[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

lucian

Ce nu înțeleg si anume pentru moment nu se poate face.ceva.ca sa folosești celălalt sens de.mers de pe oasaj pentru coborâre? Nu ar mai fi cozile alea...

Puffyk

Pe cat de activ am fost in cadrul acestui topic, pe atat de dezumflat sunt acum.... Intelegeti cu totii ca proiectul este momentan inmormantat, cu actualul primar nu se poate comunica(asa cum in repetate dati am spus, inainte ca domnia sa sa ocupe aceasta functie) si absolut orice solutie, fie ea si de avarie, este exclusa. S-ar putea gasi varianta strazii din spatele Ford, cu prioritate la dreapta si cel putin 30% din trafic s-ar mai relaxa. Bineinteles, asfaltata.... Dar fara o presiune politica (ordin) nu exista nicio sansa sa vedem un singur utilaj la treaba. In administratia precedenta totul s-a facut pe negociere, constructorul a luat un credit pe baza caruia a lucrat, apoi a incasat de la PMB si l-a inchis. Dar cu Firea te puteai intelege, asta nu pricep multi, ca astfel de "combinatii" se fac doar intre cei de sus....Cu Nicusor cine credeti voi ca ar avea nebunia sa plece la drum...?!? Nimeni! De aceea toate proiectele de anvergura sunt blocate si asa vor ramane... Nu degeaba s-a nascut proverbul...** Dreptul umbla intotdeauna cu capul spart!**

Skynick

Nu cred ca ai toate datele sa faci afirmatiile astea. Cu totii suntem frustrati dar nu e cazul.

Puffyk

#1758
^
Tocmai am vorbit cu inginerul sef al santierului inchis. Toata echipa s-a risipit pe alte santiere. 0 alocare fonduri. 0 perspective. 0.00 vointa... 0% comunicare ... 0% finantare ...100% incapatanare!
Cum altfel?

hefaistos

Pai tu insistai ca o sa se faca "săptămâna viitoare" iar noi insistam ca n-are ce sa se facă pentru ca nu exista varianta agreata și aprobata. În caz ca nu știi continuarea se discuta odată cu începerea pasajului, adică de vreo 10 ani. Doar ca se lovește de tot felul de românisme. Soluția de avarie rămâne ca PS6 sa ia taurul de coarne și sa optimizeze traficul pe străduțele dintre pasaj și Uverturii. Și n-o mai da cu Firea ca nici ea și nici predecesorul Oprescu n-au făcut nimic pe aceasta tema.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Alexander

#1760
Nu se face ca nu sunt bani. Punct.
Seful de santier iti spune 30% date si 70% barfe si impresii. Mi se pare normal sa nu ii convina cand cineva nu aloca bani din motive. Avand in vedere situatia economica de acum + pandemia consider mult mai necesar si prioritar sa se aloce bani pentru spitale, semaforizari smart, etc. Sa nu mai zic ca ar costa aproape cat tot bugetul de investitii pe 2021.
Prin comparatie, largirea strazii prelungirea ghencea este evaluata la 60-70mil lei  (exproprieri) de la raul doamnei la centura + 120mil pentru lucrarile efective. Si mi se pare o idee mai scurt si mai aerisit traseul. Deci un total de 180-190mil lei, in conditiile in care tot bugetul de investitii pe 2021 este 200mil lei (buget propriu si inca pe atat estimat din fonduri europene daca si cand).
Deci, cu cifre in fata (ce am adunt si eu de pe net), cine e mai capos si fixist, si n-ai cu cine te intelege!? Adevarul e ca inainte se faceau "combinatii" la nivel inalt, adevarat. In 2019 s-au cheltuit 200mil lei doar pe targuri, evenimente si decoratiuni. Vorba aia, cand stai blocat in trafic ai timp sa iti aduci aminte cum a fost la Targul de Craciun de acu` cativa ani.   :)

Drumm1


Puffyk

Personal consider si am considerat intotdeauna ca Legatura Virtutii cu A1 este cel mai important lucru pentru a degreva jumatate de Bucuresti de chinul numit Iuliu Maniu. Nu ma intereseaza cine o face, Firea(de care, apropo, mi-a fost drag ca apa in cizme), Nicusor sau cine o mai urma...Visez la un Splaiul Independentei pe modelul bulevardelor de langa Sena, fara stopuri, fara intersectii la nivel, fara-fara, sa faci 15 minute din Unirii pana in A1....
Ma enerveaza cumplit ca baiatul asta nou este un fel de capat de linie in tot ce inseamna proiect adevarat in Bucuresti, am senzatia ca nu se va face absolut nimic de acum incolo, timp de 4 ani... Sa fii gata cu un Super Pod ce a costat o gramada si sa nu reprezinte prioritate 0 continuarea macar pana in Uverturii...mi se pare de noaptea mintii!!!

hvm

tin minte eu prost sau PMB are conturile blocate de creditori? si nu se pot realiza nici un fel de investitii decat din fonduri externe? Daca nu ma inseala memoria, atunci nu cred ca avem ce sa discutam despre investitii noi pana nu se rezolva problema datoriilor.


Si asta o sa fie dureros, fiindca asta o sa fie probabil cam pe la urmatoarele alegeri si pana atunci lumea o sa se sature de faptul ca n-a facut nici un fel de investitii. nu intereseaza pe nimeni ca a scapat de datorii si de acu poate face investitii din economiile pe care pana atunci le-a folosit pentru plata datoriilor, vor alege pe altul care probabil o sa cheltuie iar banii pe prosti ca nu il mai opreste nimeni.....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

^ Eu zic ca nu are rost sa compari cu bulevardele de pe langa Sena.... N-ai unde sa faci denivelari in jos...

AndreiB

Asta (Splaiul ca autostrada urbana) ar fi complet impotriva bunelor practici urbanistice de azi. FYI - Parisul face exact opusul, scoate traficul auto de pe splaiurile Senei. Ceva la care se gandesc de ceva vreme - e.g. https://www.theguardian.com/cities/2016/sep/26/paris-council-approves-ban-vehicles-right-bank-seine-road

oc7avian

Îți respect visul, dar cu părere de rău e irealizabil dacă scopul e să faci 15 minute din Unirii la A1. Ar fi blocate fie ieșirile de pe această autostradă urbană, fie aglomerat pe drumurile ce duc la intrare. Au pățit-o și alții înaintea noastră, inclusiv cu mai multe benzi decât am putea avea noi vreodată pe Splai.

Dar să zicem prin absurd că nu se întâmplă asta. Ok, e un proiect pe care îl poți face exclusiv din fonduri proprii. Nu primești fonduri nerambursabile. Nici pentru pentru prelungirea Pod Ciurel - A1 în forma asta.

Dar dacă scopul tău e să facă toți 15 minute, nu doar cei cu mașină? Faci bulevard mai departe din podul Ciurel cu transport public, piste de biciclete etc. Deja ai redus masiv costurile că nu ai intersecții denivelate. Bonus: ai acces la Fonduri Europene nerambursabile. Tot ce ai salvat bagi masiv în soluții de mobilitate. Urgent faci și prelungirea Bd. Timișoara.

Rezultatul? Dacă chiar ai nevoie de mașină, inclusiv tu vei face mult mai puțin decât acum. Însă poate exista un cost ascuns: taxă de intrat în centru pentru a descuraja folosirea mașinii în caz că nu e musai. Și transport public civilizat, evident.

Care soluție ți se pare cu randament mai bun raportat la investiția din buget?

PS: viziunea tuturor din conducere, nu doar a primarului, este că trebuie altă abordare. Se lucrează intens în creșterea atractivității DNCB și A0 prin radiale

Puffyk


irirat

@hefaitos - Nu prea are ce sa faca primaria S6 acolo, fara exproprieri nu vad nici o varianta de a conecta sensul Splai -> Militari de stradutele din preajma pentru a nu mai folosi Virtutii pentru coborare.
Amilcar C. Sandulescu e praf, o banda e ocupata de masini parcate sau de betonierele/camioanele celor care construiesc blocul de la intrarea pe straduta si abia face fata la traficul dintr-un singur sens a celor care vor sa urce pe pod de pe Str. Dambovitei. Chiar daca s-ar repara strada si s-ar conecta cumva sensul Splai-Militari la Amilcar C. Sandulescu, blocajul s-ar muta la intersectia acesteia cu Str. Dambovitei.

hefaistos

Ba se poate.
Sensuri unice, schimbarea prioritatilor la intersectii si conectarea pasajului: urcare pe Amilcar Sandulescu (in spate la Ford) coborare pe Puntii. Ce prezint mai jos este facut la repezeala si ora tarzie dar e mult mai bine decat ce e acum:




Powered by API/PUM imgur uploader

Da, e o carpeala dar e o carpeala a ceva ce e "rupt" acum. Scoate o treime din masinile ce se amesteca cu traficul de pe Virtutii si le scurteaza acestora timpul de parcurs cu 5-10 minute. Si e neceasra pentru ca vom astepta minim 3 ani o solutie finala pentru prelungirea pasajulu cu un culoar. Eu zic minim 3 dar din experienta intre 7 si 12. 

 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.