[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

@ciprebbe, daca iese Nicusor, iti garantez ca acest proiect va fi ingropat. Este proiectul prin care a devenit cunoscut, incercand sa-l opreasca. Au mai fost si Berzei si Cathedral plaza. Dar succesul, si implicit recunoasterea publica, au venit de aici.
Si are in jurul lui oameni care gandesc la fel si care au luptat contra "autostrazii urbane din centrul orasului". Nu au cum sa mai dea inapoi.
Totusi, intre un primar care nu stie decat biserici, si unul care e contra unui singur proiect, alegerea nu poate fi(atat de)rea.
Poate vom avea noroc de o a 3-a optiune (desi nu prea cred), dar in orice situatie, Strapungerea nu poate fi realizata mai devreme de 6-8 ani. Daca iese ND, mai adauga 4.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexxC

Apropo de ingropat si o a3a optiune...a fost studiata posibilitatea continuarii acestei strapungeri prin subteran sau poate suspendat pe marginea Lacului Morii si Dambovitei. Cu siguranta exista si o solutie care sa ii impace pe majoritatea.

oc7avian

E o șansă mică să nu se îngroape continuarea. Zona ar fi foarte bună pentru un Park&Ride (un lucru pentru care Nicușor Dan e pro). Pe terenul rămas liber cei de la Sema Park parcă aveau în plan demult un mall. S-ar putea corela ceva în parteneriat Public - Privat pentru parcare (măcar parcarea construită mai repede). Ar exista conexiune la M1 pe 2 direcții fix din "întoarcerea" magistralei, 41 și 601.

Așa, venind de pe A1 ai 2 opțiuni de a lăsa mașina, în funcție de zona de interes: Preciziei sau Petrache Poenaru.

dr4qul4

Cand iti construiesti cariera politica pe o singura idee, NU ai cum sa dai inapoi.
Chiar daca intre timp argumentele tale au expirat. Suntem constienti cu totii ca va exista A0 completa inaintea acestui proiect, astfel ca nu va atrage nici un fel de trafic de tranzit (acesta este (contr)argumentul principal la aparitia proiectului, dar care era valabil pentru Bucurestiul de acum 40 de ani).

Dar, chiar si cu vointa, acest proiect nu este simplu.
Pe langa/peste Dambovita nu prea au cum sa mearga. Trebuie sa ajunga la canal si ala o coteste spre Nord inainte de varsare.
Nici prin subteran nu au prea multe sanse. Panza freatica ar trebui sa fie sus (din cauza lacului) si magistralele de apa potabila colcaie prin zona. Mai urmeaza si Uzina de apa de la Rosu unde masurile de protectie sunt stricte.
Si chiar daca cei din Militari Residence au lasat loc, imediat dupa DNCB dam intr-o padure de depozite. Nu stiu unde vor inghesui un nod acolo (macar pt v = 60kmh)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Sa mai taie din el atunci, adica din viteza - sa faca 30.  :D

Realizarea ar fi sa se faca o conexiune din si in str. Dambovitei. Daca va fi asa, utilitatea proiectului va fi pe la vreo 30%.

paullie


ionut_16

Au fost montați amortizorii anti-cutremur la Podul Ciurel din București!
https://www.gandul.ro/social/au-fost-montati-amortizorii-anti-cutremur-la-podul-ciurel-din-bucuresti-tu-stiai-cum-arata-aceste-dispozitive-imagini-exclusive-19478867

(cateva dintre poze apar si in clipul lui shoppy, pt. cei care nu l-au vazut pot vedea aici)




























Powered by API/PUM imgur uploader

QuotePodul Ciurel din Capitală, una dintre cele mai așteptate construcții din București, are, de azi, amortizori seismici, pe care îi puteți vedea în imaginile exclusive publicate de Gândul.ro. Potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei, montarea amortizorilor reprezintă ultima etapă de lucrare care se realizează la un pod.

,,Ultima lucrare care se realizează în cazul construcției unui pod este montarea rosturilor de dilatație și a amortizorilor seismici. În acest moment, la Podul Ciurel au loc aceste lucrări finale înaintea deschiderii traficului", au declarat pentru Gândul.ro reprezentanții Primăriei Capitalei.

Amortizorii seismici sunt dispozitive care au capacitatea să absoabră energia și să limiteze atât mișcările cât și sarcinile la care structurile foarte mari sunt supuse în timpul unui cutremur.

Se va da drumul la trafic în toamnă
Reprezentanții PMB mai susțin că în luna septembrie se va ,,încărca" podul, respectiv se va încerca traficul pe această structură extrem de importantă pentru fluidizarea traficului în zonă. Practic, se va da drumul atât mașinilor care vin din centrul Capitalei spre cartierul Militari, cât și invers, și se va încerca varianta străduțelor adiacente Șoselei Virtuții, precum strada Dealul Țugulea.

Proiectul complet, departe de finalizare!
Totuși, proiectul, așa cum a fost gândit inițial, este departe de finalizare. Asta pentru că Nodul Virtuți cu Podul de la Ciurel ar trebui legate de Autostrada A1, printr-un drum expres, astfel încât să se mai elibereze singura ieșire spre Pitești, respectiv Bulevardul Iuliu Maniu. Practic, drumul expres mai are mult de așteptat.

,,Început acum 10 ani. Abandonat în faza incipientă. Preluat aproape de la zero de noi și dus la bun sfârșit (...) Muncim toată vara și la finalul acesteia inaugurăm mult-așteptatul Pod Ciurel.", a anunțat recent Gabriela Firea.

Podul, testat cu camioane cu sarcină foarte mare
Podul a fost încercat recent printr-un test realizat cu ajutorul profesorilor de la Facultatea de Construcții din Capitală. Astfel, înainte să fie dat în circulație, specialiștii au urcat pe pod mai multe camioane de zeci de tone pentru a-i verifica rezistența. Gândul.ro vă oferă în premieră imagini inedite cu încercarea podului.

Podul are lungimea suprastructurii de aproape 53 de metri, traversează râul Dâmbovița și asigură legătură de pe malul stâng al râului spre STS. Are două benzi de circulație cu lățimea de 3.50 metri fiecare și, de asemenea, are două trotuare pietonale cu lățimea utilă de 1.50 m.

irirat

^
Quote

Se va da drumul la trafic în toamnă
Reprezentanții PMB mai susțin că în luna septembrie se va ,,încărca" podul, respectiv se va încerca traficul pe această structură extrem de importantă pentru fluidizarea traficului în zonă. Practic, se va da drumul atât mașinilor care vin din centrul Capitalei spre cartierul Militari,  cât și invers, și se va încerca varianta străduțelor adiacente Șoselei Virtuții, precum strada Dealul Țugulea.


Singurul lucru important pentru mine din mesajul de mai sus, nu cred pana nu vad

TibiV

Cat de penibili pot fi unii...

https://www.gandul.ro/social/exclusiv-cum-se-testeaza-rezistenta-unui-pod-nou-construit-in-capitala-imagini-in-premiera-cu-incercarea-realizata-la-ciurel-de-specialistii-de-la-facultatea-de-constructii-19461598

Am fost initial uimit... Cum naiba au testat hobanatul fara sa aflam si noi?!?!...
Apoi m-am linistit.
Nu este vorba despre hobanat...
Este vorba despre "podisca" noua de la sol.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei


TibiV

Care "Continuare spre A1"?...

Pe vreo alee atat de mica incat nu se vede in filmare?

Filmarea ta demonstreaza ca proiectul asta este MORT.
Trebuie ingropat urgent, ca deja a inceput sa miroasa urat.

Cum spunea seful unei statii radar de pe insula Oahu, pe 7 decembrie 1941: "Forget it!"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Duta C


dargauda

sau poate o supra..supra..supratraversare va fi doar vara si umbra trebe la blouri  :lol: :lol:

Exploring

Foarte mișto videoul! Felicitări! Și așteptăm o filmare și mai de sus a posibilei traiectorii spre A1.