Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma


TibiV

Din sursă beton-armat pot să vă spun că SF-ul prevede consolidări de maluri şi amenajări de albie pe râul Prahova.
Harta de la PRO TV cică ar fi destul de aproape de proiect...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#2852
^^^ Pai are legatura cu ce am scris eu saptamana trecuta.

Quote from: NGC20 on September 07, 2015, 02:21:01 PM
"Servicii de proiectare pentru revizuire Proiect:" Consolidare versanti, refacere ziduri de sprijin, aparari maluri pe DN1 km 111+000-km 138+000"".

Este vorba de portiunea dintre strada Podul lui Neag din Comarnic si limita dintre judetele Prahova si Brasov.

horatiu.cosma

#2853
Ar fi grozav ca acestea sa fie capetele centurii. Cu upgrade-area unor strazi existente si crearea uneia noi pe langa Prahova, se poate realiza o varianta civilizata.

TibiV

Quote from: TibiV on September 15, 2015, 01:35:44 PM
Din sursă beton-armat pot să vă spun că SF-ul prevede consolidări de maluri şi amenajări de albie pe râul Prahova.
Mă refeream la centura Bușteni.
Nu ştiam că Bușteni e pe la km 130, acum am realizat... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

In curand, cateva poze de pe centura Oradea. Se lucreaza la toate pasajele. Ultimul, cel de peste CF este gata, idem si giratoriul din DN1. Zilele sunt numarate pana la inaugurare.
Keep calm and ... wait!

bridge

Quote from: horatiu.cosma on September 15, 2015, 02:39:29 PM
Ar fi grozav ca acestea sa fie capetele centurii. Cu upgrade-area unor strazi existente si crearea uneia noi pe langa Prahova, se poate realiza o varianta civilizata.
Doar ca traseul deviaza din DN1 la km 130+200,subtraverseaza pasaj Cf pe strada Pescariei

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge

#2858
Asta stiu eu acum :) Varianta optima are 3.2km,1800m ziduri de sprijin si 4 poduri

TibiV

#2859
Adică 3 minute în loc de 30 până la 90 de minute...
Nice !... :)
Şi dacă totul e gata (exproprieri, acord de mediu) 3,2 km se pot face în 6 luni .
Ei, hai, 12 luni... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

E un foarte mare daca. De la SF pana la exproprieri(mai ales la Busteni), acord de mediu(mai ales pe langa Prahova) e cale lunga...

pasadia

#2861
Mai degraba acestea sunt capetele la Busteni (cel putin conform graficii de pe ProTV). Iar 6 luni chiar presupune o mobilizare enorma si niste lucrari prea usor de executat. Nu avem SF, dar va fi cel putin o trecere peste CF, probabil 2 peste Prahova (daca nu cumva viaduct continuu), multe intersectii cu strazi locale (deci fie pasaje, fie lucru sub trafic si o investitie oarecum inutila) - toate acestea ma fac sa cred ca, in slaba eventualitate in care rezultatul final va fi unul de calitate, util, lucrarile vor dura cel putin 2 ani.

Per total eu consider aceasta ca fiind o idee proasta pentru oricine in afara de municipalitatea Busteni (cea care se va alege cu un drum nou si foarte bun dupa probabila deschidere a A3). Si chiar cred ca aceste proiecte (centura Comarnic si Busteni) nu ar trebui executate. Ori faci bucatile corespunzatoare din A3, ori nu faci nimic.

danutzu_1069

Eu va reamintesc faptul ca la anu' sunt alegeri si cineva trebuie sa scoata un iepuras din palarie. Pentru ca A 3 a picat. Nu va agitati ca nu o sa se faca nici astea. Niciun metru!.
Hai poate aia a Comarnicului dar la Busteni, canci!

TibiV

Pariem?
Neaga era foarte mândru de el.. :)
Şi nu cred că va fi inlocuit până la alegeri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

De licitat vor licita. Poate vor reusi sa si atribuie. Cred insa ca se vor bloca in acte si santierul, daca va incepe, se va bloca in lucrarile incipiente. Insa asta, sincer, nu schimba inutilitatea demersului. Si asta vreau sa subliniez - sunt bani cheltuiti inutil cat timp tu proiectezi si licitezi ai o autostrada in paralel la cativa metri distanta.