Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

cristi5

De fapt treaba e mai complicata.
- Traseul nou va fi cu vreo 2 m mai sus decat cel vechi. Asta inseamna ca circulatia va fi inchisa cateva zile cel putin, pt legarea terasamentului nou cu podul nou
- Traseul vechi se desfiinteaza. Doar statia Branisca e pe traseul vechi, va fi transformata in PO.
- In estul podului va fi PO Vetel (intr-o curba cu R 1500)
- In vestul podului va fi noul PO Branisca. Intre cele 2 statii vor fi 1700 de metri si fiind linie dreapta calatorii care asteapta un Regio se vor putea saluta dintr-o statie intr-alta
- pe o portiune (497-502) diferenta de nivel intre CF noua si cea veche e asa mare ca traseul nou va fi paralel cu cel vechi (nu se putea ridica un fir, apoi celalalt). Diferenta de 2m se mentine la Ilia unde pasajul DN7 peste CF trebuie refacut
- in mod miraculos, la Vetel au proiectat o subtraversare pietonala. In rest, pasarele pietonale









Powered by API/PUM imgur uploader

c o r v i n

Cristi..., bună de tot asta cu călătorii de Regio care se vor putea saluta dintr-o stație în alta!... :D

cristi5

Nu stiu daca topicul potrivit e CIV sau "poduri, pasaje, viaducte"

Quote from: cristi5 on April 10, 2019, 12:07:59 AM
Apropo, o eventuala folosire a LD3 fara LD4 va fi ingreunata de reconstructia viaductului DN7 peste CF la Ilia.

Am devenit curios cum va fi reconstruit acest pasaj sub trafic rutier si feroviar. Documentatia e aici
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/506+217.83/

Traseul va fi cu totul altul decat cel de acum. Traseul vechi il intersecteaza pe cel nou intre doua pile ale noului pasaj. Probabil acolo se va putea circula pe DN7 pe o banda? Oricum cred ca LD3 nu va putea fi folosit fara LD4 in timpul acestei reconstructii.



Pasajul nou va fi cu tablier metalic. Se observa ce sus e ridicata calea ferata (inclusiv linia spre Lugoj)


Tehnolgia de executie pare sa precizeze doar inchiderea si re-deschiderea traficului feroviar... Despre rutier n-am gasit. Daca bine inteleg, pasajul vechi va fi demolat dupa deschiderea celui nou, dupa care se va inalta CF la noua cota (2m mai sus)
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%202/PODURI/desene/506+217.83/TEHNOLOGIE%20DE%20EXECUTIE%20KM%20506+217.83.pdf

Powered by API/PUM imgur uploader

marcelbanu

Deva, 9 aprilie 2019, s-au început lucrările la pasajul pietonal spre cartier Grigorescu.











Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

razvan96

Exista vreo stire de la vrabiute despre eventuale plangeri la CAB privind decizia CNSC pe Cata-Apata?Eu inca nu am aflat de vreuna si totusi mi s-ar parea incredibil sa nu se ajunga la CAB la un contract de 600 de milioane de euro.

RobertH

Era calibrat relativ ok traseul CF dupa plansa mare , dar podurile erau puse aproximativ. 

Calibrarea dupa plansele cu detalii :


Powered by API/PUM imgur uploader

Planse:
- PO Branisca
- Vitel

NGC

@razvan96
Stai linistit ca oricum nu e gata. Revin mai incolo cu precizari.

Ionut

[...] desemnarea ofertei câştigătoare pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara.

Adevarul


Dusmanu

Câteva poze de la unul din pasajele peste Mureș.




Vlad94


Vice33

Cum se numesc acele elemnte metalice care se pun in cerc, palplanse pentru fundatii...? Care este procedura tehnologica de sapatura la fundatii si la armare...? Excavatorul cat sapa in acel cerc...? dupa aceea vine foreza si isi face treaba dupa care se incepe armarea pilotilor forati, cofrarea si betonarea de la cota de fundare...?
Sa inteleg ca dupa ce termina fundatia din marginea raului acopera celalalt si fac aceeasi operatie in oglinda...? Cam cat dureaza procedura de fundare, introducerea pilotilor forati, armare, turnare beton, elevare peste C.T.N., un an...?

dan tm

Autoritatile locale din articolul spre care am pus linkul, au dreptate sau e doar o chestiune electorala?

Cetatean

@Vice33

- da, corect, sunt palplanse.
- înainte de a se începe sapatura, s-a făcut jet grouting în interiorul palplanselor(se vede o foreza intr-o poza)
- se excaveaza pe etape, practic după 3-4 m se montează un inel din profile metalice pe interior, pentru susținere.
- banuiesc ca se va sapa pana la cota de fundare.
- la aceste fundații nu sunt piloți,sunt fundații directe.
- durata? As zice ca undeva între 8-12 luni pentru o fundație de la introducerea palplanselor, pana la bancheta.

Dusmanu

@dojaalex

Ca și durata pentru o zona de fundare:
-palplanse 10 zile;
-jet grouting: 12-14 zile;
- săpătură: 3-4 săptămâni;
- radier: 3-4 săptămâni.