[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

 :lol:  :lol:
Iar incarca pasajul aiurea cu sarcina statica..... si inutila

hefaistos

#1291
Probabil ca vor sa simuleze încărcarea de la infrastructura de tramvai viitoare.

:lol:  :o  :lol:
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

office.laurentiu

S-a anuntat deschiderea oficiala 07 septembrie ora 11:00.

dr4qul4

S-au miscat mai repede decat ma asteptam. Inceputul a fost chinuitor. Cred ca le-a luat 4 ani sa ajunga la 25% si doar 2 pentru restul de 75%
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Poze primite:
Detaliu cu aparatele pentru rosturile de dilatatie:


marcaje si...NJ:


Skynick

Nu lipsesc liniile continue de pe laterale?

Telvanni

Si pe mine ma seaca lipsa acelor linii, economie la vopsea.

TibiV

De la Mihai Mateescu: PASAJUL DOAMNA GHICA GATA DE INAUGURARE 02.09.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

EugenRo



Asta ramane asa?! Ce naiba...

P.S. +BANDA LATERALA!!

Cristi N

@Skynick Pe pasaj nu se va trasa marcaj lateral, glisiera metalica este usor retrasa fata de bordura.

@EugenRo Pe marginea laterala a tablierului va fi montata pazie.

Skynick

Marcajul lateral e element de securitate, de la conditii de vizibilitate proaste pana la masini autonome. Nu are legatura cu retragerea.

Cristi N

Majoritatea pasajelor din Bucuresti, inclusiv cele ale A3 de la intrarea in Bucuresti nu au marcaj lateral.

Singurele exceptii gasite de mine sunt: Basarabul si cele 2 pasaje de pe Theodor Pallady spre A2.

BIGRED1984

#1302
Mihai Bravu are si el ... si eu consider ca ar ajuta, celelalte nu au NJ.
Si ma intreb daca a fost proiectat cu NJ sau fara, se poate ca s-au gandit pe urma, ar merge masurate benzile, mie personal imi par ca au intrat cu NJ in banda (le-am masurat empiric din video)

paulmare

^ NJ depinde de fabricant are talpa intre 40 si 50 de cm, ingusteaza fiecare sens cu 25 de cm
Si nu le-am numarat, un element median de beton are 2 tone, care o sa fie incarcare permanenta   
nici eu nu le vad rostul aici, au deja legislatie sa puna radare fixe si camere pentru vitezomani, sau daca voiau separatoare puteau gasi altceva fata de NJ
 

survola

Nu cred că mergea cu suruburi înfipte în calea de rulare.
Dar nici cu NJ astea nu cred că e ok, să apese atâtea tone 24 de ore din 24, 365 zile pe an.