[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Hef

Eu trec in firecare dimineata pe langa santier, dispre Pipera catre Delfinului. Este o conducta sectionata sub rampa sudica. Acea conducta va ramane acolo sau se anuleaza? Daca vor fi avarii la ea in viitor cum vor ajunge la ea sub rampa?

Pare ca acea conducta tine pe loc finalizarea rampei.

Lyvyoo

Cel mai probabil acea conducta trebuie sa traverseze Ghica spre Gherase, iar asta ar insemna saparea in actualele benzi Colentina - Delfinului, caz in care nu se va mai putea face dreapta din Colentina.
Chiar incercam sa imi imaginez cum vor reconfigura traficul acolo cand va veni momentul si nu ar fi de mirare sa vedem pentru doua trei saptamani o deviere pe noile bretele la care se lucreaza acum, intre str Sinaia si Colentina, una pentru un sens, cealalta pentru alt sens, apoi pe asfaltul nou turnat.  E foarte greu sa interzici total traficul pe Dna Ghica pe bucata Colentina - Heliade intre Vii. 

cezar-mario2012

Acea conductă este de apă și este un bypass, va rămâne sub rampă.

cezar-mario2012

Au pus stabilizat pe partea dintre ultimul bloc și Colentina:








Au început să astupe groapa cu conducta și face un cămin de vizitare pentru termoficare:


Și aici au pus ceva stabilizat:





Aici au stricat bordurile și au pus beton:
Powered by API/PUM imgur uploader


Concluzia mea, nu vor da drumul prea curând pe direcția Pantelimon-Colentina până nu rezolvă cu conducta de apă de pe partea cu Trei Scaune. După cum am văzut în teren, cred că se va întâmpla așa: Vor finaliza aripa Pantelimon-Colentina și vor închide traficul pe aripa cealaltă, iar circulația Colentina către Pantelimon se va desfășura pe aripa Pantelimon-Colentina.

Titza


cezar-mario2012

Nu, este de apă, am întrebat. Nu va fi conectată, este pentru viitor. Canalizare este cea de ciment unde au betonat peste ea și au făcut un cămin mare pe Trei scaune.

paulmare

^ in postul de facebook pus de CristiN https://www.facebook.com/Trustul.de.Cladiri.Metropolitane/posts/1368358416835138
M-am chiorat un pic dupa dimensiunea tevilor de la structura metalica, apoi goagal tevi otel aplicatii mecanice 711x30 cat e dimensiunea celei de jos, si primul si singurul link cu dimensiunea asta de teava https://kueryosteel.ro/wp-content/uploads/2018/03/Eridian_Bare_Rotunde-otel-sudabil.pdf

deci unde au confectiile metalice in Cluj pe bd Muncii, ar trebui sa fie acuma in lucru structura metalica a duamnei primar, din sarme groase gaurite prin axul central ca sa explic plastic, si sudate, (nu tablier care e din tabla :))
Daca nu e in lucru, poate ca le-o fi facut cineva o oferta comerciala, si ei ne-au dat-o ca fiind pe bune

Cineva care se pricepe la structuri metalice, poate stie mai bine, eu doar sunt parerolog si mi se pare "subreda" sa tina un pasaj cu 4 benzi pe sens, si foarte greu de lucrat

Titza


thefrenzybudgeter

Daca ar fi un pasaj care ar trebuii demolat vreodata ...asta este. Daca ar fi un pasaj pe care noul primar ar trebuii sa il opreasca si sa se treaca la solutia subterana tot acesta ar fi. O abominatie de cel mai mare calibru.

hefaistos

Vorbești prostii, mai bine te abții. Habar nu ai ce e acolo în subteran. Panta terenului e "pe invers" plus ca da foarte bine ca noul primar sa dărâme ce a construit vechiul primar. S-ar înscrie în balada Meșterului Manole.
Și după sa demolam și Pasajul Basarab, și Grant, ca și alea sunt urate.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Se pare ca avem un terorist urban printre noi.
Nu are rost sa incerci sa-i explici ca in orasul asta mai avem nevoie si de masini. El se urca pe pegasusul lui (bicicleta, desi posibil sa stranga bani si pentru cal) si merge unde doreste.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Valentin

Fara suparare, stiu ca asta e un forum de infrastructura, dar sa nu exageram cu "terorist urban" totusi. Un oras nu e DOAR despre pasaje, benzi auto si parcari, un oras presupune si urbanism si arhitectura, iar pasajele urbane sunt niste monstrozitati estetice si sociale, dar din locul de pasager in masina nu vezi asta, ca doar nu stai sa te plimbi pe langa/sub ele. Revenind, pasajele supraterane se fac acolo unde nu ai alta sansa, anume cea subterana, pasajul subteran, desi mai scump, nu ti ocupa spatiu scump si vital de suprafata. Proiectele au mai multe componente decat tehnic si economic, sau asa ar trebui.

Ionut


cezar-mario2012

Au existat mai multe variante de pasaj, prima opțiune a fost pasaj subteran pe Colentina, dar nu se poate, prea multe utilități de mutat și nu prea era unde să fie mutate. Varianta 2 a fost pasaj suprateran pe Colentina, dar analizând traficul s-a obținut varianta actuală.
  Pasajul actual suprateran în această zonă este oribil, putea măcar să-l facă o operă de artă.

Cristi N

Ideea ca un pasaj subteran pe directia Colentina ar fi imposibil de realizat mi se pare trasa de par. Municipalitatea nu a fost dispusa sa plateasca costul suplimentar pentru o asemenea solutie cu tot ce ar fi presupus asta: modificare utilitati, asigurare circulatie tramvai, asigurare loc pentru viitoarea statie M7, etc. Noi inca suntem fanii variantei: pretul cel mai scazut, nu suntem dispusi sa luam in calcul elemente de arhitectura urbana, usurinta in exploatare, etc.