[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Pt ca cel de la sector 6, cu 2% momentan, are o problema personala cu pasajul: ii darama balconul si ii aduce galagia in oaza lui de liniste.

Iar deviza celui de la PMB, care are sanse serioase (chiar favorit), este: salvam bucurestiul de masini. El considera ca orice pasaj provoaca si mai multe ambuteiaje prin incurajarea traficului rutier.

Si amandoi au contestat in justitie aceasta străpungere. Si au fost foarte aproape sa darame ce se construise.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on May 27, 2016, 12:02:24 AM
are o problema personala cu pasajul: ii darama balconul si ii aduce galagia in oaza lui de liniste.
Ii darama balconul pe naiba...
Nu mai crede (tocmai tu...) toate prostiile din presa.
Uite o poza de acum doua saptamani, cu rampa si casa "candidatului" la primaria sector 6:

(poza de pe MetrouUsor, din 8 mai, facuta de userul shoppy... Complet vezi aici )

Cetateanul din vila respectiva vrea sa demoleze podul.
Iar pentru asta vrea sa ajunga primar la Sectorul 6.
OK, cei din 6 sa il voteze daca vor. Ca vila aia este mai importanta decat orice tentativa de normalitate in Bucuresti....

P.S.
Nu mai vorbesc de faptul ca are mult teren in spate, conform planurilor ANCPI.
Dar a facut casa in fata, la strada, sa vada oamenii ce casa are el.
Cu adapost anti-atomic, cum s-a laudat in presa...
Nu a explicat insa niciodata cum de "i s-a retrocedat" tocmai acolo.
Cautati in presa, personajul este interesant. ANSVSA....
Muuuuulta spaga.

Bleah....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Nu stiu daca chiar ii darama ceva, ii expropriaza 2m2, dar cu siguranta nu-i convine ca "bulevardul lui de servitute" va deveni brusc circulat.
Iar acest pasaj a fost salvat de la demolare de autorizatia data de PS6.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Quote from: architengi on May 26, 2016, 10:56:46 PM
Dar de ce ar opri Primarul lucrarile la strapungerea A1-Centura-Virtutii? Nu are niciun sens.
Pentru ca multi oameni nu vad mai departe de ziua de maine; majoritatea celor care sunt impotriva strapungerii sunt convinsi ca traficul de pe centura se va muta pe Splai - nu are nici o logica, dar o putem defini la religie pentru ca se bazeaza pe credinta si nu pe logica. Ei sunt convinsi ca toata lumea care ar merge pe centura ar intra pe Splai doar ca sa viziteze noul pasaj si sa vada Dambovita de sus (nu au aflat ca se poate si de pe podul Basarab). Cand incerci sa le explici ca acea parte a traficului de pe A1 care merge pe Maniu-Virtutii s-ar muta pe strapungere si ar reduce traficul pe Maniu vin cu argumente ca ... sa faci strapungere pe Timisoara sau sa mergi pe centura. Ce sa cauti pe Timisoara daca vrei sa ajungi in Crangasi nu stiu, nici pe centura nu ai unde merge (daca mergi la Chiajna si intri pe Uverturii tot un drac, e blocat), dar toti oamenii astia cu Nicusor Dan in frunte sunt convinsi ca supa de pui rezolva traficul pentru ca are pui si atunci nu e nevoie de nici o strapungere si nici un pasaj pe nicaieri. Vorba cuiva, trebuie sa ne interesam de pretul la iarba ca o sa ne moara caii de foame.

AFC

^ Cred ca la 6 va iesi primar un "prieten " a lui Danes, anume Stefan Florescu. In situatia asta sigur nu va fi nicio piedica din zona primariei.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Klaudiu!!!

#245
3 poze de ieri din zona podului Ciurel.







1q5apr0

#247
PUZ-ul proiectului este anulat definitiv si irevocabil fara cai de atac. Momentan, continuarea este "moarta". Se vehicula la un moment dat prin PMB o varianta cu tunel (nu degeaba a trambitat Oprescu varianta asta) insa totul s-a stins. Scopul principal este terminarea podului si conectarea acestuia cu str. Dambovitei. Atat. Restul, cel mai probabil va fi dat uitarii.

dr4qul4

#248
PUZ-ul nu a fost niciodata anulat. Tot ce s-a contestat a fost AC luata in regim de urgenta.

Lucrarile actuale sunt facute pe AC-ul luat in regim de urgenta pe baz PUZ-ului de la sectorul 6.
Continuarea este in aer, iar daca iese primar cine nu trebuie, va fi ingropat proiectul strapungerii. Podul este greu de daramat in acest moment fara sa stea cu grija DNA-ului mai tarziu.

Cei 2 propun si alternative: Bd Timisoara, Liniei sau Preciziei

Singura care mi se pare demna de luat in seama este cea de la Bd Timisoara, dar nu "in loc de" ci doar complementar, ca sa mai castigam ceva timp pana cand se va face Strapungerea A1 (7-10 ani)

Ce nu vor sa remarce cei 2 este ca  Dudu, Chiajna si Rosu (+ cartierul nou si zona comerciala) sunt toate la Nord de Iuliu Maniu. Precizie se termina in V Cascadelor iar pe Liniei ar putea sa faca maxim Tramvai/ metrou usor (de ex spre Domnesti) deoarece are portiuni foarte inguste si se termina exact in Razoare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#249
Quote from: TibiV on May 31, 2016, 01:52:42 PM
http://www.economica.net/mobile/autostrada-lui-oprescu-inainteaza-spre-vest-candidatul-lui-nicusor-dan-la-sectorul-6-promite-sa-suspende-proiectul-lucru_120346.html

ce gogomai si astia ....vor sa datame ce au facut alti ...ca in zicala ...sa moara capra vecinului ...

alternative sunt da ...cine ii opreste sa le faca si pe acelea ?????

TibiV

#250
Quote from: dr4qul4 on May 31, 2016, 04:53:26 PM
Cei 2 propun si alternative: Bd Timisoara, Liniei sau Preciziei

Singura care mi se pare demna de luat in seama este cea de la Bd Timisoara, dar nu "in loc de" ci doar complementar, ca sa mai castigam ceva timp pana cand se va face Strapungerea A1 (7-10 ani)
:thumbsup:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

#251
Cei doi sunt aiuriti: daca fac strapungere spre Timisoara cat din problema rezolva? Pentru cine vine pe A1 si are treaba in continuare pe directia Bd. Timisoara sau mai spre sud exista posibilitatea sa mearga pe Maniu pana la Pacii si sa faca dreapta pe Valea Cascadelor. O strapungere direct in Timisoara ar fluidiza portiunea respectiva din Iuliu Maniu, dar de la Pacii la Lujerului tot e blocat, acolo ce se intampla? Nimic. Traficul care vine din A1 nu se duce doar spre est si sud, o parte merge spre nord - nu suficient de mult incat sa o ia pe centura pana la Chitila. Cum rezolva problema? Intersectia A1 - DNCB e blocata si avem cozi pe autostrada zilnic, chiar si largita la 4 benzi tot blocata o sa fie pentru ca tot traficul de pe A1 spre DNCB in nord se intersecteaza la nivel cu DNCB. Fara un pasaj subteran nord-sud pe sub A1 nu se rezolva.

Pana la urma problema cea mare a Bucurestiului (si nu numai) e ca orice dobitoc care are o idee creata poate ajunge primar si 2 milioane de locuitori trebuie sa plateasca pentru asta - si in bani (taxe si impozite pe panselute) si in timp si nervi in trafic. Iar candidatii vin cu idei care de care mai crete, care suna frumos si nu rezolva nimic. Benzi RATB fara politie? Zero. Transport in comun eficient fara benzi unice? Zero. Locuri mai multe de parcare? Zero, daca in intersectii jumatate din benzi sunt blocate cu taxiuri care asteapta clienti, taximetristii nu o sa isi astepte clientii in parcari subterane fara vad comercial.

Ionut

^ Va rog discutati in threadul de proiecte, nu aici. Multumesc!

1q5apr0

@dr4qul4 - PUZ-ul proiectului Ciurel-A1 este anulat definitiv si irevocabil din februarie 2016. Detalii aici: http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20788280-instanta-anulat-planul-urbanistic-zonal-care-stabileste-traseul-drumului-expres-spre-autostrada-a1-decizia-este-definitiva-intampla-mai-departe-pasajul-ciurel.htm sau aici: http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000532665&id_inst=2


Podul a fost introdus, oarecum ilegal, in PUZ S6 si de aceea continua lucrarile la el. Restul proiectului este preluat in PUZ S6, INSA, zona afectata este hasurata si are interdictie temporara de construire pana la elaborarea unei alte documentatii de urbanism pentru zona respectiva. Se poate construi doar cu aviz de oportunitate de la PMB si PUZ individual pe parcela afectata.

Dupa terminarea podului, traficul va fi distribuit pe strazile din spatele BDT si cam atat. Continuarea este "in pom" si probabil va ramane asa (daca nu definitiv) din diverse motive:

1. costul exproprierilor (calculate folosind pret/mp din grila notarilor) este foarte mare;
2. zona de protectie sanitara severa + necesitate derogare de la legea mediului (foarte drastica de altfel de cand cu aderarea la UE) privind resursele de apa potabila, in speta uzina de tratare a apei de la Rosu;
3. costuri mari pentru implementare-bugetul PMB nu face fata unui asemenea cost + ca lucrarea nu este eligibila pentru finantare nerambursabila intrucat se incadreaza in categoria "lucrari suspecte" (lipsa studii, impact, riscuri, alternative, etc.)...

+ multe altele;

cam atat "din interior" :)


TibiV

O poza a userului shoppy de pe MetrouUsor, facuta pe 31 mai...


TOATE 3 CONTRAVANTURILE SUNT MONTATE !
:banana:

Toate pozele le gasiti aici: http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=148&t=3747&start=14#p208926
Mama proștilor este mereu gravidă... :)