[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mao

Vai ce haos e in planificare la S6. Ce spagi banuiesc ca se dau acolo pentru autorizatii de constructie... cum au imbracat biserica aia in blocuri. Si continuarea proiectului spre A1, poate ca viaduct peste lac ca altfel nu vad cum. Apar blocuri ca ciupercile pe traseul ala.

TransitGuy

Mulțumim de poze! Se pare ca s-au hotărât totuși sa lege podul de strada Dâmboviței.


Exploring

De legat oricum trebuia legat de strada Amilcar Sandulescu, însă să vedem dacă va fi permis accesul pe acolo când va fi dat în folosință pasajul și dacă se vor face ceva lucrării străzii ăleia. În situația în care nu o amenajează, la cum arată acum, nu va suporta traficul.

voicul

Accesul e important, ca masinile romanilor sunt invatate si suporte orice.  :lol:
Deci nu conteaza ca nu suporta drumul, daca e sa se castige 5 minute atunci masina suporta orice.

Puffyk

Vesti....
1. Santierul continua chiar daca s-au intamplat niste chestii pozitive....!
2. Se va da drumul la circulatie in jur de 20-25.09.....
3. S-a facut o modificare de proiect pentru accesul catre si dinspre strada Dambovitei....se asteapta avize si alte avize; se lucreaza cum se poate!
4. Se doreste cuplarea cu A0 si nu cu A1....alte modificari ale proiectului inital....
Revenim cand vor mai aparea alte noutati!

medicul de garda

Referitor la punctul 4, cumva nu ma mira ca se incearca modificarea proiectului, dat fiind ca s-au construit masiv depozite pana la limita autostrazii, pana dupa Ciorogarla, nemairamanand loc pentru bretelele de acces prevazute initial. Se pare, ca desi primaria Chiajna a rezervat loc pentru sosea, fiind la limita cu Bucurestiul, dupa centura nu s-a mai respectat PUZ-ul (de fapt, ce PUZ sa se respecte, ca nu mai tine de competenta PMB ce se intampla acolo...).

Aici mereu mi-am pus problema cum naiba visa PMB sa construiasca ceva ce nu se afla pe teritoriul sau administativ, adica bucata dintre DNCB si A1. Si asta inainte sa intre in vigoare noua lege cu posibilitatea constructiei de drumuri de interes national de catre consilii judetene si locale (unde tot ar fi nevoie de o colaborare cu CNAIR si CJ Ilfov). Vorbim despre ~2-2,5 km de drum expres cu bretelele aferente. Problema este pe unde naiba mai reusesc sa o strecoare, ca s-au ocupat cam toate loturile disponibile... :(
Parerea mea e ca la ora actuala singura varianta fezabila e undeva imediat dupa iesirea Ciorogarla, de-a lungul canalului existent, oarecum similar cu ce s-a facut la Sebes, dar mai inghesuit putin. Sensul spre oras e mult mai complicat, singura varianta fezabila ca pret si mijloace tehnice (vb despre PMB aici...), este o bretea ce deriva inainte de podul peste M900, la nici un km dupa nodul Ciorogarla. Preferabil cu refacerea din temelii a acestuia din urma pe sensul spre Bucuresti, astfel incat sa fie evitate numeroasele conflicte de trafic din prezent, ce vor fi amplificate de prezenta drumului expres.

Ceva de genul acesta: cu rosu sensul de iesire, cu albastru cel de intrare spre oras
Nod strapungere-A1 propus



Powered by API/PUM imgur uploader


Si sper ca primaria sa copieze exemplul Oradei sau Clujului, cu licitarea proiectarii catre o firma care se pricepe, si oferirea proiectului catre CNAIR pe portiunea care ii intereseaza. Si sa o faca repede, pana nu se ocupa si lotul acela ramas liber intre cimitir si calea ferata!!!  :|


NB: nu inteleg totusi cum viseaza ei sa se lege de A0, care va fi proiectat muuuult mai departe in zona respectiva (e cam distanta maxima fata de DNCB de pe tot inelul). Si nici nu evita problema depozitelor, dimpotriva, trebuie sa evite si mai multe, plus localitatea Ciorogarla... Nu mai zic ca vor aglomera artificial un nod proiectat slab din start: trefla dintre A0 si A1.
Trust me, I'm an east-european doctor!

irirat

Cred ca modificarea ar arata asa, oricum bine ca s-au gandit in al 12 ceas la asta.
Ar fi umatoarele provocari:
- str. A.C. Sandulescu modificata in strada cu sens, dinspre Str. Dambovitei catre pod;
- A.C. Sandulescu este intr-o stare precara si trebuie reabilitata;
- capacitatea limitata a strazii de a prelua traficul, masinile riveranilor parcate pe ambele parti ale strazii + conflict de trafic intre fluxul verde si cel rosu, la intersectia cu Str. Dambovitei (marcat cu un cerc albastru);

Cristiano

Eu sunt de parere ca legatura pana la  intrarea in Rosu/Bd. Uverturii se poate face, ar mai fi ideala si cea "noua" la A0.

Puffyk

Doar o parere personala....
Nu poti transforma 3 benzi de Splai cu 2 benzi de pod intr-o strada care este, de fapt, drum de servitute....
Asa ca drumul cred ar putea lua conturul lacului, ar putea trece pe deasupra cascadei canalului Arges(pentru cine este mai tanar, locul se numea "La Stejar"), apoi ar putea merge drept pe unul dintre malurile canalului Dambovita, pod peste actuala CB si, drept inainte la limita dintre Dragomiresti Deal si Vale pana in A0....
Altfel este foarte complicat sa descarci tot ce iese din Bucuresti, din Splai. Sa nu uitam ca, la iesirea din Chiajna se formeaza cozi din cauza trecerii la nivel cu calea ferata si la un trafic moderat, daramite la unul de varf! O descarcare direct in actuala CB ar putea reprezenta o solutie, chiar printr-un giratoriu mare....
Poate Micul Paris va deveni un Mic Paris si in materie de infrastructura rutiera....momentan nu este nici macar Micul Sofia!!!


VladyF

@medicul de garda
In zona unde desenat tu s-a dorit realizarea legaturii de la bun inceput, din fericire nu au aparut constructii pe portiunea aia.
( PUZ 2011 )


Powered by API/PUM imgur uploader

medicul de garda

Breteaua de iesire din oras nu pare sa mai fie posibila, fiindca a aparut constructia aceea langa CF. De asta zic ca PMB trebuie sa se grabeasca cu proiectul, in colaborare cu CNAIR!
Oricum, chiar daca mai era loc pentru breteaua aia, uitati-va doar la ea, in ce hal arata!! O porcarie de bretea in stilul podul Grant, cu spatiul minim posibil pentru accelerare, la nici 500m de iesirea Ciorogarla, inaintea unui pasaj unde nu ai vizibilitate din cauza declivitatii mari a rampelor (e si linie continua acolo, foarte lunga, fix din cauza asta, ceea ce deja creaza probleme din cauza celor multi care ies imediat de pe A1). Acolo ori va fi ambuteiaj continuu si/sau vor fi accidente zilnic! Exclus sa se contruiasca porcaria aia, sper ca CNAIR sa nu le avizeze asa ceva.  >:( Obligatoriu trebuie prelungire pana dupa nodul rutier, se mai gaseste loc pe langa zona de protectie sanitara pentru 2 benzi. In cel mai rau caz expropriaza depozitul ala de camioane de fier vechi...

De altfel nici breteaua de intrare in oras sub forma desenata de ei nu e posibila tehnic fara sa te apuci sa sapi o pila intre sensurile autostrazii, ceea ce nu se va aproba in veci. De asta am propus o bretea similara cu ce s-a facut la Sebes, care sa permita macar 80km/h.

NB: doar ca sa realizati calitatea "studiului" pentru aceasta sosea, uitati-va cum au desenat niste drumuri locale cu acces direct din autostrada. La 500m de cea mai prost proiectat si aglomerat nod rutier din tara  :headbash:
Trust me, I'm an east-european doctor!

hefaistos

Avand in vedere situatia existenta o solutie decenta este prelungirea pana la un giratoriu pe peninsula si de acolo conectarea cu caile de acces locali in prima faza urmand ca mai apoi sa se faca conexiunea cy DNCB prin pasaj/dig peste lac. Si mai departe catre A0.
pasaj existent - NEGRU
realizare in prima faza - ROSU
realiare in faza a doua - ALBASTRU






Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


Cristiano

#1258
"realizare in prima faza - ROSU"

Sunt sigur  100% nu este fezabila!
Tot vechiul traseu este mai usor de executat (Uverturii/Rosu)!

rizzuh

Sa expropiezi si sa demolezi cateva blocuri, ca sa pastrezi vechiul traseu? :lol: :lol: :lol: