Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

perfidus

Din lista lui @mirceaeliade mai lipsește si "Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6". Licitatia este anulata din 22.07.2020 si dupa aproape trei luni inca nu se aude ca ar fi reluata. Nici o graba, acus e gata DX12 si sa vezi atunci aglomeratie in oras.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rota

Centuri ocolitoare, începute și niciodată terminate. Statul român trebuie să plătească despăgubiri uriașe

Ar fi trebuit să fie gata într-un an, cel mult doi, însă sunt departe de finalizare. Este vorba depre centurile unor orașe precum Ștei, Mihăilești, Târgu Jiu, Târgu Mureș și Tecuci. Toate au eșuat, însă, pe lunga listă a rușinilor naționale, care au ajuns să ne coste nu doar timp pierdut, ci și bani. Drumarii alungați de pe șantiere cer acum zeci de milioane de lei drept despăgubiri.

Pe baza datelor primite de la Compania de Administrare a Infrastructurii, Digi24 a calculat că doar pentru aceste 5 proiecte foștii constructori cer peste 120 de milioane de lei.Sursa

mirceaeliade

Update la o lista mai extinsa a proiectelor VO inclusiv proiecte deocamdata moarte:

AlexxC

La Tg-Jiu poti sa o treci in executie...s-a semnat cu Secol contractul luna trecuta...am inteles ca si-au adus ceva utilaje in organizarea de santier.

rota

centura Suceava poti sa o scoti din grafic, varianta I e gata de mult iar pt varianta II nu se ambaleaza nimeni, am trimis toate solicitarile posibile, nimeni nu stie nimic(primarie/CJ).

alecu26

Ce dezastru si cu Alesd si cu Stei. La un moment aveam.chiar si constructor.
Vestea buna ar fi ca la Stei cel putin se intampla ceva in zona expropierilor.
Totusi am dubii ca se va semna anul asta ceva. Macar ofertele au fost depuse?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dan74

^ Am citit un articol ca pentru realizarea acestor centuri se implica CJ Bihor. Se spune ca exista baza legala pentru asta si sunt convins ca daca aceste proiecte ajung pe mana lui Bolojan chiar se vor face.
https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/bolojan-se-baga-la-dn-uri-consiliul-judetean-face-si-centurile-alesd-sud-si-beius-stei-3574620/



paullie

Ideea nu e de azi. Prin iunie parca am postat si eu ceva despre descentralizare dar postarea mi-a disparut. X-files zau.

"Mai multe proiecte de centuri rutiere vor fi transferate către primăriile din țară dacă au documentațiile tehnico-economice avizate la Compania de Drumuri."

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24056696-orban-anunta-care-sunt-primele-proiecte-rutiere-care-vor-transferate-autoritatilor-locale-vor-beneficia-bani-europeni-confinantare-bugetul-stat.htm

mirceaeliade

Si Economica zice la fel:

>Primele orașe cu centuri transferate de la centru: Făgăraș, Aleșd și Beiuș vor avea variante ocolitoare făcute de aleșii locali

>Pe 11 iunie, Guvernul a mai aprobat la propunerea Ministerului Fondurilor Europene o ordonanță de urgență care permite transferul proiectelor de infrastructură rutieră și feroviară de interes național de la autoritățile centrale la nivelul autorităților locale

>Luna aceasta, Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor, a anunțat că instituția pe care o conduce va prelua proiectele centurilor Aleșd și Beiuș.

https://www.economica.net/primele-centuri-transferate-de-la-centru-la-autoritati-locale_192510.html

E o idee excelenta sa se descentralizeze proiectele locale, mai ales cele care continua sa se blocheze.

NGC

"Elaborare Studiu de Prefezabilitate si Studiu de Fezabilitate pentru "Varianta de Ocolire Pitesti Vest""

Nu gasesc vreun mesaj unde sa apara ofertantii, asa ca ii trec aici.

1. TPF INGINERIE SRL
2. Asocierea BETA COPS + 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA + EAST WATER DRILLINGS
3. Asocierea SC EXPLAN SRL + SC GEOLOGIC SITE SRL

Dupa cum a transmis un uliu, castigatorul initial este TPF INGINERIE, avand singura oferta admisibila. In principiu nu vor fi contestatii si s-ar putea semna luna viitoare.

alecu26

Incredibil. TPF e peste tot. Aproape nu mai e licitatie mica si medie la care sa nu participe. Proiectare...consultanta...sunt peste tot.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


vancouver

@mirceaeliade, e foarte frumos ce faci, dar eu nu inteleg mai nimic din tabelul tau. Adica inteleg, daca stau o ora sa-l buchisesc. Dar cred ca nu asta e scopul. Cateva sugestii, daca imi permiti:

1. Sorteaza tabelul. Iti propun sortarea alfabetica dupa localitate.
2. Scoate ceea ce nu e relevant. Poti crea o zona a tabelului, dar care sa nu o pui aici pe forum. As scoate cele deja deschise circulatiei si cele care sunt asa de incipiente, ca nu prea sunt deloc. Adica ultimele 3. Un tabel mai suplu e mai usor de urmarit.
3. Cand colorezi, coloreaza un rand intreg cu aceeasi culoare, adica pe orizontala aceeasi culoare. De ex. daca s-a modificat ceva, faci tot randul verde, daca nu alb. Cand e o problema faci scrisul cu rosu, cand e progres cu albastru, exact cum ai pus in legenda.
4. Traseaza cu negru liniile orizontale si verticale din excel.
5. Scoate coloana cu legenda din tabel. Nimeni nu se astepata sa fie la dreapta. Legenda trebuie sa fie jos, dupa ce intai lasi un rand alb liber.
6. Capul de tabel cu bold, da bine optic.
7. Latimea coloanelor in care este trecuta o data sa fie toate la fel. Da bine optic.

Repet, doar sugestii. E munca ta si in primul rand trebuie sa-ti placa tie, nu mie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cicotan