[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lyvyoo

Ar fi de bun simt sa finalizeze pana in decembrie zona la sol iar mai departe sa aflam povestea reala a tablierului. Probabil in maxim o luna, dupa ce se face schimbarea de stafeta si se intra in atributii, vom avea o transparentizare totala a proiectului.

office.laurentiu

Am inteles de la un riveran cu info din santier ca se trage tare sa se termine rampa de coborare Delfinului => Colentina dupa care se asteapta tablierul metalic.

Cristi N

#482
Au venit baietii de la Trustul de Cladiri Metropolitane cu o postare pe facebook care include pe langa text, o randare si o captura dintr-o sectiune transversala cu viitoarea linie de tramvai pe pod. Link

QuoteSuntem dedicați angajamentelor pe care le-am luat față de bucureșteni în ceea ce privește finalizarea lucrărilor la Pasajul Doamna Ghica și vă reasigurăm pe această cale că echipa noastră depune toate eforturile necesare pentru a deschide integral acest obiectiv.
În prezent se lucrează la finalizarea bretelelor de circulație și se realizează concomitent montarea bordurilor. Am început de asemenea execuția lucrărilor pentru bretelele de lărgire a drumului. 
Răspundem pe această cale interesului manifestat cu privire la detaliile proiectului, prin furnizarea în cele ce urmează a câtorva detalii tehnice.
Pasajul are o lungime totală de 216.00m, o lățime de 16.60m, dintre care 15.00 m sunt parte carosabila, 4 benzi de circulație iar viteza proiectată este de 50 km/h.
În axul pasajului va fi dispus pe toată lungimea parapet din beton prefabricat cu nivel de protecție ridicat pentru a asigura siguranța traficului rutier. Se vor monta panouri fonoabsorbante pentru a reduce poluarea fonică și pentru a nu afecta confortul locuitorilor din zonă.
Atât pasajul cât și rampele vor fi iluminate prin stâlpi metalici și becuri tip LED pentru a asigura o bună vizibilitate pe timp de noapte. De asemenea, se va amenaja și un sistem de iluminare decorativă.
Un aspect important de menționat este acela că pasajul este proiectat pentru a putea susține și o viitoare linie de transport în comun electrificată de tip tramvai, astfel cum este ilustrat în poza atașată. Astfel, se pot amenaja ulterior 2 linii de tramvai în axul podului, separate de carosabil prin borduri prefabricate înalte din beton. Acest scenariu permis de structura de rezistență actuală a pasajului, presupune desfășurarea traficului auto pe cate o bandă de circulație pe sens.       
Considerăm că acest proiect deja și-a demonstrat fezabilitatea dată fiind îmbunătățirea considerabilă a traficului, vizibilă deja de la data devierii circulației pe noul drum creat.
Beneficiile urmărite ale acestui obiectiv vor fi și mai evidente atunci când pasajul va fi integral finalizat și funcțional.
Dorim să multumim în acest sens atât locuitorilor din zonă cât și participanților la trafic pentru înțelegerea aratată pe parcursul executiei lucrărilor cât și în prezent și să completăm că realizarea acestui obiectiv este incontestabil o muncă de echipă.
Va asigurăm că intreprindem toate masurile necesare pentru a continua cu aceeasi pași siguri până la finalizarea pasajului suprateran Doamna Ghica.
#TCMB #BucurestiEuropean #RezultatePentruBucuresti #PasajSuprateran
#PasajDoamnaGhica
#LucrampentruBucuresti




Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0



Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader

In afara faptului ca au pus captura la o rezolutie suficient de proasta astfel incat sa nu se poata citi cote si alte detalii, nu au prevazut nici prinderi pentru stalpii care ar sustine catenara tramvaiului.

panzer

Asa au inteles ei:
QuoteAstfel, se pot amenaja ulterior 2 linii de tramvai în axul podului, separate de carosabil prin borduri prefabricate înalte din beton

Adica il deschid pe 2 benzi si cand baga tramvai-ul o sa il ingusteze la o banda pe sens? Chiar trebuiesc borduri? Tramvaiul nu poate coexista pe pod cu 2 benzi auto? Sunt atatea locuri in Bucuresti unde tramvaiul si masinile merg pe aceeasi banda, dar pe podul asta trebuiesc borduri.

Valentin

Si asta nu inseamna ca trebuie sa repetam greseala, ce zici? Doar fiindca ceva exista acum, nu inseamna ca e si bine facut. Sa ne amintim de podul Grant inainte de modernizare? Ce diferenta (buna) e acum pe linia 41 dupa SEPARARE? Hai sa nu o dam intr-o extrema neprielnica. Proiectul e un esec, d.p.m.d.v. , esec din cauza lipsei unei linii de tramvai, si 2 benzi pe langa. Sa faci un pod suprateran (foarte agresiv d.p.d.v. urbanistic), care priveaza si posibilitatea unor dezvoltari ulterioare eficiente, inseamna un esec.

vancouver

Da, numai ca pe Grant ai 2 benzi rutiere pe sens si o masina / camion in pana pe pod nu duce la blocarea lui totala. De ex. masinile de interventie dupa parerea mea trebuie sa aibe interzis pe pod, tocmai dat fiind riscul de blocaj. Mai bine o iau pe jos, pe bretele, prin rond, ca trec orice-ar fi si pierd maxim 20-30 de secunde la o ora de varf.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

EugenRo



Aceasta ar fi o solutie acceptabila financiar de reconfigurare a intersectiei Lacul Tei x Petricani.
Un tunel doar pe sensul de intrare in oras spre Pasaj Dna Ghica (Inel Median).

In planul din imagine, este sacrificata mare parte parcarea din fata de la Mega Image & lungul blocului (in zona ar trebui contruita o parcare sub/ supraterana - am gasit un loc pe teiul Doamnei, un teren viran imediat dupa cladirea facultatii).
De asemenea. va fi necesara mutarea liniei 16 catre parc si o usoara largire a sensului de intrare a sos. Petricani - Lacul Tei.

Sunt asigurate:
-iesirea/ intrarea pe 2 benzi/ sens;
-nu exista conflicte cu inelul median;
-configuratia ramane in mare parte la fel (nicibenzinaria nu trebuie sa dispara musai), costuri rezonabile (100-120m tunel cut & cover care se poate construi sub trafic, cu deranj minim, dar numai dupa mutarea liniei de tramvai)

Legenda:
-desenul nu este la scara; 1,2,3 - numarul de benzi/ sens)
-rosu - sens de iesire din B
-albastru - sens de intrare in B
-galben - tunel sens intrare spre Colentina, 2 benzi
-P - propunere de parcare pentru a suplini eliminarea celei din fata blocului Mega Image (aici ar fi mai multe de discutat, zona este infiorator de aglomerata cu masini si parcarile sunt insuficiente)
-propunerea de fata nu este afectata si nu afecteaza viitoarele sensuri unice propuse

Cristi N

Cred ca am mai scris chestia asta: pentru tramvaiul de pe pasaj se poate adopta o solutie in genul liniei 41 de pe tronsonul Piata Presei - Ion Mihalache unde avem o bordura joasa si dale de beton. O solutie de genul asta nu impiedica fizic traficul rutier dar il descurajeaza, mai ales ca in ultima perioada au pus popici de plastic intre linie si carosabil.

Pasajul auto subteran in zona Lacul Tei e o idee interesanta dar cred ca e nevoie de un SF serios prin care sa vedem cum se pot armoniza: traficul rutier Pipera spre Dna Ghica, tramvaiul spre Colentina/Delfinului si eventual o parcare subterana in zona. Parcarea poate fi sub Lacul Tei si/sau Dna Ghica si aspectul asta trebuie studiat pt ca pana la urma o constructie de genul asta e al dracu de scumpa.

paullie

Din pacate cred ca tunelul ar trebui facut pe sensul invers, catre Voluntari. Pentru ca seara când vin corporatistii din Pipera sunt putini care fac stânga de pe Dna Ghica pe Lacul Tei, pe când dimineata sunt foarte multi cei care fac stânga de pe Lacul Tei pe Petricani.

dr4qul4

logica ta e pe dos.
Faci tunel pe sensul intersectat. Colentina-Voluntari. Cei care vin dinspre lacul tei vor face stanga peste tunel si vor intra spre Petricani pe banda din stanga.
Eu unul nu as face tunel acolo. Nu faci decat sa muti aglomeratia. Poate doar cand bagi tramvai pe D-na Ghica.
Poate nu ar strica separarea completa a sensului Colentina-Voluntari. Macar o banda care sa ocoleasca intersectia. Din cauza ca se blocheaza acolo, ai trafic de pe Lacul Tei (de fapt de pe Teiul Doamnei) spre Petricani.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

#490
Eu am fost și voi fi împotriva tramvaiul, eu stau ai și folosesc transport in comun.
Întrebare pentru cei cu ideea de tramvai, unde pui stația Doamna Ghica, pentru că fără această stație este inutil.
Va mai spun odată, nu există spațiu suficient.
Și încă ceva, odată cu pasajul au fost desființate multe locuri de parcare, pentru cetățeni zonei nu se gândește nimeni, va gândiți doar la tranzit.
Să vedem cât de aglomerat o să fie după ce va fi și primul lot din A7.
Eu sunt pentru metrou Titan-Pipera, da costă mult dar este mult mai util, rapid, capacitate mare... Metrou peste soluția pentru București, mai ales pentru densitatea acestuia, radiale și concentrice.

EugenRo

#491
^^ Scopul acestui tunel este fluidizarea inelului median. Prezenta lui este ca sa preia traficul Colentina/ Pantelimon si sa-l separe de cel catre Tei.
Daca ar fi pe sens invers, blocajul actual ramane. (2 tunele nu cred ca ar incapea, iar pasaj suprateran cu Palatul Ghica pe fundal, nu cred).
(Pentru cine intreaba, acea banda unica ramasa prin fata benzinariei as pastra-o pentru devieri/ situatii de urgenta/ transport in comun/ ambulante, cand sunt pb in tunel) :)

Sa nu uitam ca erau si niste planuri de fluidizare cu sensuri unice in zona.

hefaistos

Tunelul e corect, doar ca nu va prezenta prioritate, zic eu. Pana acum intersecția cu pasajul e singura care se bloca. Acum e posibil ca după finalizarea pasajului dopul sa se mute aici, dar rămâne de văzut.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


panzer

Multumim mult.

Ce frumos arata cand apare si iarba. :)
Si ce mult am evoluat: balustrada de Inox in Colentina!