Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: Vlad94 on November 24, 2021, 10:11:45 AM
@alinuttt, care este rolul podețului provizoriu de la Brănișca?
Va fi podet peste firul nou. Cand e gata, se demonteaza podetul si se poate trece pe traseul nou.

Ma intreb ce faceau daca firul nou era mai sus decat cel vechi, cum e pe aproape toata distanta...

@Xenos @TibiV
Gasiti in proiect cum se va reabilita gara Simeria, si alte gari. Nu cred ca youtuber-ul Valter Patrick a avut timp sa citeasca

http://www.cfr.ro/files/ProiectArhiva/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/

http://www.cfr.ro/files/ProiectArhiva/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/


motorzbh

Marfa planurile. De astea avem si noi. Realitatea insa este ca dupa 15 ani avem 0,00 km în exploatare comerciala.

Ovii Stîngaciu

Într-o dimineața de 25 noiembrie pe calea ferata Brașov - Sighișoara parte a coridorului IV pan-european , diferența între vechi și Nou. Normal astăzi la ora 17 se deschidea firul nou intre Brașov și Stupini... Eu nu am aflat nimic deocamdata! Niste muncitori ieri îmi spuneau ca vor deschide la ora 11 firul nou dar nu a fost asa ...




Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Andi


Ovii Stîngaciu

Frumos!! poate maine voi face o filmare de pe linia noua! Vedem!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

alinuttt

S-a făcut terasamentul pentru varianta nouă de traseu și s-a montat podul provizoriu pe vechea variantă de traseu de la Brănișca. O lucrare absolut spectaculoasă, realizată în decurs de câteva zeci de ore.
Tronson FCC-ASTALDI, Simeria-Gurasada.





























Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Update și de la tunel Bătuța, constructor Astaldi.
Azi au început pilonii forați la portalul vestic, au terminat consolidarea.


























Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt

Câteva poze superbe realizate din dronă de @Adisan la Mintia și Brănișca

















Powered by API/PUM imgur uploader

Adisan

Pasaj rutier NOU peste M200 în zona gării Mintia

https://www.youtube.com/watch?v=pzP-owBjA38&ab_channel=Adisan

Pod provizoriu al terasamentului existent peste noul terasamanet în zona Brănisca

https://www.youtube.com/watch?v=mJztMinp0Ew&ab_channel=Adisan

cristi5

Super @Adisan, ai prins live montarea pasajului la Mintia!

Xenos

O întrebare...un tren internațional Viena-Budapesta-Cluj nu va ajunge mai repede prin Arad-Deva-Alba-Iulia - Campia Turzii dupa reabilitarea integrala a km 614 - Simeria?
Adică mi se pare că e mai tentant decât cu dieselul prin Oradea (că reabilitarea aceea, care ni s-a tot fluturat pe la nas în ultimii trei ani, văd că întârzie foarte mult).
Ideea fiind că practic am fi la 2-3 ani distanță de un Railjet Viena - Budapesta - Alba - Iulia - Cluj. După ce se termină și Brașov-Sighișoara pot fi două ramuri separate în AI, una spre Cluj și alta spre București.
Ce părere aveți?


vancouver

@Xenos: da, este de asteptat ca pentru o perioada de ca. 4-8 ani dupa finalizarea Arad-Simeria sa fie mai rapid drumul Budapesta - Cluj cu ocol prin Deva-Arad. Nu din alt motiv, dar va intra in reabilitare Cluj-Oradea si atunci intre Cluj si Episcopia Bihor e posibil sa se faca 5 ore, pana la Budapesta vreo 8. Iar cu ocolul prin Deva ceva gen 6-7 ore. Cand o sa fie gata Cluj-Oradea si electrificat, atunci timpii o sa scada semnificativ pe acolo si Cluj-Budapesta sa se faca in ca. 4-5 ore. Acum cel mai rapid tren Cluj-Episcopia Bihor face 2:45. In timpul asta pe ruta ocolita abia trece de Alba Iulia, deci fara lucrari la linia Oradea-Cluj in nici un caz nu va fi mai rapid pe ocolire.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.