Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

Atila60

Intrare pe centura Careiului de pe DN 19 dinspre Oradea spre Tiream-108M










Atila60


Atila60


TibiV

Mulţumim, Atila60 !..
De când aşteptăm pozele tale...
Arată bine. Ar fi o prostie să nu termine anul ăsta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Atila60

Continuare DN1F pana la DN19 cu iesire spre Satu-Mare/size]







Atila60

Eventual la anu,mai este mult de lucru la pasajul peste CF,cele 3 sensuri giratorii,parapeti,canale pentru apele pluviale etc.Despre centura Satu Mare deocamdata nici o stire.Sant din zona.Voi da informatii daca stiu mai multe.Sa ne auzim cu bine.

NGC

Quote from: NGC20 on July 31, 2015, 11:21:24 AM
CNSC a dat verdictul pentru Centura Satu Mare. Castigator momentan este ITINERA + COLLINI (loc 2).

Eventual mai poate urma CAB.

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-1218.pdf

Quote from: raulbogdan23 on October 04, 2015, 09:54:55 PM
De centura Satu Mare ce se mai aude?  :hm:

Din informatiile de pana acum, nu s-a mai contestat la CAB, deci ar trebui sa se semneze cu ITINERA / COLLINI.

alecu26

Trebuia sa se semneze demult. E demult clar ca e Itinera Colini acolo.

Nu stiu...pe centuri e absolut groaznica lentoarea cu care se misca.

La centura Tecuci de ce naiba nu se apuca? de ex.
Drumurile noastre POATE;

NGC

#2948
Quote from: NGC20 on July 16, 2015, 02:26:14 PM
Cine stie ce prevede acel SF pentru Busteni, poate tot vreun drum de legatura. ;)



"Traseul [...] începe la intersecția cu DN1 la km 130+200 (Bulevardul Libertatii din orasul Busteni), unde este prevăzută o intersecție de tip T, subtraversează la km 0+075 pe varianta, pasajul Caii Ferate existente pe un drum existent local (strada Pescariei). Traseul continuă prin incinta fostei fabrici de hartie pe un drum existent, între linia de CF și râul Prahova, pana la pozitia kilometrica 0+780, unde traversează râul Prahova cu un pod cu o singura deschidere.
De asemenea in aceasta zona la km 0+330, traseul variantei traverseaza raul Jepilor printr-un pod cu o singura deschidere. In continuare de la kilometrul 0+780 pana la km 1+230, varianta de traseu se desfasoara la baza versantului de la marginea vestica a cartierului Zamora, si subtraverseaza una din strazile de acces la cartieul Zamora la pozitia kilometrica 1+170."

Se continua apoi "pe teritoriul administrativ al orasului Azuga [...] la km 2+611,6 si se sfarseste in intersectia cu DN 1 la km 3+184,28".

Platforma drumului este de 9,00 m din care:
- 2 benzi de circulație de 3,50 m
- 2 benzi de încadrare de 0,50 m
- 2 acostamente de 0,50 m

Structuri:
- Pod Km 0+330 peste Paraul Jepilor
- Pod Km 0+785 peste Raul Prahova
- Pod Km 1+260 peste Raul Prahova
- Pod Km 2+490 peste Raul Prahova
- Pasaj Km 1+165, pe sub strada Zamorei
- Podet dalat la Km 2+480
- Podet dalat la Azuga

Intersectii:
- intersectie tip T la Km 130+200 pe DN1
- 4 intersectii in T cu drumuri locale (Km 0+090, Km 0+830, Km 0+870 si Km 1+090)
- intersectie tip T la Km 2+900 (acces la Spitalul de Ortopedie Azuga), cu banda de stocaj
- bretea unidirectionala pentru relatia directa Varianta Ocolitoare – DN1 Azuga cu o lungime de 155 m
- intersectie giratorie la Km 133+550 pe DN1

pasadia

#2949
Mda, deci aici ei trec pe sub pod, pe malul stang al Prahovei. Nu prea cred ca au loc.

TibiV

Ceva este in neregula.
Daca sunt 3 poduri peste Prahova, atunci inseamna ca se termina pe malul stang (vestic) al raului, ceea ce nu este posibil.
Sau mai este camuflat vreun pod sub denumirea de podet sau pasaj ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Eu mi-o inchipui asa:



Iar al treilea pod ar fi de fapt un viaduct pe deasupra raului precum cel de la Carligu Mare de pe DN7 (Valea Oltului). Si s-ar afla undeva la sud de acel spital, cam pe unde e ingramadita intre rau si calea ferata.

TibiV

Adica un pod mai mult in lungul raului decat un pod peste rau...
Asa da, iese socoteala.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Cateva poze de pe cele 2 loturi ale centurii Brasov. Incepem alfabetic, cu lotul I, Andreea Chirulli, capatul sudic dinspre actuala bucata de centura, acolo inca lucreaza la pavatele de pe marginea viitoarelor insule de separare a sensurilor:









Imi place cum rigolele se cam termina, caci pe lucrarea veche, cea din 2006, nu exista.





Trecem la intersectia cu DJ103A unde au cam terminat de executat sensul giratoriu:





Privind spre sud din interiorul sensului:



Si apoi spre nord:



Si ultimul set de poze e de la pasajul peste DN11 si CF400:







Dupa cum se vede au terminat de ridicat grinzile in partea vestica a acestui pasaj, motiv pentru care macarelele au disparut din peisaj (sunt la viaductul peste caile ferate din triaj).



In capatul estic al pasajului inca mai au de lucru, intarzierea datorandu-se lucrarilor de mutare a LEA. Tot in acea parte au si cateva utilaje care lucreaza la terasament.





In partea vestica terasamentul era in curs de "imbracare":









Cam asa arata acel terasament privit dinspre vest:



Au inceput sa lucreze si mai spre vest la crearea celui de-al doilea sens de circulatie (cred ca acea portiune, pana sub podul peste Durbav, e tot a lor si nu a VIAROM-ului):




pasadia

Continuam cu lotul II, Viarom. Tot de la est, plecand de la podul peste Durbav. Se circula pe noul sens creat, pe asfaltul nou, cel de pe vechiul sens de circulatie fiind raschetat si prelucrat:









In zona dintre str. Narciselor si intersectia cu DJ103 se lucreaza de zor la terasament (va spusesem ca in acea zona nu au lucrat concomitent cu lucrarile de pe restul lotului):















Dupa cum se vede, aglomeratie si nervi in sensul giratoriu provizoriu de la aceasta intersectie. In continuare nu s-au apucat de bretelele de acces, nici dinspre Brasov si nici dinspre Sanpetru:







La pasajul peste centura, cel de pe DJ103, se lucreaza inca dar progresele par mici:









Singura veste buna ar fi ca si-au amenajat o platforma spre Brasov unde au adus o macara si componente pentru pasaj (dar nu si grinzile):