Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lau

O solutie de super bun simt, foarte practica și cu costuri minime, aplicată des in Ungaria, de ex aici la intersecția M43 cu DN5:
https://www.google.com/maps/@46.2938221,20.0819877,16z?entry=ttu
N-ar fi mers f frumos așa ceva la Recaș sau Cruceni?

Cetatean

Vb unui coleg "pai ce ma,noi suntem p#+a" ?
Evident ca alegem solutii scumpe,de multe ori faraonice,ca deh,una e sa iei 3% din 20 de milioane de euro si alta 3% din 5 mil de euro,nu?
Descarcarea Cugir e exemplul clar si perfect. Ce a dat exemplu colegul cu Ungaria se putea face acolo,la consturi minime,maxim 3-4 mil euro.

In loc sa facem noduri si descarcari spre ex la Arad,Timisoara,Sibiu facem sa batem pe campu'!

Feri

Marți, 04.06.2024, în urma finalizării procesului de evaluare a ofertelor depuse, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la Autostrada A7, Tronson Buzău – Focșani în zona Boboc - Cochirleanca, Autostrada A2 în zona Fetești - Borcea și la Autostrada A0 în zona Clinceni".

Ofertantul desemnat câstigător este ECO GEODRUM SRL, cu preţul de 1.896.287,50 lei, fără TVA.

Durata contractului este de 8 luni pentru proiectare, din care 7 luni pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.


CNAIR

Adrian.TM

#873
Quote from: pasadia on June 04, 2024, 10:53:33 AMSi da, stiu, @Adrian.TM va insista ca Sannicolau Mare va fi legat la autostrazile din Romania prin Mako, cand o construi Orban pod peste Mures la el in Ungaria. Dar chiar si asa solutia asta imi pare ilogica si inutila.
Evident, se va putea face si investitia legata de prelungirea DN7G, dar, dupa cum am vazut, si podul de la Pecica a devenit realitate dupa decenii in care locuitorii si-au dorit acel lucru.
Nodul prezentat de dumneavoastra e o idee buna, si se pot face ambele investitii, atat un pod la Cenad, ca legatură cu Vestul, cât și unul nou la Nădlac. Eu sunt PENTRU astfel de investiții.

Revenind la nodurile propuse pe autostrăzile din zona de vest, într-adevăr, unele sunt doar pentru câteva sate, dar, până la urmă, vor îmbunătăți conectivitatea cetățenilor din acele localități cu rețeaua de autostrăzi (Ce-i drept, cu noduri care puteau fi proiectate mai cu cap).

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

mircea

@pasadia ar fi și nu ar fi o soluție. Ar ajuta pe relația Arad, Oradea intern și extern prin Nădlac2 în special pentru camioane că au interzis pe la Vama Cenad. Spre restul țării însă, cred că a mai simplu DN6 până la TM unde va veni VOTM V. Cu banii economisiți prin noduri simple ale VOTM V la DN6 și DN59A s-ar fi putut face o VO la Lovrin prin N, dar deh, proiectanții români gândesc cu pixul.

Teo

Din punct de vedere procedural ce urmează acum? se va organiza licitația pentru proiectarea și execuția nodurilor?

Feri

Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:
Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Nod rutier A1 (km 362+813) – DC 129 (Sântuhalm)", județul Hunedoara

MT

Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:
Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Nod rutier A1 (km 450+210) - DJ 609 (Bethausen)", județul Timiș

MT

tom_sawyer

Astăzi, 5 iunie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului privind înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului şi darea în administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii a unui sector de drum, cu terenul aferent și a Podului peste râul Olt, trecute în proprietatea publică a statului, precum și încadrarea acestora în categoria funcţională a drumurilor de interes national

Scurtă descriere

În prezent C.N.A.I.R. - S.A. derulează Contractul de Proiectare și Execuție pentru "Autostrada Sibiu - Pitești, Secțiunea 3: Cornetu -Tigveni", în cadrul căruia în zona "Cornet" este prevăzut realizarea unui Nod Rutier pentru descărcarea/încărcarea traficului spre și dinspre drumul național DN 7 prin intermediul sectorului de drum trecut în proprietatea statului DJ 703M. Sectorul de drum în cauză este traversat de Râul Olt și calea ferată prin intermediul podui trecut în proprietatea statului, având suprafața de 0,1274 ha, potrivit C.F. nr. 36004 Racovița.

Prin Hotărârea Consiliului Județean Vâlcea nr. 139 din data de 25 aprilie 2024, transferul dreptului de proprietate a bunurilor imobile a fost înscris în CF nr. 36296 Racovița, CF nr. 36003 Racovița, CF nr. 36009 Racovița și C.F. nr. 36004 Racovița.

Bunurile imobile care fac obiectul prezentului proiect de act normativ sunt înscrise în Carțile funciare nr. 36296 Racovița, nr. 36003 Racovița, nr. 36009 Racovița și nr. 36004 Racovița.

Valorile de inventar ale bunurilor imobile trecute în domeniul public al statului sunt:
- 836.810,28 lei pentru bunurile imobile aferente C.F. nr. 36296 Racovița, C.F. nr. 36003 Racovița și C.F. nr. 36009 Racovița.
- 364.600,00 lei pentru bunul imobil aferent C.F. nr. 36004 Racovița.

Prin prezentul act normativ se urmărește, aprobarea înscrierii în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și darea acestora în administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii a unui sector de drum, cu terenul aferent și a Podului peste râul Olt, trecute în proprietatea publică a statului, declararea ca bunuri de uz sau de interes public naţional, precum și încadrarea acestora în categoria funcţională a drumurilor de interes naţional.

MT

panda_no 5

Din pliantul de campanie electorala al Primariei Voluntari
Proiecte de dezvoltare AFLATE IN IMPLEMENTARE ( deci in lucru in diverse faze deduc eu )
Prelungirea Bulevardului Erou Iancu Nicolae
Construirea a 2,5 km de carosabil ca prelungire a strazii Erou Iancu Nicolae, reprezentand un nou racord cu autostrada A3 si strazile adiacente.
Sursa de Finantare :Programul National Anghel Saligni - 130.000.000 lei

(26 mil euro ?????)
Doar pana in A3 sau peste A3?
De unde se termina acum Erou Iancu Nicolae pana in A3 sunt 1,8 km, 2,5 km sunt pana in mijlocul padurii, pana in Bd Eroilor din Voluntari sunt 3,5 km :-[  :-[  :-[

ovicor

Probabi si bretelele, sa fie mai mult, sa aiba impact electoral!