Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

District EA

#4665
"Lucrările, care au o durată prevăzută prin contract de 36 de luni, au început în luna iunie 2018, când s-a primit autorizaţia de construire şi au avansat până la un 15% aproximativ de progres fizic", a declarat pentru Capital un reprezentant al Astaldi.
https://www.capital.ro/astaldi-se-plange-de-probleme-birocratice-in-modernizarea-cailor-ferate.html
Daca aduni procentele de pe cele trei loturi Astaldi rezulta 15%, asta insemnand  ca atunci cand vor fi fi gata vor avea 3X100%=300%?

Vice33

Daca in 7 luni au avansat matematic 15% in 36 de luni vor fi avansat, teoretic, matematic, 77,15%. Nu termina in 36 de luni. Eu previzionez ca vor atinge un 80% dupa 48 de luni cu mult noroc...

c o r v i n

@District EA

Mulțam, sincer! La o primă vedere, îmi dau seama de cel puțin 2 noutăți... Una, se vor construi, nu doar un pod nou, ci chiar două, și la o distanță unul de altul, interesant de apropiată! A doua... Stația Brănișca actuală, practic dispare, din simplu motiv că pe acolo nu va mai exista infrastructură feroviară! E clar, va fi un pic de deranj ptr locuitorii din zonă!... :-[

alin_simeriaveche

Nu pricep de ce pe feroviar se misca mai greu decat pe autostrazi. Dupa logica mea, teoretic, ar trebui ca lucrurile sa mearga mai rapid. Daca calculam de cand se lucreaza pe Sighisoara Simeria si inca nu este gata...sa inteleg ca dureaza o astfel de lucrare  10 ani? Pai daca asa se lucra si pe vremea lui Ceasca si Ferdinand nu mai aveam noi reteaua asta de CF

perfidus

Aici pare ca se misca bine, inclusiv pe portiunile cu variante noi. Pentru celelalte loturi incepute foarte de mult, adica Sighisoara-Simeria, eu nu vad decat o explicatie. Reconstructia gandita sub trafic. in teorie posibil sa para mai usor, insa in practica a fost un dezastru.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

De fapt sunt 3 poduri, pentru ca mai e unul imediat la vest de Branisca.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Cauzele intarzierilor pe feroviar sunt cam ca pe rutier: pregatirea proasta.

Dar pe feroviar e licitata executia unui proiect platit de stat in cadrul unui contract anterior. Care fiind platit cu bani grei, este musai bun! Chiar daca in teren nu se poate implementa. De unde negocieri si intarzieri. Vedem asta la Turdas, la Coslariu, si in zeci de puncte gen poduri, podete care intre timp s-au rezolvat. Cum a fost podul austro-ungar de care CFR nu stia ca are caramida in culei, care fireste nu era in proiect.

Si da, executia sub trafic. Pt 614-Simeria CFR spune ca a invatat din greseli. Interesant mi se pare ca semnalizarea (care va mai dura cativa ani pe Sighisoara-Simeria) nu e contract separat pe 614-Simeria.

Pe de alta parte CFR are cateva proiecte f mari de care se tine de cateva decenii. Mult mai predictibil (chiar daca intarziat) decat pe rutier. Pacat ca restul retelei e lasata in paragina...

cristi5

@c o r v i n
Aici sunt toate variantele de viteza intre Simeria si km 614, inclusiv cele 3 poduri de la Branisca

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=10/45.885/22.356/0

Deocamdata sunt trasate manual, nu prin suprapunerea proiectului peste harta. Poate le vom corecta cu ajutorul imaginii din satelit cand incep sa se vada in teren...

Lucrarile sunt spectaculoase, sper sa ajunga colegi pe acolo! Accesul pe rutier e slab si din tren nu se va vedea mare lucru, magistrala fiind mutata in sudul Muresului pe mare parte din distanta.

dan tm

pe traseul Radna-Savirsin, incepind de la pagina 293 sint poze cu lucrarile de pe traseul nou. ,,Convoiul de manevra" a trecut Muresul inclusiv cu bacul pentru a ajunge la fiecare punct de lucru.

In general traseul vechi se pastreaza cu un singur fir pentru deservirea localitatilor, la Branisca nu se aplica?

cristi5

Statia Branisca se muta, ca PO, pe traseul nou, la km 493+800, adica la culeea dinspre Branisca a vechiului (si noului) pod. Pagina 17 din capitolul "suprastructura"

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%201/TERAS+SUPRA%20CF/MT/MT%20suprastructura%20cf%203.pdf

Nu se pastreaza traseul vechi (daca cautati in documentatie, la capitolul MT, liniile si statiile pastrate pt trafic local sunt specificate)
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3







Powered by API/PUM imgur uploader



c o r v i n

În cazul în care vă era dor de subiectul "țeavă care se află pe unde n-ar trebui!", mai vin cu una care se află la capătul dinspre Orăștie a șantierului din zona Turdaș! Din câte îmi dau seama, nu e vorba de aceiași țeavă, ci de una ce vine dinspre localitate! p.s. Pozele sunt de azi!













Powered by API/PUM imgur uploader


TibiV

"Proiecte mature..."
>:(

Doamne fereste sa aflam cum erau pe vremea cand erau "teenager"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Cum sa fie?  :lol:

Pline de cosuri si cu hormonii pe pereti...  :-[
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)