[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BalaurDâmbovița

Quote from: Puffyk on February 19, 2021, 05:05:42 PM
Ce ma sperie este ca in continuare se construieste la greu pe tronsonul aflat in drumul legaturii A1-Pod Ciurel si nu este vorba de niste maghernite, ci blocuri in toata regula. Daca nu se face ceva curand, doar prin mijlocul lacului se va mai putea construi ceva.

Pe unde, mai exact, trebuia să treacă?

Știu că în zonă sunt construite deja o serie de ansambluri rezidențiale, și anume, Lacul Morii Residence 1&2, West Park 1&2, Uverturii Residence - și am văzut acum că mai rasare ceva și în spatele magazinului Lidl, Ajustorului Park Residence parcă scria.

Nu știu bine istoricul proiectul, dar m-am uitat pe hărți găsite online și părea că ar fi trebuit să treacă cumva între West Park și Lacul Morii Residence.

În momentului de față însă, mi-e greu să-mi dau seama pe unde ar mai putea trece ceva.


ghrt

Dacă citeşti mai în urmă o să vezi că nu era nici o continuare. Scrie negru pe alb în documentaţia de pe site-ul PMB, pe care am pus-o cu nişte pagini în urmă. Dar na, fiecare e liber să viseze.
Cont (aproape) inactiv.

Cristiano

 Lacul Morii Residence 1&2 - Nu au legatura cu prelungirea, nu a afectat traseul.

West Park 1&2 -  Nu au legatura cu prelungirea, nu a afectat traseul.

Uverturii Residence -   Nu are legatura cu prelungirea, nu a afectat traseul.

In spatele magazinului Lidl, Ajustorului Park Residence parcă scria - trece pe langa el si viitoarea Biblioteca a Institutului Penticostal.

Ar fi trebuit să treacă cumva între West Park și Lacul Morii Residence - corect.

Cred ca o sa dispara sediul Petcu Construct, pe acolo ar parea ca se intersecteaza cu Bd. Uverturii!


Drumm1

Am inteles ca nu se poate continua proiectul pentru ca exista o statie de tratare a apei in apropiere, la Podul Braila am vazut ca drumul este exact pe langa o statie de tratare a apei, deci se aplica alte reguli in Bucuresti alt normativ.

TVlad

E o mare diferenta: cea de la Braila este pentru tratarea apelor uzate (de canalizare) inainte de evacuarea lor in Dunare iar cea de la Rosu e pentru obtinerea apei potabile.

hefaistos

Corect! E apa potabila a Bucurestiului.
Si nu va agitati, in bugetul 2021 nu exista sume pentru investitii in rutier, cu exceptia Prelungirea Ghencea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Drumm1

Trebuie gasita o solutie si nu cred ca interzice vreun Normativ sau Lege sa se faca drumul pe acolo. Se pot pune panouri si altele pentru protejare impotriva noxelor, ideea e ca Iuliu Maniu este sufocat si se blocheaza des, trebuie facut ceva. Macar pana la Uverturi sa faca ceva in urmatorii anii.

rocklee

solutia la iuliu maniu ....este largirea la 3 benzi a autostrazi A1 ....PENTRU MARIREA FLUCSULUI DE INTRARE DE AUTOTURISME PE IULIU  MANIU ....MULTUMIM VIZIONARULUI ...nicusor dan .... :lol: :lol:

dr4qul4

@Rocklee, A1 trebuie extinsa la 3 benzi pe sens. De fapt cam asa se circula mai mereu...Pentru 3 benzi reale este nevoie de benzi accelerare/decelerare.

Nu are insa nimic de a face cu Iuliu Maniu. Pentru ala solutiile sunt Strapungerea din acest topic si prelungirea Bd Timisoara pana dupa Fashion House (pana in centura nu mai ajunge)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

Străpungerea e posibil să nu fie eligibilă pentru Fonduri Europene în forma actuală (drum express)

Redau următorul dialog, din Grupul de lucru București-Ilfov:
     • Udriște: lipsește prelungirea Pod Ciurel în planul cu Orbitalele
     • Răspuns: prelungirea se intersecta cu A1, deci nu primea finanțare UE. (contextul: drumuri cu acces controlat din A0)

Fred

Multumita Nicusorului, cea mai mare parte a costurilor o reprezinta exproprierile, iar fondurile europene nu sunt destinate cheltuielilor imbecile cauzate de actualul primar.

dr4qul4

ce drum expres? Poate PMB sa faca drum expres? E doar o denumire. Il redenumim Sosea sau Calea Pitesti si si gata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

Cam asta era fostul proiect, chiar dacă nu complet real conform definiției

Dacă vrem fonduri Europene pe un proiect de actualitate, atunci discutăm de transport alternativ. Cred că putem fi de acord că așa ceva nu există gata de implementare.


TVlad

E buna ruta asta pentru ca te scapa de citeva semafoare de pe Iuliu Maniu. Parerea mea e ca daca prelungesc soseaua pina la Uverturii, se rezolva multe. O buna parte din trafic e generat de cartierul captiv intre Virtutii, Uverturii si Lacul Morii. De la Uverturii se absoarbe "prin capilaritate" pe numeroasele stradute din Rosu.

Balamucul de pe Iuliu Maniu (pe sensul de iesire) e cauzat de traficul ce vine pe Valea Cascadelor. Pina sa prelungeasca Bd. Preciziei pina la centura sau A1, e suficient sa puna in practica ideea primarului CIucu si sa faca o scurta legatura unidirectionala Preciziei - A1 pe sub pasajul peste centura feroviara.