Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

ioandorin


Ionut

Avem confirmarea ca maine la ora 13:30 se deschide firul II la tunelurile Sighisoara & Danes. Este cineva dintre voi care vrea/poate sa mearga?

Vice33

Da, eu sunt in concediu si pot ajunge fie cu IR 1745, fie cu autoturismul la Sighisoara. E cineva amator sa vina cu mine din Brașov?


Vice33

Un clip scurt cu lucrarile intre Deva-Simeria

BONUS: Schimbare locomotivă SIMERIA


Vice33

Filmare dis de dimineata intre KM614-Arad-Curtici+schimbare locomotivă unde se circulă între Arad-Curtici cu 155 140 km/h.

BONUS: Filmare Curtici-Lokoshaza-Szolnok-Budapest Keleti (full)

Ce diferență între linia veche și cea nouă la joncțiunea de la km 614! Un RK niciodată nu poate compensa viteza de 155 km/h+ERTMS 2/ETCS.
Personal: +10 pentru lucrările făcute între km614-Curtici Fr. A meritat finantarea? DA, a meritat categoric.

Vice33

Tronsonul Turdaș-Vințu de Jos surprinzând lucrările pe acest coridor (M200) și anume:

- min 2:30 vechea gară Turdaș
- min 3:30 noua haltă Turdaș- min 3:50 lucrări pod peste CF si in depărtare tunelul Turmaș- min 10:30 varianta nouă
- min 13:57 halta PRICAZ
- min 16:30 ORĂȘTIE
- min 21:30 Geoagiu hc
- min 22:07 subtraversare A1
- min 22:50 Aurel Vlaicu
- min 27:50 ȘIBOT. Peronu dintre liniile 1,2 jumatate asfaltat.
- min 31:15 PODEȚ peste un drum comunal? - min 33:35 POD peste râul Cugir
- min 35:10 lucrări firul 1 podeț peste DJ 57 localitatea BALOMIRU DE CÂMP
- min 38:15 lucrări podeț râul CIOARA (înainte de Tărtăria)
- min 40:00 supratraversare drum comunal de lângă Tărtăria
- min 40:15 halta Tărtăria
- min 49:45 limitare de viteză halta BLANDIANA
- min 57:05 sosire VINȚU DE JOS


Andi

O mica observatie: Viteza maxima pe Km 614-Curtici este de 140 km/h, asa sunt trasate trenurile Dacia&Ister (si 1821/1822 Arad-Km 614).

District EA

O filmare Simeria - Arad cam la începutul lunii iulie 2018. Filmarea nu îmi aparține.

Sorinus

la HM-ul de la 3.21 nu s-a mai refacut peronul? Era asa scump?

E clar ca e ptr marfa halta aia (Ghioroc?), dar daca la Dunarea sau Ovidiu s-a facut peron la linia 1, trebuia standardizat.

cristi5

Daca stie cineva (sau poate afla) daca se circula in tunel la Sighisoara-Danes, va rog sa dati de veste. Trece cineva pe acolo dupa 17 si rog sa filmeze

Andi

IR 1746 are ultima raportare la Dumbraveni plecare regulata la 13:34, deci posibil ca in acest moment asteapta in Danes redeschiderea sau sa circule deja la cale libera cu 20 km/h.

Later edit: A sosit cu 16 minute intarziere in Danes, a plecat cu 25 si a ajuns la Sighisoara tot cu 25.

Ionut

Firul II modernizat pe traseu feroviar nou-construit între Sighişoara şi Daneş a fost dat în exploatare

Circulaţia feroviară între Sighişoara şi Daneş se desfăşoară de astăzi pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construită pe intervalul de staţii Sighişoara - Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri - Sighişoara şi Daneş -, 2 podeţe şi pasajul superior peste DN 13.

Lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighişoara şi Daneş, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante - Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 - vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighișoara - Aţel.

Pe tronsonul Sighişoara - Coşlariu, în lungime de aproximativ 100 km, lucrările de modernizare pe cele trei loturi Sighişoara - Aţel, Aţel - Micăsasa şi Micăsasa - Coşlariu sunt executate în proporţie de 94%, iar până în prezent au fost date în exploatare următoarele intervale de staţii:

◘ Sighişoara - Daneş (fir II pe traseul nou)
◘ Daneş - Dumbrăveni (Fir I)
◘ Dumbrăveni - Aţel - Mediaş (Fir II)
◘ Mediaş - Copşa Mică (Fir I)
◘ Copşa Mică - Micăsasa (Fir I)
◘ Micăsasa - Valea Lungă (Fir I)
◘ Valea Lungă - Blaj (Fir I)
◘ Blaj - Crăciunel (Fir II)
◘Crăciunel - Podu Mureş (Fir I)

Menţionăm faptul că, lucrările de modernizare aflate în execuţie între Sighişoara şi Coşlariu acoperă o gamă complexă de lucrări feroviare (linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, puncte de oprire, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivel, substaţii de tracţiune) şi au ca obiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului Rin-Dunăre (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.















CFR Infrastructura

voicul

Deci se pot face tuneluri chiar si in RO!
Cum transferam niste personal de la CFR la CNAIR?

Andi


Dominik

Bravo !!! Vad ca se pot construi si tuneluri in Romania...pe cand si al 2-lea fir ?  :cheers:
You're in Steelers Country