News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

interesanta increngatura intre DX OTP si A0....
Nici macar cand au desenat nu si-au dat seama de absurditate?

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Iceman

Nu putem face cumva noi cei de aici sa propunem catre parlament un proiect de lege...Odata ce avem un SF studii geo pe un tronson....Ca pana castigatorul licitatiei sa se apuce de lucru pe un tronson....Sa aiba obligatoriu toate documentele ...AC,AM,DESCARCARI ARHEOLOGICE,RELOCARI STALP ELEC....ETC....Probabil exproperile supl. pot interveni ulterior.........Imi vine sa urlu cand totul merge tot mai greu...Iar noi cetateni de rand platim scump pentru astac asteptand sa ajungem la normalitate....Avem atatea exemple negative indiferent ca este A1,A3 sau A10

north

Cam despre așa ceva băteam eu câmpii cu nu multe zile în urmă aici.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

cristi5

#7324
Quote from: pentium10 on October 03, 2016, 09:10:42 PM
haideti sa facem un google sheet, un excel care sa contina toate etapele si hartoage necesare pentru un anumit lucru, si sa bifam unde avem si ce nu avem
si avand asa ceva putem stii parcursul si toti care nu inteleg procesul pot afla mai multe info despre ce urmeaza si unde suntem

am nevoie de ajutor din partea voastra, cereti drept de editare si voi aproba (Se poate cere sub butonul View only -> Request edit permission)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1C23IqVfaBvwNwB_yMIMk5gta4od69D8MlQ8oDcjfv4M/edit?usp=sharing

Problema e ca AM, AC etc nu se dau intotdeauna per lot, ci pe sectiuni. Pornind de la ideea asta, am facut acum cateva saptamani ceva similar, orientat pe puncte critice.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jEmiKZ2hiKzlk_68mSV-L-mzwFJOGEXVBj3tXFFwWJc/edit#gid=0

Punctele critice sunt vizibile pe harta proiectelor de infrastructura, iar la click se pot afla detalii, poze, etc.
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

Am putea  introduce informatii despre lot prin niste puncte speciale la capat de lot, in care sa fie infromatii despre intregul lot. Ele se pot afisa pe harta cu alta culoare (albastru sa zicem).

Sunt si eu in cautare de voluntari pt editarea tabelului cu puncte critice. Preferabil un inginer constructor sau cineva din bransa.

Estimarile de terminare a lucrarilor (care au mare nevoie de actualizare) nu pot fi editate din tabel, ci numai in OSM. Incerc sa gasesc o solutie mai facila.

north

Hmmm - adică să începem să facem un fel de "management de proiect (sau cel puțin monitorizare și evaluare) din umbră" :)
Why not...
Mă gândesc că s-ar putea utiliza un document de genul tabelului din imaginea de mai jos - un proiect ipotetic: verde = rezolvat / nu este cazul; galben = în curs de rezolvare; roșu = nerezolvat.
În căsuțele tabelului s-ar putea introduce mențiuni drept comentarii în Excel (gen la Demolare / 3+000: Casă de demolat la km 2+687).



Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

iuli

Superba harta  >:(

Au umplut tara numai de drumuri expres. Scapam de frica de tuneluri si trecem la frica de autostrazi? M-am saturat de atatea schimbari fara sens din autostrazi in drumuri expres. Ma astept ca peste 5 ani sa devina drumuri comunale in ritmul asta.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

voicul

Si dupa, regula: azi numar par, maine impar!


ddfab

a bagat cineva de seama ca intre campia turzii si tg. mures este A5-autostrada  transilvania?! la fel A5 intre brasov si Bacau autostrada moldova!!!
de la brasov la sibiu este A3!!!
astia cred ca habar nu au ce numerotari au gandit cu ceva vreme in urma. nu stiu cum le vor da kilometrii numerotati acum pe A3, daca tot schimba directiile dupa cum bate vantul?! :bash:

Mat_Fr

Chiar la asta ma gandeam zilele trecute, odata cu abandonarea tronsonului Brasov- Târgu Mures, o sa avem o A3 Sud Bucuresti-Brasov-Sibiu, si o A3 Nord Târgu Mures – Cluj – Oradea- Bors, pentru cel putin 30 de ani de acum înainte.
Nu ar fi mai simplu sa renumeasca A3 Nord în A5 si sa încheie subiectul  ??? ?

pasadia

Sincer sa fiu nu stiu cat de serioasa e acea harta. Pe langa denumirile caudate mai apar si niste trasee scoase din burta, iar unele dintre ele de-a dreptul ciudate. Ma refer de exemplu la zona Brasov-ului:



Un "S" care lungeste inutil traficul est - vest (Bacau - Sibiu) inconjurand potentialul aeroport Brasov din 3 laturi + o bretea care dubleaza inutil DN11 (daca tot doreau sa propuna asa ceva mai bine o faceau spre DN1/DN1A zona Darste sau spre DN1A zona Babarunca. Comparati varianat asta cu cea pe care o imaginez eu de exemplu (cu verde autostrazile, cu negru proiecte de tip DX pentru asigurarea accesului):




Dar si mai ciudat mi se pare traseul propus pentru DX-ul dintre Pitesti si Brasov. Iata cum arata zona dintre Bran si Rucar:



Practic au urcat DX-ul pe coclauri incercand sa ocoleasca la limita parcul natural Bucegi si parcul national Piatra Craiului. Vorbim de multe lucrari de arta (viaducte destul de inalte, tunele, etc...), de un impact semnificativ pe partea de mediu, toate acestea pentru niveluri de traffic destul de reduse si pentru accesibilizarea unei zone ar trebui in mod normal sa traiasca din agro-turism nu din turism de masa.

cristi5

Eu cred ca harta e informativa dar in conditiile in care nu exista SF pentru aceste trasee, sunt probabil linii trasate aproximativ. Chiar daca tehnologia folosita le face sa para foarte exacte, eu nu cred ca sunt deloc exacte. Poate trebuiau sa faca linii mai groase si mai drepte (frante), sa ca indice ca e schematic. Din cate inteleg eu, MPGT nu contine trasee, ci doar marcheaza intentia de a desfasura respectivele proiecte.

TibiV

Cristi, arunca te rog un ochi si la feroviar.
Mi se pare ca au "clocit" mult traseele, si pe rutier si pe feroviar...
Te doare mintea ce vor sa faca la Otopeni, in afara de ciudatenia cu DX-ul...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#7333
Quote from: north on October 04, 2016, 01:16:16 AM
Hmmm - adică să începem să facem un fel de "management de proiect (sau cel puțin monitorizare și evaluare) din umbră" :)
Why not...
Mă gândesc că s-ar putea utiliza un document de genul tabelului din imaginea de mai jos - un proiect ipotetic: verde = rezolvat / nu este cazul; galben = în curs de rezolvare; roșu = nerezolvat.
În căsuțele tabelului s-ar putea introduce mențiuni drept comentarii în Excel (gen la Demolare / 3+000: Casă de demolat la km 2+687).

Foarte bune idei north si pentium10!

Eu sustin cu vizualizare automata pe/peste OSM si cu alte instrumente software pe oricine vrea sa administreze un google spreadsheet continand
A estimari de terminare ale diferitelor loturi sau parti din loturi
B status la fiecare sectiune (cat o fi de detaliat)
C puncte critice
D pt cele de mai sus: legaturi la mesaje de pe forum,  poze etc.

Cu alte cuvinte, o reprezentare multimedia a ceea ce se discuta pe forum. Cum am inceput in harta proiectelor de infrastructura

Pentru toate exista deja cate ceva:
A: se pot edita termenele de finalizare pe OSM, dar editoarele OSM sunt prea generale. Am inceput sa lucrez la unul dedicat
http://standup.csc.kth.se/maps/projects-edit.html#map=13/45.877/22.416/0
Se pot selecta segmente deja, si se vor putea adauga/modifica date estimative.
B: status loturi in spreadsheet se pot adauga usor, trebuie doar adaugate pe harta, putem discuta cum
C: puncte critice sunt deja pe harta
D: legaturi de la puncte critice la poze sunt deja

Trebuie doar discutat cum vrem sa fie aceasta combinatie spreadsheet-harta. Ionut, discutam in privat cei interesati, facem un topic "monitorizare multimedia a proiectelor de infrastructura" sau sa folosim un topic existent? Merci!

voicul

Quote from: euromau on October 05, 2016, 05:00:12 PM
iarna la cota 1400 pasul Prislop, Borsa, Maramures




Apropo de aceste poze si alte zone cu ninsoare din Ro: TREBUIE deja cauciucuri de iarna, pentru aceste zone.