News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Ionut


pasadia

Ce ziceam (pe alt topic?):

Quote from: pasadia on January 06, 2015, 06:00:48 PM
Stai sa vezi cum o sa ne "certam" pe motiv ca distrugem natura (atunci cand se vor investi banii si in asa ceva): defrisari de paduri, crearea unor drumuri de acces, atat pentru masini in zona de baza cat si pentru utilaje mai sus, aparitia constructiilor in zona alpina, interventiile asupra unor pajistilor alpine, etc...

Iata:

QuotePunctul de vedere ecologic e alta treaba, schiul de consum aduce dupa sine distrugerea habitatului animalelor, poluarea aerului si poluarea fonica, bulversarea echilibrului ecologic al unei intregi zone, bref, distrugerea aproape totala a unei arii montane extinse. Eu nu pot trece usor peste asta, insa in general lumea stie ca schiul e sportul care ofera o senzatie de liberate unica, cel putin daca nu luam in seama inregimentarea in cozile la telecabina.

Asta venind de la unul care se bucura de modernizarile "distrugerile" aduse versantului NV din Postavaru.



laurashgeo

Idee de cadou pentru copiii vostri!
Eu inca nu am, dar parca le-as cumpara in avans un camion si un escavator :D
http://www.youtube.com/v/m8d6br7r4LM


PS: @neneahartia nici mie nu mi-a placut berea belgiana la inceput, primele luni in Belgia...dar acum aor berile speciale :cheers:

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

adiarc

Se pare ca , datorită ultimelor evenimente , multe state UE ,vor reintroduce controalele la frontiere.....Franța mai mult ca sigur.......din păcate se da apa la moara celor care nu ne vor in Schengen si au inventat tot felul de reguli in afara celor oficiale pe care le îndeplinim de mult
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

frunzaverde

Quote from: adiarc on January 11, 2015, 06:49:03 PM
Se pare ca , datorită ultimelor evenimente , multe state UE ,vor reintroduce controalele la frontiere.....Franța mai mult ca sigur.......din păcate se da apa la moara celor care nu ne vor in Schengen si au inventat tot felul de reguli in afara celor oficiale pe care le îndeplinim de mult

Sunt foarte slabe sansele unei reimpuneri ale controalelor la frontierele interne. Ca un ministru spaniol populist incearca sa aiba o reactie "knee-jerk" si stie ca o astfel de masura are fix 0 sanse de reusita, asta-i alta poveste. O astfel de masura ar avea fix 0 efecte in a preveni atentate de tipul asta (tipul era cetatean francez, si fusese "cleared" de oficialii francezi de orice suspiciune; la un control de frontiera ipotetic franco-spaniol, ar fi aparut curat). In schimb, comertul intra-UE ar suferi imens; si costurile pentru o astfel de masura, altfel decat EXTREM de temporar, si localizat sunt imposibil de suportat...

In schimb, controalele la frontierele externe se vor inteti; si probabil Franta va intensifica puternic masurile interne de siguranta nationala, si agentiile de rigoare.

Cat despre RO/BG si Schengen, motivul de respingere e simplu - chiar daca infrastructura tehnica este ok, restul statelor Schengen cred ca infrastructura umana in Romania nu e pregatita. Adica e suficient de corupta incat sa "lase sa treaca" elemente indezirabile dinspre zona non-UE inspre zona UE. Cat timp tigarile trec ca prin branza, pentru 5 lei cartusul, ce le garanteaza nemtilor sau olandezilor ca nu vor trece si traficantii de imigranti, unde se invart sute de mii de euro?
Cat
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

daniel_avram

Deszăpezirea in Galati http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/La+Galati+se+deszapezeste+asfaltul

Trebuie cumva sa se justifice consumul de motorina, nu?

ashbird

Tot in Galati, am vazut cum dadeau cu sare, seara pe la ora 8 la +15 grade  :lol: ( era inainte de Craciun)
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

cove_adrian

Referitor la MasterPlanul General al Transporturilor s-a tot vorbit de autostrazi, drumuri express, variante ocolitoare si de drumuri TransRegio di TransEuro.
Avand in vedere ca se cunosc specificatiile tehnice ale autostrazilor, drumurilor express si variantelor ocolitoare (numar de benzi, latime platforma, viteza de proiectare/deplasare, etc) nu gasesc nicaieri vreo specificatie cu privire la drumurile intitulate TransRegio. Cum vor fi proiectate si cum vor arata acestea?
Vor avea 2 benzi pe sens, vor ocoli localitatile, care va fi viteza de deplasare?
Sau doar vor fi aceleasi DN-uri si vor fi etichetate/montate indicatoare aditionale pe langa DN si dupa caz Drum European?

In cazul in care cunoaste cineva mai multe detalii, de preferabil de ordin tehnic, va rog sa impartaseasca aceste aspecte!

Va multumesc!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

NGC

^^^ Daca suprapunem planurile de autostrazi si drumuri expres din hartile prezentate azi de "prieten" si colegii lui, obtinem o retea destul de buna, si nu stiu daca acele TransRegio vor mai fi mentinute.
Asa ca sa mai asteptam putin sa vedem variant FINALA de MP, aprobata si de CE.

cove_adrian

Am inteles. Eu personal eram curios cum vor arata indiferent de amplasamentul acestora. Exista un corespondent sau un exemplu in Uniunea Europeana?
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

stefan_viziru

Oameni buni,

Trebuie sa facem ceva, pur si simplu asa nu mai merge.

Romania, ca sa prinda din urma si in domeniul autostrazilor tarile normale trebuie, sa se dezvolte intr-un ritm mediu
superior acestora - si la autostrazi.

Eu propun ca toti cei de pe forum sa se gandeasca serios la organizarea unei mari demonstratii (autorizate) in Piata Victoriei
pentru constructia rapida de autostrazi!!!
Cazurile patologice precum sova, rus, cnadnr trebuie extirpate.
Avem nevoie de specialisti, de experti!
Cati angajati are cnadnr? ce salarii au? care este turnover-ul de personal?
de ce site-ul lor este un veritabil dezastru de comunicare??

Mai propun pichetarea zilnica, ani de zile, a Guvernului si a MT ca cei de acolo sa stie ca nu ei sunt "sus" ci noi "jos",
ci tocmai invers!!!

S-auzim de bine!
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

Tavi