[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

Momentan aceasta megainvestiție doar rezolva o intersecție la nivel și elimina câteva semafoare?
Aici nu comentează nimeni ca doar se muta înghesuială la Crangăsi și Uverturii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

#226
@Alecu, nu e chiar asa.
Cei care vin acum pe Splai ori ies pe la Piata la Crangasi, unde este tot timpul aglomerat,
Ori fac stanga la Grozavesti (aglomereaza acea intersectie) si apoi imediat dreapta-dreapta-stanga si ies inapoi pe splai, dar pe zona dublu-sens.

Eu consider ca se va sta mult mai putin la semafor la piata la Crangasi decat acum. Traficul va fi fluent acolo pentru ca urmeaza pasajul Basarab. Cele 2 semafoare (piata si Ceahlau) vor trebui modificate sa mai adauge timp pt directia principala.

Iar cei care vor merge spre Lujerului vor sta mult mai putin in trafic. Una e sa faci stanga la Grozavesti si sa o iei pe Iuliu Maniu si alta e sa mergi inainte si apoi sa faci dreapta spre Rosu (chiar inainte de Uverturii).

Pana la urma, de unde ar veni mai multe masini la Crangasi?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

irirat

@Alecu - cel mai mare avantaj al acestui pod este ca cei care vin pe Uverturii sau din zona noua a cart. Militari vor putea ajunge pe Splai fara a mai trece prin intersectie Uverturii vs Virtutii (pasaj Lujerului).  Intersectia aia e blocata intotdeauna si poti sa stai si cate 20-25 de minute sa iesi de pe Uverturii pe Virtutii.
Inainte de modernizarea liniei 41, iesirea pe Virtutii putea facea prin alte 2-3 puncte, dar acum nu mai sunt 

AdrianB1

Poate ca @alecu26 era doar un pic ironic pentru ca la pasajul de la Casa Scanteii (presei in cadere libera) asa s-a spus.

In caz ca nu era, doar pasajul asta nu rezolva absolut nimic. Pe axa Crangasi-Lujerului nu se schimba absolut nimic pentru ca la Crangasi blocajul artificial de la trecerile de pietoni semaforizate nu se schimba cu nimic, iar la Lujerului intersectia cu Uverturii va bloca traficul ca si in trecut. Cand pasajul va avea conexiune spre vest, nici macar pana in autostrada - temporar chiar si spre intersectia Apusului cu Uverturii, va avea in influenta pentru ca reduce din traficul intre pasaj si Lujerului si rezolva in parte problema la Lujerului + Iuliu Maniu, pana atunci nu rezolva nimic.

dr4qul4

Pasajul ii va ajuta imediat pe cei care stau in zona Uverturii/Rosu precum si pe cei din Regie, care acum sunt izolati acolo!! Si nu sunt deloc putini.
Chiar si acum (calculat dupa ceas) dimineata poti face mai putin pe acolo ca sa iesi pe autostrada, pornind de la unirii. Totul e sa stii pe ce stradute sa iesi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Pai ăsta spun....beneficiile comparativ cu costurile Sunt îndoielnice.  Cel puțin temporar. Iar continuările exista concret? Sau numai discuții ca sunt scumpe exproprierile,  bla, bla.
Cu banii băgați în acest pasaj cred ca se rezolva vreo 5 alte intersecții. ...care de ex. sa fluidizele descărcarea A3.
Mă gândesc doar ca nu exista alta soluție tehnica? Pe lângă hobanatului propriuzis exista și multe rampe toate pe piloni.
La fel cum la Otopeni sa făcut un enorm hobanat doar sa trecem peste CF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Aici ai si tu dreptate. Un pod peste dambovita (la nivel) avea aceleasi beneficii. Si avem destule alte intersectii mai importante. Eu chiar nu pot intelege cum nu mai avem nimic pregatit pe inelul principal.
Dar acum nu prea mai poti da inapoi. Mai ales daca te gandesti ca Pta Sudului si NG-Splai sunt pe terminate si ramane doar acest santier in tot Bucurestiul!!!
Primaria e momentan tot in zona. Probabil s-au gandit la priveliste.😂
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Quote from: alecu26 on May 22, 2016, 05:11:57 PM
Cu banii băgați în acest pasaj cred ca se rezolva vreo 5 alte intersecții. ...care de ex. sa fluidizele descărcarea A3.
Mă gândesc doar ca nu exista alta soluție tehnica? Pe lângă hobanatului propriuzis exista și multe rampe toate pe piloni.
Daca iei doar pasajul in sine, normal ca exista si alte solutii mai ieftine. Dar pasajul nu e un scop in sine, ci o parte din planul de penetrare A1 - Splai care fara pasaj nu se poate face si care per total e o mare realizare, mai mare decat orice alta posibila descarcare din A1. Asta nu inseamna ca nu trebuie facuta descarcarea din A3, ci ca e nevoie de ambele.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Ok.....doar sa se facă.  Momentan se discuta de îngroparea definitiva a proiectului. Ca nu se merita, ca expropieri. ...ca groaznic de scump.
Și primul semna ca sunt șanse sa fie așa. ..e ca nu avem nimic pentru ce urmează (sau nu știu eu). Vreun PT, sau măcar un SF serios pentru tronsonul următor?  (Ca pana la A1 nici nu îndrăznesc sa visez).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: alecu26 on May 23, 2016, 11:49:15 PM
Vreun PT, sau măcar un SF serios pentru tronsonul următor?
Este adanc inecat in cotloanele justitiei romane...
Daca m-ar fi fortat cineva sa fac dreptul, mi-as fi pus strangul de gat. :(
Nu  bag mana in foc, dar stiu ca s-a anulat in instanta. La ce rang de instanta si ce cai de atac/contestatie mai sunt, nu stiu.

Fara dom' doctor, nu cred ca s-a mai straduit cineva pentru restul SF-ului.
Pentru pod DA, s-au mai fortat, ca era inceput si banii cheltuiti pe lucari, nu doar pe planse, si s-au chinuit sa il impinga inainte,  ca masura anti-DNA.
Dar restul ?...
Om vedea cine extrage mandatul castigator din urna... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Sa nu uitam ca 2 din candidati (unul la PMB si celalalt la sector) se opun acestui proiect!

Cu podul e cam greu sa mai dea acum inapoi. Dar continuarea se va uita intr-un sertar macar vreo 4 ani. Indiferent cine iese primar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

probabil de aici si ritmul crescut de lucru. Ca dupa ce vine alt primar...se va ingheta din nou proiectul....ca prin 2011 parca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

architengi

A inceput constructia podului pe partea de vest a Bd. Virtutii, pe partea cu Catedrala Catolica si Ford.

Quote from: dr4qul4
Sa nu uitam ca 2 din candidati (unul la PMB si celalalt la sector) se opun acestui proiect!

Dar de ce ar opri Primarul lucrarile la strapungerea A1-Centura-Virtutii? Nu are niciun sens.

TibiV

Quote from: architengi on May 26, 2016, 10:56:46 PM
Dar de ce ar opri Primarul lucrarile la strapungerea A1-Centura-Virtutii? Nu are niciun sens.

Are sens daca te gandesti ca candidatul (cacofonie intentionata) la sector al respectivei formatiuni este cel care se judeca de vreo 5 ani cu PMB si este cel care a obtinut in instantele inferioare demolarea podului.
Pentru ca rampa trece prin fata casei lui.

Iar seful lui "pe linie de partid" (si candidat la Primaria Generala) a contestat toate proiectele din oras si ar dori sa ne intoarcem la tramvaiele cu cai.
(Il cunosc personal, omul este foarte simpatic. Dar nu are ce cauta la primarie. Daca castiga, chiar va trebui sa invatam arta ecvestra, si in loc de pretul benzinei sa ne interesam de mersul recoltei de fan...)

Vestea buna este ca s-au inceput lucrarile si la vest de Virtutii.
Poza postata astazi de userul cristi_berserk pe MetrouUsor:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)