[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Ii pun 2 leduri si se face frumos. Intersectia "la Ceas" era hidoasa si fara pasaj.
DIn momentul in care s-a facut pasajul peste CF, la D-Na Ghica s-a facut dop. Intre timp s-a dezvoltat si zona Pipera si a ajuns si A3-ul acolo.
Strada D-na Ghica, desi este pe "inelul median", este mai ingusta ca bulevardele pe care le conecteaza. Si ca sa fie si mai complicat, strada este cu cativa metri buni mai sus decat Soseaua Colentina.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hef

Eu zic ca daca spatiilor de sub pasaj li se gaseste o utilitate si sunt amenajate ok poate sa fie un loc foarte bun de promenada. Este la intrarea in parc.

Daca se face parcare, si nu se salubrizeaza va devieni un loc unde boschetarii isi vor face veacul.
Depinde mult de primaria de sector sa dezvolte zona la sol. Niste cafenele si restaurante dragute, magazine de artizanat home made pot da viata zonei. Oricum in oras lipsesc megazine de decoratiuni interioare de "autor"

Am vazut in Berlin in zona podului  de CF multe astfel de magazine.

Ce e drept, Colentina este o zona de trafic intens si poluarea va fi la un grad ridicat si nu vei putea sta la o cafea. (scriind acest text mi-am amintit ca am incercat sa mananc un senvis la un foodtruck sub podul de la BV cu Pipera si a fost o experinta groaznic, praf, noxe si claxoane)

thefrenzybudgeter

Nu am realizat ca sunt terorist cand aberatii urbanistice sunt promovate si sustinute dar eu incerc sa vin cu alternative.

1. Da pasajul Doamna Ghica este necesar doar ca scuzele precum utilitati sunt hilare. Imi este rusine ca lucrez in domeniul consultantei pe partea asta si mi-ar fi rusine sa vin personal cu scuze de acest fel care sa sustina punctul primariei.

Utilitati greu de mutat. Jur ca nu mai inteleg. Avem legi ale fizicii diferite fata de Ungaria, Olanda?.

Rampa spre soseaua Petricani nu te incurca cu nimic fiindca profilul longitudinal se ajusteaza. Pasajul suprateran construit acum este doar o lene oribila. Intersectia are spatiu suficient pentru pasjul subteran. Doamna Ghica are in jur de +- 40m latime. Un pasaj subteran cu profilul transversal de 2x2 + tramvai are in jur de 23m.

Oricate scuze sau gasit pentru abominatia tip Basarab daca nu va treziti multi la realitate ...maine vom vedea inca 4 -5 bucati de pasaj suprateran prin Bucuresti.





panda_no 5

Mie se pare mie sau actuala bretea inchisa de linga pasaj e deplasata mai spre raul Colentina?
Parca nu se prea aliniaza cu cele 3 benzi ale actualului sens giratoriu?

cezar-mario2012

Așa este în realitate și mie mi s-a părut ciudat, plus că are decât două benzi, lipsind direcționala din proiect. Acum trotuarele sunt și mai late față de dinainte, poate pune și niște iarbă.

survola

Pentru reamintire, distanța dintre pilele centrale este de 80 de metri.
O să fie interesantă aducerea și montarea tablierului central.


Ionut


Skynick

Deschiderile vor fi asa de lungi sau mai lipsesc pile?


office.laurentiu

Noutati cu breteaua de coborare Delfinului -> Colentina ? Un timp estimativ cunoaste cineva ?

cezar-mario2012

^Mai ai de așteptat, cam două săptămâni, cred. Se mișcă foarte încet cu bordurile, dar cred că săptămâna asta termină breteaua, dar nu va fi pusă în funcțiune pentru Pantelimon-Tei, ci pentru devierea Tei-Pantelimon, ca să poată lucra la conducta mare pe sensul celălalt.