[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Vom putea spune ca am evoluat daca va mai fi acolo si la primavara.

Proiectul a mers bine pana acum. Dar probabil a costat dublu fata de situatia in care ar fi fost pe fonduri UE. Adica 200% in loc de 15%.
Sunt curios ce se intampla cu tablierul. E invaluit in mister
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Asa ai spus si despre Grant. Am demonstrat cu raportul de gestiune al respectivei companii ca n-a costat cine stie ce.
In Martie 2021 va aparea noul raport de gestiune si o sa aflam exact cat a costat.

Si vezi ca e foarte greu pentru Bucuresti sa obtina granturi de la UE pe motiv de media veniturilor. Se califica cele cu impact de mediu: tramvaie, metrou, etc. Lucru pe care ar fi trebuit sa il spuna si noul primar, cand spune ca totul se va face pe bani europeni.

Fred

Quote from: cezar-mario2012 on October 16, 2020, 10:36:41 PM
Și încă ceva, odată cu pasajul au fost desființate multe locuri de parcare, pentru cetățeni zonei nu se gândește nimeni, va gândiți doar la tranzit.
Cred ca e o confuzie intre o strada si o parcare: strada nu e parcare.

voicul

Desi in general ai dreptate, in cazul de fata nu ai.
Motiv: poate strada era facuta parcare de primarie
Si locurile din spate (era un fel de strada paralela) tot locuri de parcare erau. Daca te joci putin vezi si numerotarea lor.

Cristi N

E de bun simt ca primaria sa asigure niste locuri de parcare dar pe de alta parte, avand in vedere pretul/mp al terenului din Bucuresti, nu mi se pare de bun simt sa le lase la liber sau sa fie inchiriate locurile de parcare cu 60-70 de lei/an.

cezar-mario2012








Powered by API/PUM imgur uploader

Azi trăgeau destule de tare la refacerea benzii Pantelimon-Doamna Ghica, trecerea dinspre Str. Constanța către Str. Doamna Ghica (direcția Pantelimon) a fost desființată.

Fred

Quote from: voicul on October 19, 2020, 08:29:15 PM
Motiv: poate strada era facuta parcare de primarie.
Faptul ca ceva e facut de o autoritate publica, locala sau nationala, nu inseamna ca e neaparat corect sau bine. Primariile au facut o gramada de lucruri rele in Romania, in special cand e vorba de constructii autorizate aiurea, derogari de la planuri sau constructia de parcari in spatii verzi sau direct pe bulevarde. Parcarea e o problema a proprietarilor de masini, in Olanda nu am vazut primaria sa goleasca canalele in orase si sa le transforme in parcari, spre exemplu; cine are loc de parcare poate sa isi inmatriculeze o masina, cine nu are nu poate, este complet anormal si imoral sa aplici argumente gen Jean Valjean ca oamenii au nevoie de parcari, ergo primaria trebuie sa le faca pe spatii publice si la preturi in bataie de joc.

cezar-mario2012

În Amsterdam pe zona centrală care nu este mai mare de 2,5 pe 3,5 km sunt 17 parcări auto. Creezi parcări cu plată, costă asta ete... și atunci poți spune să nu mai parchezi pe stradă. Și vezi că locurile ale de parcare erau amenajate, nu erau pe trotuar.
Când o să ai familie și copii, o să stai într-un bloc vechi pe Colentina în chirie sau al tău și o să ai două mașini, poate de servici sau a nevestei... cred că o să-ți schimbi părerea.
Notă: Am o singură mașină și nu am loc de parcare, acum folosesc pentru muncă doar transportul în comun, dar dacă am treabă cu mașină și mă întorc acasă fac două trei ture până găsesc un loc de parcare, chiar și la 200-300m de casă.

AndreiB

#503
Cartierele ultra-dense comuniste sunt incompatibile cu un stil de viata cu 2 masini per apartament, din pacate. Pur si simplu nu exista suficient spatiu pentru a acomoda un grad de motorizare asa mare. Parcarile subterane cred ca sunt mai mult o solutie de destinatie decat de rezidenta. Nu stiu cati ar plati 400+ lei (sau cat mai e abonamentul la Inter) pentru un loc de parcare lunar. Insa sunt complet de acord ca trebuiesc concensionate parcari subterane, insa trebuie sa mearga mana in mana cu restrictii de parcari stradale.

Dar exact fenomenul asta apare si in alte orase Europene. In Zona 1+2 in Londra gradul de motorizare e infim vs zonele 3-6. Daca vrem sa avem un oras sustenabil, cred ca trebuie sa migram spre acelasi mod, in care cei care vor 2+ masini per familie sa locuiasca in zone mai putin dense.

Densitatea mare are si alt avantaj - devine foarte usor sa organizezi transportul in comun eficient

Fred

Quote from: cezar-mario2012 on October 20, 2020, 12:14:27 PM
sunt 17 parcări auto. Creezi parcări cu plată, costă asta ete...
Când o să ai familie și copii, o să stai într-un bloc vechi pe Colentina în chirie sau al tău și o să ai două mașini, poate de servici sau a nevestei... cred că o să-ți schimbi părerea.
In Bucuresti sunt cateva parcari cu plata si sunt jumatate goale, iar accesele sunt blocate de masini parcate neregulamentar, ca e gratis. Cand o sa fie permanent pline parcarile alea discutam de investit in altele, dar cand locurile de parcare cu plata sunt 100 de lei pe an despre ce vorbim? De subventionarea posesorilor de masini?

Am stat in Militari acum 20 de ani cu familie si copii si o singura masina si nu era loc nici pentru aia. Am avut 2 optiuni: sa renunt la masina sau sa ma mut, nu am luat in considerare optiunea "parchez pe trotuar ca un bo$$" sau "parchez in intersectie, ca statia de autobuz e deja plina". Dupa ce m-am mutat au betonat 3/4 din spatiul verde ramas printre blocuri si au facut parcari - ti se pare normal?

Parcarile alea de care se discuta erau pe fostele spatii verzi, cel putin acum 30-40 de ani asa era pe-acolo, dupa ce au facut blocurile.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Acea structura de rezistenta tubulara e nebunie daca se va face. Sunt rarisime in lume. E foarte foarte complicat sa fie realizate. Sunt chiar curios.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panzer


cezar-mario2012

#508
Nu pe toți de dă bani afară din casă să ne luăm vilă cu parcare, mai stăm și la bloc.
1. Acolo unde sunt parcări poți rezolva ușor cu mașini de pe trotuar, le ridici și gata, să vezi atunci ce repede se va umple, iar cei care nu își permit o să vină cu transportul în comun.
2. Taxa de parcare anuală este ridicolă de mică și mulți le folosesc doar ca depozitare...
3. Mai sunt multe mașini care nu circulă deloc, pensionari sau rable abandonate, mașini de serviciu(dube nu mașini mici).

... Am uitat ceva, pe aici a apărut o nouă modă, parcare de handicap fără handicap, ca să poată parca în fața blocului, la 10 blocuri avem 14 locuri rezervate pentru handicap.


Acum la subiect, azi au început să pună stabilizat pe aripioară, mai au câteva borduri de pus, au montat o parte din conducta mare de apă pentru a astupa groapa ce face parte din aripioară.

office.laurentiu

Super, ne intereseaza update din santier. Am vazut si eu ieri ca puneau ceva borduri si stabilizat dar nu pe toata suprafata bretelei, nu stiu jos daca o sa fie separat bretea de dreapta spre Afumati ! Mai are cineva poze de astazi ?
Multumesc.