Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

#5340
Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna MAI 2018

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat 35,12% (aprilie 35,12%)

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2: Sectiunea DN2 - A2, procent fizic realizat 7,00% (aprilie 7,00%)

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat 40,00% (aprilie 34,32%)

Varianta de Ocolire a Municipiului Satu Mare, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0,00%)

Varianta de ocolire Caracal, procent fizic realizat 99.00% (aprilie 98.00%)

Varianta de ocolire Mihailesti, procent fizic realizat 20,00% (aprilie 20,00%)

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat  88.00% (aprilie 88.00%)

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 85,00% (aprilie 85.00%)

Varianta de ocolire Sacueni, procent fizic realizat 53.01% (aprilie 53.01 %)

Varianta de ocolire Tecuci, procent fizic realizat 53,00% (aprilie 53.00%)

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 2.54% (aprilie 0.95%)

Varianta de ocolire Stei, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0.00 %)

Varianta de ocolire a Municipiului Barlad, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0.00 %)

In continuare lipsesc informatii despre urmatoarele proiecte: Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65, Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)], Varianta de ocolire Slatina, Centura de ocolire Craiova - Varianta Sud DN 56-DN 55 - DN6, Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520, Centura municipiului Radauti, Varianta de ocolire Suceava.

Sursa

Bogdan_Cluj


alecu26

Vaslui? Nu am mai auzit de aceasta centura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Ce se intampla cu Suceava si Tg Jiu?! Am intrat pe SEAP si nu au date actualizate de evaluare a ofertelor.


Ionut

Am facut un upgrade si la tabelele cu monitorizarea centurilor. Va rog frumos verificati si spuneti-mi ce e gresit, ce mai merita sa adaug. Merci!










tom_sawyer

#5345
Cred ca ai putea sa adaugi la punctul 5 si Centura Vaslui:

Quote from: tom_sawyer on May 12, 2018, 11:22:22 AM
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Sprijin pentru pregătirea documentației tehnice aferente proiectului de infrastructură rutieră pentru Varianta de Ocolire Vaslui" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020

CNAIR

Probabil si Bistrita:
Quote from: oaspetele on June 14, 2018, 09:46:11 PM
Surprizaaa

https://www.stiridebistrita.ro/minune-compania-nationala-de-drumuri-gasit-niste-sertare-pline-de-proiecte-uitate-intr-un-birou-inchis-de-vreo-8-ani-centura-bistritei-era-acolo-cuminte-si-plina-de-praf

Centura de Sud a municipiului Bistrița, varianta propusă de Crețu, care străbate pădurea Codrișor și care a fost contestată, se va face! Așa spune nenea Neaga. Bine, mai trebuie primite niște acorduri de la Mediu, se mai verifică pe ici, pe colo hârtiile din dosar, dar se face. Pe unde, cum, când, ei!, asta nu mai e traba lui Neaga, el nici nu știe cum arată proiectul, dar știe ca se va face și că se caută finanțare europeană pentru el.

Declarația directorului CNAIR l-a luat prin surpridere până și pe Crețu, care avea în plan amenajarea pădurii Codrișor într-un parc tematic, aidoma celui din Schullerwald, mai sunt de realizat traseele de promenadă de pe lângă râul Bistrița, plus alte mici proiecte ce vizează zona prin care ar trece Centura de Sud a Bistriței.

Sau centura Arad est (dar e investitie a CJ-ului):
Quote from: tom_sawyer on June 09, 2018, 06:37:02 PM
Încă un pas pentru Centura de Est a Aradului

Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Arad, Sergiu Bîlcea anunţă că realizarea Centurii de Est a municipiului Arad, care va închide astfel inelul de centură al Aradului, va fi cea mai importantă investiţie de infrastructură la nivelul judeţului! Lucrarea se realizează din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional, iar termenul de depunere a documentaţiei este 2 iulie.

Ea presupune construirea unui nou pod peste Mureş şi a unui pasaj peste calea ferată în zona Vladimirescu şi Fântânele.  Valoarea totală estimată a investiţiei este de 212.008.073,06 lei inclusiv TVA, tronsonul având o lungime de 11 kilometri.

Consilierii judeţeni au votat, în şedinţa extraordinară de astăzi indicatorii tehnico-economici pentru acest proiect de anvergură, foarte important pentru judeţul şi municipiul Arad.

http://radioresita.ro/300871/inca-un-pas-pentru-centura-de-est-a-aradului

La Tecuci au probleme cu relocarile de conducte de gaze si pregatesc exproprieri suplimentare pentru relocari.

Ionut

Am adaugat Arad, Vaslui si Bistrita. Legat de Arad, n-am inteles termenul de 2 iulie 2018 pentru depunerea documentatiei. Ce documentatie, mai precis? Documentatia pentru ce?


Ionut

Nu stiam ca la Arad este contract de realizare SF. Am modificat in tabel (tabelul 3). Am modificat si pentru Bistrita ce a declarat Neaga... desi... ma rog.




Bogdan_Cluj

Mai este si Centura Metropolitana a Clujului (care va ajuta: Gilau, Floresti, Cluj Napoca). Este in stadiul de pregatire documentatie pentru scoatere licitatie SF. Din ce se zvoneste, ar cam trebui lansata licitatia in urmatoarele saptamani.

Harti si explicatii aici: https://clujeuropean.com/2018/06/04/centura-metropolitan-gilau-floresti-cluj-napoca-apahida/

Ionut

Aia nu e centura propriu-zisa... n-as pune-o aici. :) Nu este varianta de ocolire de fapt, e un drum complex prin Cluj-Napoca & imprejurimi. :)

Sorinus

Se mai lucreaza efectiv la vreo centura ocolitoare in acest moment?

pasadia

Ar trebui sa lucreze in Satu Mare (sau cel putin nu am auzit de vreun blocaj, chit ca acum o luna am trecut pe intrarea dinspre Carei si nu am vazut nici un santier). La Carei parca anuntasera ceva (dar nu mai stiu ce, regie proprie sau doar licitare). Cred ca o sa imi fac timp la urmatoarea vizita in zona sa vad mai in detaliu daca s-a miscat ceva. Apoi ar mai fi pasajele de la Arad (sau ma rog, pasajul CET, unde ai vazut ca era stirea proasta pe alt topic). Si la Targu Jiu probabil se lucreaza, desi si acolo au fost probleme. La Tecuci e cu reziliere, cred; la Targu Mures e sigur reziliat.  Brasov, Caracal, cel putin teoretic terminate, iar in rest sunt doar intentii, fara ground work (Barlad, Vaslui, Dorohoi, Radauti, Bacau, Miercurea Ciuc, Sfantu Gheorghe, Medias, Bistrita, Sighisoara, Fagaras, Zalau, Alesd, Giurgiu Nord (direct spre pod). Si evident, decedatele in care s-a lucrat si s-a abandonat, gen pasaj Arad inspre est, Sacuieni sau Suceava.

Hmm, facand aceasta trecere in revista imi dau seama ca necesarul e mare. Si inca nu am mentionat alte cateva orase cu probleme, gen Onesti (cu al sau pod), Turda (sau ma rog, legatura A3-Tureni), Timisoara (cu proiectele ei distincte). Si daca mai punem, ca tot vine sezonul, Eforie si Mangalia...

Ionut

Avand in vedere ca:

1. este un proiect important (centura 2x2 de aproape 20 de km), cam cat un lot de autostrada
2. lucrarile par a se debloca
3. avem macar un coleg din zona care va veni cu poze

am facut thread dedicat pentru Centura Satu Mare in board-ul local al regiunii Nord-Vest. Discutam de acum inainte acolo.

prd.marius

#5353
@Ionut

De ce zici asta, Ionut?

TibiV

Ionut are dreptate.
De pe o centura vezi orasul hat-departe iar tu mergi lin, fara curbe si (de preferat) fara intersectii la nivel...
Ceea ce nu este valabil in cazul asta.

Asa cum nici in Bucuresti nu poti zice ca "inelul median" (pasaj Nicolae Grigorescu, pentru exemplificare) ar fi vreo centura... Este exact la fel, "un drum complex" pe langa/prin oras...

Faptul ca in Bucuresti nici macar DNCB (Drumul National de Centura Bucuresti) nu este decat o mizerabilă struțo-cămilă care nu mai merita demult numele de "centura", asta este alta discutie....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)