[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee


aditd

Quote from: 1q5apr0 on June 01, 2016, 04:15:39 PM

1. costul exproprierilor (calculate folosind pret/mp din grila notarilor) este foarte mare;


Asta nu mi se pare un motiv viabil. Intradevar costa mult, dar si cei care o sa foloseasca lucrarea sunt multi. Si sa nu uiam: bugetul primariei este mai mare decat oricare alt buget de primarie.
Deci cei care se vor folosi de scuza asta cam se ascund dupa deget.


dr4qul4

nu e chiar asa. Acolo nu e vorba doar de teren. Vorbim si de zeci de case. Plus solutia tehnica va fi destul de scumpa. sa nu va mirati daca se va ajunge la un cost total de 100 mil euro!
Bani care pot fi folositi la Dna Ghica si Delfinului sau la Dristor... unde va deservi mult mai multi locuitori.
Eu consider utopica aceasta prelungire. Are sanse de a fi terminata doar din 2025 incolo...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Eurocopter

100 mil. EUR nu este neaparat mult pentru un oras si pentru un proiect de asemenea anvergura. Inelul median trebuie conectat urgent cu A1 pentru a putea degreva Bulevardul Iuliu Maniu, care cu tot cu un transport in comun decent (metrou+troleibuz+autobuz), este un cosmar de trafic si poluare. Eu zic ca merita investiti 100 mil. EUR daca apoi vom obtine un Iuliu Maniu mai verde si cu piste de biciclete ca lumea.

dr4qul4

Iuliu Maniu nu se va decongestiona daca aceasta strapungere ii preia pe cei din Militari residence + Chiajna si se pierde o banda.
Iar 100 mil EUro este imens pentru un oras care nu investeste anual in artere/pasaje noi nici jumatate din suma si care are un grad mare de indatorare
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

100 de milioane de euro sunt subventiile platite de primarie pe vreo 2 luni. Asta inseamna ca e o suma mica daca primaria isi permite sa arunce genul asta de bani in mod constant, dar votantii vor mai mult subventii decat infrastructura, ca daca e sa moara din cauza poluarii macar nu o sa le fie frig in ultimele clipe.

TibiV

Quote from: AdrianB1 on June 02, 2016, 03:21:07 PM
votantii vor mai mult subventii decat infrastructura, ca daca e sa moara din cauza poluarii macar nu o sa le fie frig in ultimele clipe.
:lol:

@dr4qul4

Primaria da anul asta subventii la RADET de 554 mil. lei (peste 120 mil. euro) plus 515 mil. la RATB.
Daca ar lua naibii banii UE pentru reabilitarea retelei RADET si sa reduca pierderile (despre care a vorbit ieri MFE), din reducerea subventiei cu 25 mil.euro/an s-ar putea face lejer  strapungerea in 4 ani - ca nu imi imaginez ca o astfel de lucrare s-ar putea face la noi mai repde de atat...
Daca ar reduce subventiile RADET la jumatate, ce de pasaje am face in 4 ani... 8)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Ca de obicei la ora 6 dupa-amiaza coada pe A1 spre intrarea in Bucuresti avea vreo 2 km. Cea spre centura era scurta, cea spre oras era cel putin pana la Lujerului pentru ca am mers pe Preciziei (blocat la metrou, ca de obicei) si la Valea Cascadelor traficul dinspre Maniu era aproape zero. Din asta nu pot sa trag alta concluzie decat ca strapungerea spre Timisoara sau Domnesti nu rezolva mai nimic, cea spre Splai probabil ar avea efecte vizibile.

La ora asta nu poate nimeni sa zica ca vin oamenii la birou in oras si isi lasa masina in park & ride ca sa ia metroul. Toate masinile alea aveau destinatii undeva in oras, deci transportul in comun nu are nici un efect decat daca ar merge din statie in statie pana spre Pitesti sau mai departe.

TibiV

Duminica 19 iunie 2016.
Malul stang al Dambovitei, de unde va pleca podul spre pilonul cel mare de pe malul drept.
Vila roz este cea cu problema...








Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O privire in urma...

... si una inainte

In lungul gardului

Ultima pila de pe malul asta

Jos sunt aceleasi profile din beton pentru inchiderea pereului pe care le-am fotografiat haaaat departe, la N.Grigorescu...


Pozele full-size le gasiti aici: http://imgur.com/a/jteYe
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gendan

In drum spre un loc cu aer conditionat unde sa pot scrie in liniste licenta. Pare rau de calitate, sper totusi ca vedeti ce vad si eu :D





Erau 10-15 muncitori in albie.

ciprebbe

#266
Si dintr-o alta perspectiva (se proceseaza)

http://www.youtube.com/v/C4SSFFNBabA
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Wadan

^
Se pregatesc sa amplaseze in albie sprijinirile temporare pentru tablierul metalic.

aditd

Sau: "Primarul general ales al Capitalei, Gabriela Firea, a verificat, miercuri, stadiul lucrărilor la pasajul din zona Ciurel și a promis că în cel mai scurt timp îi va invita pe reprezentanții firmelor asociate la sediul PMB pentru a discuta despre acest proiect și pentru a realiza o programare a tuturor avizelor și aprobărilor necesare."

http://www.money.ro/gabriela-firea-anunta-ca-va-sustine-realizarea-lucrarilor-la-pasajul-ciurel-pentru-a-fi-finalizate-pana-in-martie-2018/

TibiV

De cate ori se poate, eu prefer sursa originala, nu interpretarea presei.
Iar presa nu prea a observat ca dna. primar pare sa vrea tot proiectul, pana in A1.

https://www.facebook.com/gabifirea/posts/1098648353531304

Si ca sa fim siguri ca nu sterge postarea... :)
(textele albastrite sunt albastrite de mine)
QuoteAm fost astăzi la unul dintre cele mai importante obiective de investiții ale Capitalei, lucrare ce vizează penetrația și racord Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești, un sistem rutier de tip drum expres - o alternativă la Bulevardul Iuliu Maniu, cel mai poluat din Europa.
Și în acest caz, ca în multe altele despre care v-am vorbit până acum, nimic nu a mers cum era prevăzut inițial, o lucrare ce trebuia terminată în cinci ani, n-a fost finalizată nici după nouă ani de la încheierea contractului.
Contractul de execuție a fost semnat cu asociația JV Bogl - Astaldi - Euroconstruct - Tehnologica - Proiect București pe 25.10.2007.
Proiectul a fost împărțit de la început în trei tronsoane, lungimea totală a lucrării fiind de 17 km.
1) Nodul Virtuții cu un pod metalic suspendat de cabluri amplasat diagonal peste Dâmbovița, unul de beton armat peste Şoseaua Virtuții și rampele de acces aferente.
2) Tronsonul între Șoseaua Virtuții și Șoseaua de Centură cu un pod clasic peste aceasta.
3) Tronsonul de legatură cu autostrada A1.

Lucrarea trebuia finalizată în 2012 dar pentru că lucrurile nu au fost stabilite foarte clar de la bun început, a urmat un șir lung de amânări și întârzieri.
Protestele oamenilor din zonă care nu au fost consultați, procesele în instanță, anularea unor acte administrative tot în instanță, exproprieri făcute în pas de melc, lipsa unui PUZ, toate acestea au dus la situația de față.
În calitate de primar general împreună cu reprezentanții Consiliului General, ai firmelor implicate în proiect și cu toți factorii implicați voi stabili termene exacte pentru ca această lucrare extrem de importantă pentru toți bucureștenii să fie terminată cât mai repede.
În acest moment, lucrarea este finalizată doar în proporție de 12,8 %, ultimul termen fiind 2018.

Vreau să mai precizez un lucru, în perioada mandatului meu, nici o investiție edilitară nu va fi demarată fară consultarea bucureștenilor.

Si din moment ce Firea spune ca "lucrarea este finalizată doar în proporție de 12,8 %", este clar ca nu vorbeste doar pespre podul/pasajul de la Ciurel. Ala este cu mult peste 12,8%....

Sau nu s-a prins ea ce i s-a explicat ?...
(Postarea are si vreo 5 poze cu pasajul, restul sunt cu primarul... :D)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)