est, spre DN1A?? Plus ca este mai scurt pe Vest.
Deci?

Ideal era sa continue cu A3 ca centura pentru Ploiesti...