Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Ionut

Radeti voi, dar e de plâns...

@Corvin, daca esti din zona sau poti ajunge usor, putem facilita accesul pe șantiere. Cei de la CFR sunt foarte deschisi în privința asta, chiar ei au avut inițiativa și ne-au invitat la ultima vizită mare oficială de pe coridor (noile proiecte din vest). Doar să se facă vremea mai buna și reluăm vizitele.

c o r v i n

Ionuț, cu mare drag! Ne sincronizăm și ieșim, nu-i bai! Eu, astăzi, am prins un pic de timp liber și am ieșit într-o locație unde doream de mult să ajung, dar acolo e mai greu să lași mașina în vecinătate ptr că nu este acces decât ptr camioane și 4*4, eventual!Am făcut la traversă vreo 2 km, dar a meritat! E vorba de punctul unde vechiul lasă loc noului, undeva la jumătatea distanței dintre Turdaș și Pricaz! O să vin cu foto cât pot de repede, poate chiar azi, spre noapte! Și, altceva, legat de ce ai spus tu, ...în perioada de iarnă șantierele "hibernează" și nu e deloc deranj pe unde am vrut și am ajuns până acum, însă rămâne valabilă "afacerea"!... :)

Ionut

Tocmai asta zic, pe feroviar e mai greu cu vizita pe santier fara acces oficial. Trebuie sa stii exact pe unde sunt drumurile de acces si e complicat, plus iti trebuie masina 4x4 in multe cazuri. In ce zone de pe coridor poti sa ajungi usor?

(PS: nu mai da quote la mesaj, scrie direct.)

Phenol


c o r v i n

Ionuț, practic, am ajuns oriunde am dorit, pe porțiunea pod Brănișca-ieșire Orăștie Est, deci, bună parte din "centura" județului meu! E drept, de fiecare dată am făcut în așa fel încât să nu deranjez sau să discreditez pe nimeni, dar nici nu m-a luat nimeni la întrebări! Singurul deranj l-am mai avut uneori din partea câinilor paznicilor de șantier, dar nu vorbesc decât de cazuri izolate, fără urmări negative!

Ionut

Este vorba despre licitatia pentru capetele Brasov-Sighisoara. Eu cred ca ICCJ va respinge cererea Strabag.




Licitație CFR de trei miliarde de lei ajunsă la Înalta Curte de Casație și Justiție

Firma Strabag a cerut Înaltei Curți de Casație și Justiție (ICCJ) strămutarea dosarului licitației pentru reabilitarea a 86 de kilometri de cale ferată, proiect a cărui valoare depășește 3 miliarde de lei. Strabag și-a susținut intervenția cu menționarea unor articole de presă, lăsând să se înțeleagă că ar exista o presiune publică pentru acordarea contractului către competitorii de la Alstom. Tot marți au apărut informații false privind așa zise cercetări ale DNA privind relații ale conducerii CFR cu firma Alstom. Curtea Supremă judecă marți acțiunea de strămutare, deschisă anul trecut de către firmele Strabag și Swietelski, a procesului avut la Curtea de Apel București. Această instanță a decis în decembrie că CFR trebuie să reevalueze oferta firmei Alstom, asociată cu Eurocontruct Trading 98, ținând cont de observațiile făcute de acestea la adresa ofertei Strabag - Swietelski. La ora scrierii acestui articol judecarea cazului de către ICCJ nu a avut loc sau nu a fost pronunțată decizia acestei instanțe.

Detalii pe Digi24

NGC

^^^

"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Am vrut sa trec toate deciziile impreuna si nu am mai apucat ieri.

Avem asadar mai intai decizia TB din 18.10.2018 prin care contestatia ALSTOM a fost respinsa.

Quote
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge cererea ca neîntemeiată. Ia act că nu se solicită cheltuieli de judecată. Cu recurs în 10 zile de la comunicare, ce se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II a de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată în şedinţa publică azi, 19.10.2018.

Avem apoi decizia CAB din 20.12.2018, care a intors o parte din decizia TB si a dat dreptate ALSTOM.

Quote
Tip solutie: cu casare
Solutia pe scurt: Respinge excepţia nulităţii recursului, ca nefondată. Admite recursul . Casează în parte sentinţa recurată în sensul că: Admite în parte cererea de chemare în judecată. Anulează decizia autorităţii Ccntractante de respingere a ofertei recurentei petente comunicată acesteia prin adresa CFR nr.1240/05.07.2018, decizia autorităţii contractante prin care oferta depusă de asocierea BraSig a fost desemnată câştigătoare şi raportul procedurii de atribuire. Constată că oferta asocierii Rail Works este acceptabilă. Obligă Autoritatea Contractantă să reevalueze ambele oferte, ţinând cont de criticile aduse ofertei asocierii BraSig de ofertantul RailWorks. Menţine celelalte dispoziţii ale sentinţei. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 20.12.2018.

Independent de procesele de la TB si CAB, STRABAG a contestat la ICCJ, dar a pierdut.

Aici avem doua decizii.

18.12.2018 -> Inainte de decizia CAB din 20.12.2018

Quote
Soluție: Încheiere
Detalii soluţie: Respinge cererea formulată de petenta SC STRABAG AG, în calitate de lider al Asocierii BraSig Strabag-Swietelsky, privind suspendarea judecării cauzei ce formează obiectul dosarului nr. 24180/3/2018 al Curţii de Apel Bucureşti – Secţia a VIII-a de contencios administrativ şi fiscal. Dispune restituirea cauţiunii consemnate cu recipisa nr. 205064473/1 emisă de CEC Bank – Sucursala Victoria la data de 22.11.2018. Pronun?ată în ?edin?ă publică, astăzi 18 decembrie 2018.

22.01.2019

Quote
Soluție: Respins
Detalii soluţie: Respinge excepţia lipsei de obiect. Respinge cererea de amendare a petentei. Respinge cererea formulată de petenta SC STRABAG AG, în calitate de lider al Asocierii BraSig Strabag-Swietelsky, privind strămutarea judecării cauzei ce formează obiectul dosarului nr. 24180/3/2018 al Curţii de Apel Bucureşti – Secţia a VIII-a de contencios administrativ şi fiscal. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 22 ianuarie 2019.

Ramane asadar asa cum a decis CAB in 20.12.2018.

Xenos

Oricum procedurile extraordinare precum stramutari, contestatii in anulare etc. sunt frectii si nu trebuie stat niciodata dupa ele....

NGC

"Executie lucrari aferente obiectivului: ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata""

Astazi s-a incheiat oficial etapa de evaluare financiara.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4658-23-ianuarie-2019-cfr-sa-a-desemnat-oferta-castigatoare-pentru-modernizarea-subsectiunii-apata-cata

Quote
CFR SA a desemnat oferta câştigătoare a licitaţiei pentru modernizarea subsecţiunii Apaţa – Caţa

Bucureşti, 23 ianuarie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat câştigătoare oferta depusă de Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș.pentru procedura de licitaţie publică privind modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, aflată pe secţiunea Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre.

Oferta financiară a Asocierii Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.Ș. – Makiol Inșaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ș este de 2.850.163.157 RON (fără TVA), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanţare pentru modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, în lungime totală de 28,2 km, este asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 81,74%, iar cofinanțarea în proporţie de 18,26% de laBugetul de Stat.

Obiectivul general al contractului este dezvoltarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h, pentru trenurile de călători. Contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară: terasamente, linii C.F, consolidări de poduri, podeţe, construcţii tuneluri şi viaducte, pasaje superioare, lucrări de electrificare şi energoalimentare, telecomunicaţii, semnalizare, fibră optică, instalatii electrice etc.

Prin modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare se asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi de siguranţă a traficului feroviar.

punmeister

Culmea este ca oferta Alsim Alarko este mai scumpa decat cea a RAILWORKS care s-a clasat pe locul I, deci sigur Alstom o sa faca scandal, cum a facut cu BRASIG.

dan tm

Quote from: Ionut on January 22, 2019, 03:58:53 PM
Doar să se facă vremea mai buna și reluăm vizitele.

Stau eu in asteptare. Am vorbit azi cu prietenul cu care am fost anul trecut.Vrem sa mergem de la Savirsin incolo unde nu am ajuns data trecuta.

Dagda

@NGC
Deci pentru subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara parcursul in instanta s-a incheiat si urmeaza evaluarea ofertei Alstom si "refacerea clasamentului"?

c o r v i n

Vă stric un pic "petrecerea documentaristică" și, așa cum am promis, vin cu niște foto dintr-o zonă unde, din cauza accesului auto mai restrictiv, nu am ajuns până acum, dar, pentru că mi-am dorit mult să fac asta, nu avea cum să nu-mi iasă! ...E vorba de capătul estic al șantierului Turdaș, acolo unde firele magistralei M200 (cel vechi și cel nou) se despart! Vremea nu a prea ținut cu mine, dar a ieșit ceva de care am fost destul de mulțumit! Cred că imaginile vorbesc de la sine...



















Powered by API/PUM imgur uploader

... ...


NGC

Quote from: Dagda on January 23, 2019, 06:37:08 PM
@NGC
Deci pentru subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara parcursul in instanta s-a incheiat si urmeaza evaluarea ofertei Alstom si "refacerea clasamentului"?

Trebuie reevaluate ambele oferte, adica ALSTOM si STRABAG. Dupa reevaluare se va emite un nou raport al procedurii si o luam de la capat cu alte posibile contestatii.