News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


Ionut

Pai daca a terminat suspendata... ce sa mai faca si el.
In primul rand sa vad podul hobanat Ciurel-Virtutii, dupa mai discutam...

dr4qul4

poate vrea sa faca tunel pe sub luciul de apa. iese mai ieftin si va fi primul tunel suspendat!
:lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


adiarc

poate un mic incendiu rezolva si noile idei revolutionare ale lui Oprescu..cu tunelul subteran de 14 km... :lol: :lol: :lol: :lol:.si asa poate trece la lucruri cu adevarat importante...cum ar fii o retea de metrou completa cu toate periferiile ,inclusiv zone din viitoarea autostrada de centura,legate de centru si de Gara de Nord sau cele 2 aeroporturi...dupa aia mai vedem  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

BIGRED1984

vise, taica ...

Problema in Romania este ca toti vor o infrastructura ca-n tarile civilizate dar fara o societate civilizata.

Harry

Compania Grup Servicii Petroliere a încheiat, pe data de 9 ianuarie 2015 operaţiunea de ridicare a celui de-al doilea tablier de 4,5 metri şi 450 de tone al podului Yavuz Sultan Selim, se arată într-un comunicat de presă.

Macaraua GSP Neptun, cea mai mare macara maritimă din Marea Neagră, a fost angajată în acest proiect de compania Hyundai Engineering & Steel Industries Co. Ltd, constructorul turnurilor laterale, tablierelor şi al cablurilor de suspensie.

Pentru a ajunge în strâmtoarea Bosfor, macaraua maritimă a GSP a fost tractată de nava Vega, care face parte din flota companiei. În data de 25 decembrie 2013, GSP Neptun a început operaţiunea de descărcare a primului tablier al podului, acesta fiind asamblat un an mai târziu, în data de 26 decembrie 2014, în cadrul unei ceremonii desfăşurate în prezenţa ministrului turc al Transportului, Lutfi Elvan.

Podul Yavuz Sultan Selim va fi cel mai lat din lume, cu o lăţime de 59 de metri şi va fi al treilea care leagă partea asiatică de cea europeană a metropolei Istanbul. Podul va avea opt benzi de circulaţie şi două căi ferate. Cel de-al treilea pod peste Bosfor va avea şi cei mai înalţi piloni laterali din lume - 322 de metri.

Podul urmează să fie inaugurat pe 29 octombrie 2015 şi va costa trei miliarde de dolari. Cu o lungime totală de 2.164 de metri, podul va îngloba 121.000 km de cabluri. De asemenea, proiectul va include 35 de viaducte, 2 tuneluri şi 106 pasaje. Până în pre-zent, au fost finalizate 70% din lucrările de excavaţie.









SURSA

ciprebbe

O stire de parcare:
Liga 1 şi Cupa Ligii se văd gratuit în reţeaua RCS & RDS, la Digi Sport
http://www.digisport.ro/Sport/SPECIAL/Liga+1+si+Cupa+Ligii+se+vad+gratuit+in+reteaua+RCS+RDS+la+Digi+S
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ghrt

Nea Oprescu ar putea să facă un mixt urbanistic şi de circulaţie: primul tunel unde circulă pe aceeaşi cale şi autovehiculele şi metroul. Doar se ştie că şoferii bucureşteni merg pe liniile de tramvai! Pentru acomodare, de la 8 la 10 si de la 17 la 19 vor circula tramvaie în loc de trenuri de metrou, ca să nu se sperie şoferii începători!
Cont (aproape) inactiv.

Earthchild

http://www.contributors.ro/economie/transporturi-cum-reu%c8%99im-sa-platim-6-din-pib-pe-53-km-de-autostrada/?cfcc

"Cinci miniştri a schimbat regimul Ponta la Transporturi. Dacă îl adăugăm la listă şi pe fostul copilot, interimar pentru o lună şi jumătate, sunt şase. Durata medie de supravieţuire în post: sub şase luni. Cu toată existenţa lor efemeră, să nu-i uităm: sunt imaginea vie a haosului şi a eşecului dezvoltării României în guvernarea Victor Viorel Ponta.
• Mai-decembrie 2012, USL preia puterea, iar Transporturile ajung pe mâna lui Ovidiu Silaghi, exponentul unei grupări PNL din Satu Mare. Zero rezultate ca ministru, un adevărat perfomer în a fenta DNA-ul. În august 2013, DNA l-a acuzat de trafic de influenţă, fiind suspect că, în perioada în care a fost ministru, ar fi primit o mită de 200.000 de euro de la omul de afaceri Nelu Iordache. De atunci, Silaghi fuge din Parlamentul României în Parlamentul European şi înapoi în Parlamentul României, reuşind să se afle cu un pas înaintea cererilor DNA de începere a urmăririi penale.
• Decembrie 2012 – iulie 2013: Relu Fenechiu. S-a terminat repede. Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie l-a trimis la puşcărie pentru cinci ani. Îl puteţi găsi în Penitenciarul de Maximă Siguranţă de la Iaşi.
•Iulie-august 2013: Veselul interimat al premierului Ponta. Şi-a luat soţia, copiii şi bonele filipineze şi şi-a petrecut ministeriatul de la Transporturi în Florida, refuzând hotărât să semneze vreun act legat de dubioasa privatizare a CFR Marfă.
• 26 august 2013 – 5 martie 2014: Ramona Mănescu. Amatorul perfect, adus de la Parlamentul European, fără nici o legătură cu domeniul. Soţul ei, primarul sectorului şase, era un apropiat al lui Crin Antonescu, pe atunci lider maximo al PNL. Ramona Mănescu a avut înţelepciunea să nu semneze privatizarea CFR Marfă. A plecat din minister în momentul în care PNL a fost scos de la guvernare.
•Martie 2014 – iunie 2014, Victor Ponta îşi instalează prietenul, pe Dan Şova, la Transporturi. Incompetenţa sa este atât de evidentă încât, în prag de prezidenţiale, chiar PSD îl concediază. Printre năstruşniciile lui Şova: abandonarea autostrăzii Piteşti-Sibiu şi lansarea mirobolantului proiect Bucureşti-Alexandria, în curtea atotputernicului Liviu Dragnea. Dan Şova este urmărit penal în dosarul Turceni-Rovinari şi în dosarul Hrebenciuc. În această perioadă a dispărut celebrul contract cu Bechtel, îngropând definitiv speranţa că cineva va plăti penal pentru această uriaşă potlogărie.
•Iunie 2014: fostul ministru de Interne Ioan Rus, cel căruia instinctele i-au spus când să fugă din ,,grupul infracţional organizat" care a dirijat lovitura de stat din 2012, este adus să salveze situaţia de la Transporturi. Până acum, în afară de memorabila declaraţie despre ,,spirala facebook" care ar fi lovit PSD la 16 noiembrie şi ar fi dus la pierderea alegerilor, nu a produs nimic remarcabil.

Am scris acest memento sub impresia de neşters a lui Ioan Rus ţinând o mână adânc înfiptă în buzunar, în timp ce cealaltă mână desena noi şi noi autostrăzi. M-am gândit cât de comic poate să ajungă un politician care, până acum câteva zile, era un simbol al seriozităţii ardeleneşti, admirat pentru contribuţia la ridicarea vizelor (în 2002) şi pentru atitudinea din vara lui 2012. Totuşi, nu doar Rus este de vină pentru dezastrul din Transporturi – apropo, în curând Bulgaria va avea o reţea de autostrăzi mai densă decât România. Am prezentat aceste şase scurte portete, nişte schiţe mai mult sau mai puţin inspirate, pentru a vedea ce poate produce acest regim, că-i spunem al PSD, al USL sau al lui Ponta, este totuna. Un ,,grup infracţional dezorganizat", după cum spunea Robert Turcescu. Au fost cu ochii doar pe sumele colosale de la Transporturi, în speranţa să agaţe vreun comision, nimic altceva nu i-a interesat. S-au încurcat în propriile minciuni: vezi fanteziile despre trenul de mare viteză pe care urmau să-l construiască chinezii şi care, în martie 2014, circula de la Bucureşti de la Constanţa, iar şase luni mai târziu îl duseseră la Iaşi. Dacă ne-am fi aflat într-o poveste a fraţilor Grimm sau într-o piesă de teatru absurd, toate această veselă adunare a miniştrilor Transporturilor din regimul Ponta ne-ar fi amuzat. Dar suntem într-o situaţie reală reală, iar oamenii aceştia au lăsat în urma lor miliarde de euro rispiţi, fonduri europene care vor fi pierdute irevocabil şi sute sau mii de ceferişti care şi-au pierdut locul de muncă, cu toate consecinţele dramatice care decurg de aici pentru familiile lor.

În loc de concluzie: autostrada Comarnic-Braşov nu este un caz de incompetenţă. Este un caz grav de corupţie bine planificată. Cum este posibil ca România să plătească aproape 6% din PIB pentru 53 de kilometri de autostradă? Este dublul bugetului Educaţiei, este triplu faţă de alocarea Armatei. Îmi pun speranţa în DNA."


BoGDaN

Acum 2-3 ani pe acest forum la categoria Parcare se radea si se discuta amiabil. Acum se posteaza link-uri de la TMR.. unde is baietii vechi, sebba, bogdymol, nenea_hartia, alecu26?

bogdymol

Quote from: BoGDaN on January 19, 2015, 08:39:53 PMunde is baietii vechi, sebba, bogdymol, nenea_hartia, alecu26?

Sunt aici, dar ii lasa si pe cei mai "tineri" sa se afirme :)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

BoGDaN

Ah bine te-am regasit. Mai ai Renaultul sau Aveo-ul? Pe cand filmari noi?
Ca sa nu zica Ionut ca sunt offline am sa dau un pont prietenilor care tranziteaza Austria si Ungaria si sa caute motorina ieftina la Pocking la iesire din Germania. Cea mai ieftina si cea mai buna.

bogdymol

Filmari noi mai greu... Era mult de lucru la editare si nu prea mai am timpul necesar. Renaultul si Aveo au ramas in familie, dar bogdymobilul s-a schimbat.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele