[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Crezi ca daca ar fi avut cineva noutati foto/video din santier nu ar fi aparut deja pe forum?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pe grupuyl de fb anti-proiect, apar mereu postari cu pasajul. Azi (sau ieri) razuiau ceva asfalt.
Dar sunt doar chestii minore, nu vad rostul de a prelua aici. De fapt, pana cand nu apare tablierul (sau macar informatii despre el) nu mai e nimic semnificativ. Doar devieri si lucrari minore la bretele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Pana la tablier este necesara finalizarea lucrarilor si deschiderea traficului pe toate bretelele inclusiv pe toate benzile de pe Colentina sensul catre Voluntari. Acestea trebuie facute urgent pana la final de an. Datorita inchiderii traficului din Baicului spre Petricani avem un trafic aglomerat pe Heliade Intre Vii cu Teiul Doamnei si pe sensul str. Pancota - Sinaia - Cremenita.
Ca noutate observ o modificare a semafoarelor. Pe Colentina este verde inainte si la stanga iar acest aspect a eliminat blocajele ce se faceau indiferent ca se mergea catre Baicului sau catre Petricani.
Pentru A6!

cezar-mario2012

Se lucrează pe toate fronturile. Vor să termine la sol până la sfârșitul lunii. Pe parte cu BCR se lucrează la borduri, scări, rampe și trotuare. Ca noutate, o parte din fostul trotuar va deveni spațiu verde. Între Sinaia și Constanța mai au un pic și termină de asfaltat trotuarul. Pe Sinaia mai este de lucru, nu știu dacă vor lucra pe toată Sinaia pentru a schimba conducta de apă și canalizarea, pentru că în zona de depozitare a șantierului mai sunt multe conducte de apă și canalizare depozitate.
Pe parte cu Gherase au rașchetat asfaltul până la Constanța și de la Gherase la Colentina se lucrează pe mai multe fronturi, chiar pe Gherase se face un nou cămin pentru canalizare, pe Doamna Ghica se săpa pentru a monta niște conducte mari de apă cu reductori și vane automate, foarte mari cam de 1500mm. La zidul rampei mai au două secțiuni de pus, până vineri termină cu ele, urmează cofrare și betonarea, și apoi umplerea rampei, care acum este cam la 30%. În zona pilonilor se lucrează la refacerea trotuarelor și a căi carosabile. Pe parte cu biserica s-a rașchetat asfaltul și urmează să refacă trotuarul și carosabilul, canalizare a fost finalizată.
Zona cea mai puțin avansată și care nu prea avansează mai deloc este lucrarea de canalizare ce aparține de Apa Nova și și subcontractată la Triada. La străpungerea dinspre biserică și BCR nu au lucrat nimic săptămâna aceasta, iar pe Colentina avansează cu 5 metri pe zi. Eu îi vad de la geam sunt cam 6 muncitori, un escavatorist și unul cu basculanta. Când au săpat în august și au montat canalizare, au astupat cu pământ, acum scoate pământul și pune balast, care trebuie tasat. Se lucrează așa: vin pe la 8, pe la 9 vine basculanta care face cam trei ture până la 3, băieți mai scarmănă pământul cu lopata, dacă au balast vine un camion mai mic cu el, camion cu bena ce se ridică pe lateral, unul tasează cu o mașinărie mai mică prin groapă și pe la 3-3,30 își strâng catrafusele și pleacă. Dacă vreți vă filmez activitate lor :lol: :lol: :lol:

Cristi N

#559
Dintre toate activitățile cea mai frustranta mi se pare partea cu canalizarea de pe Colentina si descarcarea in rau. Sunt curios cum vor ei sa faca descarcarea efectiva pentru ca ar avea nevoie cel putin de un mare bazin de decantare si nu stiu unde ar putea sa faca asa ceva. Terenul dinspre statia GPL si rau nu mi se pare adecvat pt asta.


LaterEdit: Cei de la PressOne au facut un material si despre pasajul asta. Felicitari Ionut pentru interviu.


Ionut

L-au făcut repede, credeam ca mai amână. A iesit OK.

Lyvyoo

Din pacate au ratat ceva esential, anume sa o intrebe pe dna manager de proiect care-i faza cu tablierul... Ma oftic caci e prima oara cand o vad ca iese public.

cezar-mario2012

Este Ok documentarul, dar nu au pus părțile față în față. Tipul de la asociația de cartier presupun cam bate câmpii, trotuarele și înainte erau mici pe alocuri, iar unde erau mai mari erau ocupate de mașini. Organizarea trotuarelor, scărilor și rampelor este mult mai bună acum, singurul lucru ce ar trebui făcut art fi montare de stâlpi pentru a bloca accesul mașinilor pe trotuar acolo unde se întâmplă. Pe tipa de la șantier o deranja atitudinea locatarilor, treci peste, asta este, dar de lucrul cel mai important, adică tablierul, nu a fost întrebată, de ce? Iar tipul european nu avea nici o treabă cu subiectul, în primul rând trebuia să se intereseze de ce s-a mers pe această variantă și apoi să comenteze. Ionuț în mare parte are dreptate, licitați ..transparență, nu știți cât a costat, legal nelegal... eu cred că acum ai toate pârghiile să afli cu USR-ul la putere.
Mie nu îmi place pasajul, dar era necesar, cu licitați cât ar fi durat.. 10 ani? Din punctul meu de vedere asta era modalitate cea mai rapidă de execuție și deranjul minimal. Legal-nelegal nu este treaba mea, toate celelalte pasaje cu licitați au durat între 5 și 10 ani și bugetele au crescut.  Posibil ca la 1 decembrie toate lucrările la sol să fie gata, cea ce este foarte bine pentru 1 an și 3 luni de execuție. Mai rămâne soarta tablierului de care nimeni nu știe.
Termenul de finalizare trecut pe panou este 31 mai 2021.

Ionut


tonică

#564
Haha!!!! Auzi, "legal-nelegal" pe noi nu ne interesează!! Dimpotrivă, asta e și motivul pt care se întâmplă asa ceva, căci "pe noi nu ne interesează". Tocmai ca lipsa transparentei care survine din acest "nelegal", duce la astfel de cazuri, la proiecte greșite și la situații actuale în care, dacă se va constata nelegalitatea lucrării poate sta mai mult decat ar fi stat lucrarea cu licitație legala și bine făcută. Vezi și licitația cu tramvaiele, ori cea cu troleibuzele, nu licitațiile sunt problema ci felul amatoresc în care sunt făcute, corupția care rezulta și contestațiile care își au de obicei cauza în prostul management.
O politica idioata cu rădăcini din comunism, aceea de a face ceva cu banii mei fără ca eu sa știu ce, cum ori când va fi gata. Trebuie sa dispară astfel de trăsături, în curand sa ni se para de neobișnuit ca o primărie sa își înființeze firme cu rude la conducere care sa facă ce vor ele, când vor, pe banii mei fără sa întrebe pe nimeni și fără sa dea socoteala.
Auzi, cică acum e usr la conducere, trebuie Ionuț sa întrebe :))) Eu am o vaga impresie ca cei care trebuie întrebați după audit sunt cei care au administrat prost orașul și odată întrat pe firul acesta pasajul va avea de așteptat mult și bine pana ce nelegalitatile își vor găsi vinovații și se va relua un ciclu firesc și democratic.

cezar-mario2012

^Ai mai multă putere de a afla, decât mine sau altul și poți afla, ai mulți prieteni USR-riști în poziții cheie acum, nu poți lua legătura cu ei și să îți spună situația reală, referitor la legalitate, costuri și altele ?

Tonică stai calm, nu se va schimba nimic, vor fi la fel de transparenți. Am o vârstă la care nu mai cred în Moș Crăciun sau alte povești, corupție este peste tot în lume și la niveluri mult mai mare, nu la găinări ca la noi. Chestia cu nelegal trebuie demonstrată, de acea am zis cea ce am zis, ai probe, cercetează-l. 

Ionut

Nu stiu despre ce prieteni USRisti vorbesti tu, dar mă gândesc că te referi la Cătălin care n-are treaba cu PMB și e implicat în altele. Eu am cerut public și o sa mai cer cand am ocazia (live se aude dar în reportaje înregistrate ma taie) ca Nicușor sa iasa public și să zică daca e ceva ilegal, la modul concret ce și cum. Nu cum a făcut până acum.

Deci ideea e ca nu trebuie să vorbesc eu cu X sau Y, ci primarul sa vorbeasca transparent și cu documentele pe masa, nu doar sa dea aiurea din gura pe la TV.



office.laurentiu

Iluminatul pe LED instalat partial in zona este de cea mai slaba calitate, mai bine le lasau pe cele vechi. :(