Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Phenol

^M-am gandit si eu la asta. Editarile filmarilor cu drona in ce program faceti si oare cu aia pot inversa filmarea?

ioandorin

DEME în acțiune în st Ghioroc la descărcat schimbătorii:






Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: cristi5 on July 10, 2018, 02:20:41 PM
Soferul: unde e gara Baneasa?

Continuare pe topicul CIV= Coridorul feroviar Rin-Dunare.

Taxiurile ne-au dus la gara regala, magulitor... Noroc ca gara adevarata e aproape. (GPS)


Interesanta noua interfata a diagrmelor CFR. Trebuie ochelari buni, si miros de detectiv sa gasesti hartia. (GPS)


De la reabilitare... (GPS)


(GPS)


Pe tabela de plecari, trenul 1945-2 Constanta-Satu Mare era dat la linia 1, unde asteptam linistiti. Jocul video inceput la aeroport nu se terminase, trenul a venit pe linia 3. Noroc ca a venit prea devreme... Alergarea cu bagaj si copilul de mana... (GPS)


... prin aceasta hruba, ca nu pot sa-i zic pasaj (GPS)


... a fost de neuitat
(GPS)




Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

A doua zi, spre Tulcea. Desiro se tara cu fix 113 km/h pe linia de 160 (GPS)


(GPS)


Hal de spoiala la reabilitare (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

​VIDEO, FOTO Brașov - Predeal, o cale ferată cu istorie bogată, dar cu un viitor care trebuie să aducă modernizarea - O poveste cu certuri, vânt puternic și viteză mică

Între Brașov și Predeal sunt 27 de km și linia este tranzitată zilnic de aproape 50 de trenuri de pasageri, dar acestea fac chiar și peste 40 de minute și, din cauza vântului, de câteva ori pe an cad copaci și circulația este întreruptă uneori câteva ore. De mulți ani se vorbește despre reabilitare, fiindcă linia are nevoie, iar costurile estimate sunt de peste 400 milioane euro, plus TVA. Printre diferitele scenarii de modernizare au fost luate în calcul și unele aproape SF, inclusiv un tunel de 22 km. Despre când ar putea începe lucrările și despre istoria fascinantă a liniei puteți citi mai jos.

Informația pe scurt

  • Trenurile circulă din 1879 între Brașov și Predeal, iar în anii 60' a fost prima linie normală electrificată din rețeaua CFR.

  • Predealul, fiind sat de graniță. a fost în centrul unei controverse între România și Austro - Ungaria, cele două state având mari neînțelegeri despre locul pe unde să se facă joncțiunile feroviare între țări.

  • Între Brașov și Constanța sunt aproape 400 km și doar cei 27 km dintre Brașov și Predeal nu sunt reabilitați.

  • Trenurile merg cu sub 40 km/h pe porțiunile complicate dintre Timișu de Sus și Predeal, iar cele mai rapide zone sunt între Brașov și Dârste, unde viteza maximă trece de 80 km/h.

  • Sunt trei gări între Brașov și Predeal. Trenurile care nu opresc în ele fac 35-38 de minute, cele care opresc în toate fac 42 - 44 de minute.

  • Din cauza restricțiilor de viteză cele mai rapide trenuri fac 35-38 de minute, în timp ce zeci de ani trenurile rapide și accelerate făceau 28 de minute.

  • Calea ferată dintre cele două orașe are mare nevoie de reabilitare, iar ultimele discuții ample pe subiect au fost în 2014. Cele mai fanteziste scenarii indicau un tunel de 22 km de la Azuga la Dârste. În Master Planul de transport estimările pentru costurile totale indicaă 418 milioane euro, fără TVA.

  • Nu se știe când vor începe lucrările, dar cu siguranță va fi mult după 2020. Traseul va fi păstrat, dar vor fi consolidate terasamentele, va fi refăcut sistemul de drenaj și se vor moderniza trecerile la nivel. Vor fi reparate și cele două tunele.

  • Va trebui modernizată și gara de la Predeal care, în 1968 când a fost dată în folosință, era printre printre gările cu un aspect super-modern. Nu mai este cazul în prezent când tunelul de acces la linii este foarte murdar.

Articol-fluviu pe Hotnews

cristi5

Vad ca standardul de "reconstructie" pe coridor este cu pasaje superioare metalice. Poate s-a mai discutat dar daca tot se reconstruieste linia, de ce nu au facut pasaje pe sub ea, macar in garile mari?

Nu de alta dar inaltimea unui om e mult mai mica decat gabaritul CF electrificate + zona de siguranta deasupra catenarei. Adica punem oamenii sa urce cam 3-4m in plus, si sa coboare tot atat. Cu copii si bagaje...

In 4 zile mi s-a intamplat de doua ori sa vina trenul la alta linie decat cea anuntata (Fetesti) sau afisata (Baneasa), se pare ca e un nou sport. Trenul sta un minut, run Forrest, run.

Pot sa inteleg ca e mai ieftin dar la gramada de bani pe care ii cheltuie, tocmai la pasaje fac economie? Se pot adauga ulterior lifturi la pasajele metalice?

La Medgidia (si probabil nu numai), ca sa nu urci ditai pasajul pt 2m parcursi pe orizontala, e permisa traversarea liniei 1
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

ioandorin

Quote
Hal de spoiala la reabilitare (GPS)
Asta la exterior !  La interior,circula un clip pe un grup feroviar , nu mai retin statia,dar tot de pe acolo,se vedea cum ploua in sala de relee,in wc-ul de serviciu apa curgea pe langa tevile de PVC,iar la exterior placile de poliester erau desprinse si cazute sau se vedea plasa de armare care era peste acestea !

Phenol

Pe Sighisoara - Simeria doar pe lotul Swietelsky (Vintu - Simeria) se fac supratreaversari pietonale, pe restul loturilor garile sunt cu pasaje subterane.

Daca imi aduc aminte bine, pe Simeria - Arad o sa fie la fel cu supratraversari, cu lifturi pe fiecare peron.

Andi

Vesti bune de la Sighisoara, s-a montat linia pe portiunea ramasa intre tunelul mic si semnalul de intrare in statie inclusiv pe podul Tarnava.  Din ce am vazut mai ramane doar catenara de pus si e gata.

Ionut

Avem informatii ca pe 25 iulie (saptamana viitoare) se va da drumul la trafic prin tunelurile Danes si Sighisoara. Revenim cu detalii. :)

GDPR

Cum, s-au facut deja testele de planeitate si rugozitate?  :lol:



Phenol

De la Savarsin pana la Varadia se circula pe firul 1, firul 2 fiind demontat intre Savarsin si halta Varadia.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)